V
vierailija
Vieras
On niin suttunen kuva että vois olla vaikka sen joensuulaisen mies, eikä erottas.Eihän toi ole KK vaan Bb:n crew:n jäsen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On niin suttunen kuva että vois olla vaikka sen joensuulaisen mies, eikä erottas.Eihän toi ole KK vaan Bb:n crew:n jäsen.
Kyllä siellä shipataan mutta hyvin vähän, koko paikka on hiljentynyt valtavasti.Mitä siellä sit tehdään?:O
Kyllä se on kk.Eihän toi ole KK vaan Bb:n crew:n jäsen.
Mitäs siellä sitten tehdään? Keskustellaan säännöistä? Jotenkin nurinkurista (jos totta) kun halusivat paikan missä saa shipata ja vain oikeaoppisesti ja sitten ei löydykkään kirjoittelijoita. Sääntöjankkarit ei itse osannut tuottaa kommentteja?Ja sit eivät kuitenkaan juurikaan siellä discordissa ees shippaa.
Bbn kuvaaja kuvasi tuon filminEihän toi ole KK vaan Bb:n crew:n jäsen.
Perustaa esim. discord heti. Sen huomasi että mukana oli ensikertalaisia, jotka ei ole shipanneet ikinä.Mitä siis olisi pitänyt sitten tehdä?
Joo mutta kuuluu Bb:n tiimiin. Lippiksistä voit esim. tarkistaa, jos et kasvoista tunnista.Bbn kuvaaja kuvasi tuon filmin
Ei ole minustakaan KK.Eihän toi ole KK vaan Bb:n crew:n jäsen.
Lähinnä K-fanit hallinnoi, silloin kun vielä siellä olin, ja muutama muu päällepäsmäri päälle. Oisko ollut joku yksi pelleshippaajien tyhmä keskustelu jossain kohtaa, jossa siinäkin mukana se yks outo muka vanhingossa B:n asioista lipsautteleva. En myös tykännyt niistä hyökkäämisistä ficcikirjailijaan, ihan normi kritiikkiä hän kirjoitteli. Euroviisulanka oli ok.Mitä siellä sit tehdään?:O
Missäpäin Suomea kasvaa tällaisia tatteja? Nuuksiossa?![]()
Se harmaa lippis oli Bb:n kaverilla. En muista nimeä.Kyllä se on kk.
Joo mutta kuuluu Bb:n tiimiin. Lippiksistä voit esim. tarkistaa, jos et kasvoista tunnista.
Ja sinä täällä kiusaat häntä? Luuletko tosiaan että hänen on kiva lukea näitä sun fantasioita? Mua ainakin oksettais jos paritettais hyvälle ystävälle. Samaa Bojere paskaa eri paketissa.Ihanaa että K on löytänyt KK n kaltaisen herkän miesystävän.![]()
No ei ole Karim, tahvo.Ja viimeistään siitä tietää, että parkkeerannu taakse K:n lähelle.
Näyttää Jussilta.Kyllä se on. Videolta huomaa transformaation.
Ei oikein mitään, K fanit lähti toiseen ryhmään ja lähinnä siellä yrittää nämä pari muffinssin klaanilaista jotain väkinäistä joskus.Mitäs siellä sitten tehdään? Keskustellaan säännöistä? Jotenkin nurinkurista (jos totta) kun halusivat paikan missä saa shipata ja vain oikeaoppisesti ja sitten ei löydykkään kirjoittelijoita. Sääntöjankkarit ei itse osannut tuottaa kommentteja?
Ei ole tuota lippistäSe harmaa lippis oli Bb:n kaverilla. En muista nimeä.