V
vierailija
Vieras
Tää nauratti kun jopa tiedän mistä tässä on kyse.Mä olen pannuhuoneen säätöventtilin karan vapauttamisesta.
T. Idän emäntä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää nauratti kun jopa tiedän mistä tässä on kyse.Mä olen pannuhuoneen säätöventtilin karan vapauttamisesta.
T. Idän emäntä
Nyt on pakko kysyä ketä shippaatTää nauratti kun jopa tiedän mistä tässä on kyse.
Kyllä. Itsevarmuus säteilee lavaflirtissä.Kyllä K loistaa ihan eri tavalla KK:n ”ohjauksessa” kuin aiemmin.
Siinäpä tosikkotrollille taas purtavaa moneksi päiväksi.Bibinos on julkaissu tiktokin Nuuksion kalliolta ja tunnustaa rakastavansa Käärijää!
??Hyssss! Älä pilaa pelkkien fiilistelijöiden shippausunelmaa.
Oon aika lailla kaikkiruokainen. Plussana olen itsekin idästä, en sieltä syvimmästä idästä mutta perämetsistä kuitenkin.Nyt on pakko kysyä ketä shippaat
T.säätöemäntä
Tutun näköistä on!![]()
Väärin myös mun kohdalla. T.Väärin.
T.![]()
Olipa typerä video. En ymmärtänyt sen ideaa. Kommenteissa heitä luullaan pariksi tai toivotaan olevan pari.K myös my day video Nuuksiosta bibinoksen kanssa.
Eikö heillä ollut se sähköpostirinki myöhemmin, jonne lähtivät kriitikkoa (aitoa?) pakoon?Tuli muuten mieleen yhtäkkiä niitä BoJere:n huuruisimpia aikoja, kun joku teki palstalla tarotluentoja kun porukka sydämissään tiesi että nää miehet on sielunkumppaneita edellisistä elämistäGood times
Heitin noppaa ja tuli luku 5? Kelpaako se?Löytysköhän täältä se aurojen ja energioiden etälukija? Katottas vähän bojanin kurkun tilannetta.
Käärijästä sanotaan noin monen miehen kanssa. Vai onko hänellä tusina sielunkumppaneita?Tuli muuten mieleen yhtäkkiä niitä BoJere:n huuruisimpia aikoja, kun joku teki palstalla tarotluentoja kun porukka sydämissään tiesi että nää miehet on sielunkumppaneita edellisistä elämistäGood times
Ihan basic istuskelu video ystävä-brotherin kanssa jylhissä maisemissa. Ei lähteny kanadalaisena heteromiehenä mihinkää gay-shippikontenttiin vähemmän suositun Käärijän kanssa.Olipa typerä video. En ymmärtänyt sen ideaa. Kommenteissa heitä luullaan pariksi tai toivotaan olevan pari.![]()
Mistä tiedät suuntauksen, tuskin on sanonut siitä mitään?Ihan basic istuskelu video ystävä-brotherin kanssa jylhissä maisemissa. Ei lähteny kanadalaisena heteromiehenä mihinkää gay-shippikontenttiin vähemmän suositun Käärijän kanssa.
Seurustelee naisen kanssa. No ok ok. Jää vaihtoehto, että sala-bisse on. Ei aleta jankkaamaan.Mistä tiedät suuntauksen, tuskin on sanonut siitä mitään?
Eikö hän ole aika suoraan ilmaissut, et myös miehet kiinnostaa? Tukee muuten mm. Trans ihmisten asioita.Seurustelee naisen kanssa. No ok ok. Jää vaihtoehto, että sala-bisse on. Ei aleta jankkaamaan.