V
vierailija
Vieras
Tää tapahtui silloin parikymppisenä sen J-pussileikkauksen jälkeen. Kolme käännekohtaa-podcast.Mikä podcast, ai oikeasti? Ettei ole mikään läppä siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää tapahtui silloin parikymppisenä sen J-pussileikkauksen jälkeen. Kolme käännekohtaa-podcast.Mikä podcast, ai oikeasti? Ettei ole mikään läppä siis.
Ei kyllä, jos myyrä kurkkii. Ei sitä tuntikaupalla pidätetä.No silloin ei kyseessä ole jööti. Kyllä normaalikoostumuksista tavaraa pystyy terve aikuiken säännöstelemään
Älä loukkaa myyriä!Ei kyllä, jos myyrä kurkkii. Ei sitä tuntikaupalla pidätetä.
Isket sen lapiolla takaisin koloonsa.Ei kyllä, jos myyrä kurkkii. Ei sitä tuntikaupalla pidätetä.
Riittäisköhän jo, kiitos.Ei kyllä, jos myyrä kurkkii. Ei sitä tuntikaupalla pidätetä.
Voit mennä muualle, jos ei kiinnosta.Riittäisköhän jo, kiitos.
Suolistosairauksista kärsiville noi paskajutut on arkipäivää, eikä aina ehdi sinne omaan tai yleiseen vessaan. Ehkä vessapassi on sulle tuttu asia ja jos ei, kannattaa tutustua. Vaikka tavantallaajasta noi jutut voi tuntua liiallisilta, tollanen kakkajuttujen häpeämätön esille tuominen huumorin avulla on todella tärkeetä monelle muulle, jotka ei meinaa uskaltaa poistua kotoaan sairauden takia.No on se hienoa että on tietoisuus asioista, mutta liika on liikaa. Mua ei oo koskaan erityisesti naurattanut paskapuhe eikä -vitsit ei niistä oo niinku aiheeksi itsessään.
Ja metsässä paskotaan aina kuoppaan, vaikka itse kaivettuun tai kivenkoloon. Liian usein tullu vastaan ihmispaska mättähällä ja paperit lesosti vieressä. Hyi saatana.
KiitosSuolistosairauksista kärsiville noi paskajutut on arkipäivää, eikä aina ehdi sinne omaan tai yleiseen vessaan. Ehkä vessapassi on sulle tuttu asia ja jos ei, kannattaa tutustua. Vaikka tavantallaajasta noi jutut voi tuntua liiallisilta, tollanen kakkajuttujen häpeämätön esille tuominen huumorin avulla on todella tärkeetä monelle muulle, jotka ei meinaa uskaltaa poistua kotoaan sairauden takia.
Enpäs menekään että.Voit mennä muualle, jos ei kiinnosta.
Koeta tunnistaa ero asiallisen keskustelun ja kaasupenojen päästöjen välillä.Mua ei kiehdo pissakakkahuumori. Mutta esim muutamia sukulaisiani kyllä sitäkin enemmän
Pitäskö tänne kutsua se Kaasu-Pena myrkkykaasujuttuineen. En arvannutkaan, että tykkäsitte niistä!
Minä jätän karhuille merkkejä.No on se hienoa että on tietoisuus asioista, mutta liika on liikaa. Mua ei oo koskaan erityisesti naurattanut paskapuhe eikä -vitsit ei niistä oo niinku aiheeksi itsessään.
Ja metsässä paskotaan aina kuoppaan, vaikka itse kaivettuun tai kivenkoloon. Liian usein tullu vastaan ihmispaska mättähällä ja paperit lesosti vieressä. Hyi saatana.
Ja antaa kuvan, ettei muilla kohtalotovereilla ole muuta päällimmäisenä mielessä, kuin paskaMun miehellä kyllä on sama tauti, mutta ei silti levittele kakkakakka-juttujaan ympäriinsä asiakseen. Käärijästä tulee fiilis että sen koko päänsisältö on yhtä ja samaa korosteista kakkakakkaa, kun muut vitsit loppuu kesken
J:hin liittyen ok.Koeta tunnistaa ero asiallisen keskustelun ja kaasupenojen päästöjen välillä.
No näkyyhän se sanoituksissa myöskin.Ja antaa kuvan, ettei muilla kohtalotovereilla ole muuta päällimmäisenä mielessä, kuin paska
Sä et ole ilmeisesti seurustellut koskaan. Vai oletko niitä, jotka pidättelee viis päivää ja lopulta laittaa kumppanin ulos kämpästä, kun käy kakalla.Nyt ihan vakavasti ottaen: Mä oon kyllä miettinyt, että kenelle tahansa joka lähentyy tai haluais lähentyy Kn kanssa, tulee vastaan että ei saa hirveesti pelätä vessa-asioita. Siis ku ainahan pitää huomioida toisen terveydentilaan liittyvät, ja sille toiselle arkiset asiat. Tässä tapauksessa esim vessan tarve eri tavalla ku perusterveillä ihmisillä.
Varmaan ne ihmiset joiden kanssa K on tullu läheisiks on ylipäätänsä semmosta maanläheisiä tyyppejä.
Tää on nyt sen luokan tahallinen vttumainen väärinymmärrys, että vastaan vain että haista pitkä pska.Sä et ole ilmeisesti seurustellut koskaan. Vai oletko niitä, jotka pidättelee viis päivää ja lopulta laittaa kumppanin ulos kämpästä, kun käy kakalla.
No kerro nyt, kiinnostaa. Vai osuinko oikeaan?Tää on nyt sen luokan tahallinen vttumainen väärinymmärrys, että vastaan vain että haista pitkä pska.
Suolistosairauksista kärsiville noi paskajutut on arkipäivää, eikä aina ehdi sinne omaan tai yleiseen vessaan. Ehkä vessapassi on sulle tuttu asia ja jos ei, kannattaa tutustua. Vaikka tavantallaajasta noi jutut voi tuntua liiallisilta, tollanen kakkajuttujen häpeämätön esille tuominen huumorin avulla on todella tärkeetä monelle muulle, jotka ei meinaa uskaltaa poistua kotoaan sairauden takia.