K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä että kaikki haukkuminen, rasismi ym. piti ohittaa, jotta laiva ei uppoa.
En mä ainakaan ohittanut, koska muistan et oon myös downvotettanu niin prkleesti ja huutanu jollekin transfoobikolle sun muuta.
Mut silti, pysyn mun kannassa siitä että jengi osas nauraa itelleen enemmän kuin täällä. En tiedä johtuuko se siitä et täällä ei ole edelleenkään oikein konsensusta siitä mistä puhutaan, ja osa tuntuu avoimesti pitävän itseään sit parempina kuin muut palstalla. (Se on kyllä koomista! Kaikki täällä samassa viemärissä kuitenkin kirjottelee.)

En mä ainakaan ohittanut, koska muistan et oon myös downvotettanu niin prkleesti ja huutanu jollekin transfoobikolle sun muuta.
Mut silti, pysyn mun kannassa siitä että jengi osas nauraa itelleen enemmän kuin täällä. En tiedä johtuuko se siitä et täällä ei ole edelleenkään oikein konsensusta siitä mistä puhutaan, ja osa tuntuu avoimesti pitävän itseään sit parempina kuin muut palstalla. (Se on kyllä koomista! Kaikki täällä samassa viemärissä kuitenkin kirjottelee.)
Ja sinä selkeästi pidät itseäsi muita parempana🤣

Joo näin muistelen itsekkin. Jos esim. tajusi jotain väärin niin ei se ollut vakavaa. Myös ne trollien jutut käännettiin yleensä humoriksi ja tietyllä tavalla voitoksi.
Kyllä on aika kullannut ne muistot sulla. Mä niitä tilanteita yritin laukaista mm. keksimällä Jonne trollin, jota vedin. Oli niin sakeeta settiä siellä, et oli pakko yrittää välillä laukaista tilanteita huumorin voimin. Täällä en enää jaksa, luovutin jo.

Niinhän ne olisi pääosin pitänytkin ohittaa ja painaa vaan sitä poistonappulaa (jos on oikeasti törkeää) eikä jäädä jankkaamaan päivästä toiseen ja pitämään sillä asiaa pinnalla. Keskittyä siihen hyvään ja hauskaan mitä siellä oli.

Tuota sillä ohituksella tarkoitettiin, ettei saa painaa poistonappulaa. Tärkeämpää oli, ettei paatti vaan uppoa kuin se, että jää ihan hirveää haukkumista vielä ihmisen/ihmisten oikealla nimellä nettiin. Niistä poisteluista ketjut meni lukkoon.

Niinhän ne olisi pääosin pitänytkin ohittaa ja painaa vaan sitä poistonappulaa (jos on oikeasti törkeää) eikä jäädä jankkaamaan päivästä toiseen ja pitämään sillä asiaa pinnalla. Keskittyä siihen hyvään ja hauskaan mitä siellä oli.
Se hyvä ja hauska taisi tulla parin Anna-Liisan ym. kynästä. Se loppui kun tämä ketju perustettiin ja hauskuus siirtyi tänne.

Yhteistyössä