V
vierailija
Vieras
Oli yksi ainoa pieni kommentti, sillä yritettiin keskeyttää heterojankkausOlen täällä aika usein ja ei ole kyllä ollut mitään tällaista. Yhdessä toisessa ketjussa kyllä oli juttua tästä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oli yksi ainoa pieni kommentti, sillä yritettiin keskeyttää heterojankkausOlen täällä aika usein ja ei ole kyllä ollut mitään tällaista. Yhdessä toisessa ketjussa kyllä oli juttua tästä.
Hän valehtelee, pölvästi. Ihan eri käsialakin hällä.Mä en silloin pystyny itse kommentoimaan kun olin liikennevälineessä, luin vain viestejä, mutta mukava jos sait vastauksia. Onpa sykähdyttävää että sinusta tuntui jopa ihanalta.täytyypä myöntää että itsessäni ei ole vielä palsta saanut aikaan noin voimakkaita tunteita.
Femme on myös lääkäri. Tänään meidät muut diagnosoi ja käski hoitoon.Rekkalesbo on kylläkin K&J-hot parittaja, femme on B fani ja tämänpäiväisestä ei tietoa.
Karim on Visual artist. Hän tekee musiikkivideoita, elokuvia ja mainoksia. On taitava valokuvaaja. Karim tietää, miten tehdään mielenkiintoinen valokuva, kuten tässäkin tapauksessa on onnistuttu. Poseeraus on ohi puolessa minuutissa, kun kuva on otettu. That´s it. Ymmärrän, että olet tunne-elämältäsi jäänyt pienen lapsen tasolle vuodatuksestasi päätellen.Tuo veneen rakkauskuva vaan nyt on ihana![]()
Ei ollut kun B-fani, tykkäsi vielä B:n feminiinisistä piirteistä.Rekkalesbo on kylläkin K&J-hot parittaja, femme on B fani ja tämänpäiväisestä ei tietoa.
Niin no minä pidän K:ta heterona ja rakastan Nikon podcasteja.Oli yksi ainoa pieni kommentti, sillä yritettiin keskeyttää heterojankkaus
Rekkalesbo on usein täällä kertonut olevansa K:n fani ja shippaavansa K&J-hot. Sitten täällä täytyy olla toinenkin rekkalesbo, joka fanittaa B:tä. Samoin se femme on B fani. Hänet taidan tietääkin Joksu fandomin kautta.Ei ollut kun B-fani, tykkäsi vielä B:n feminiinisistä piirteistä.
Selvästi pirstoutunut luonnehäiriö sinulla. Itsehän siitä kerrot. Pärjäile.Se oli mun trollihahmo. Oli ihanaa saada mummot rageemaan.Loin sen sun rasittavien mielipiteiden ja jankkauksen takia.
Häh? En oo ees lesbo, enkä väittänyt olevani lääkäri.Femme on myös lääkäri. Tänään meidät muut diagnosoi ja käski hoitoon.
Jaahas, sinä lesbo lääkäri rouva jaksat jakaa täällä diagnooseja muille, vaikka taidat kyllä itse sairastaa kyseistä sairautta. Et siitä muuten olisi niin ylikiinnostunut.Selvästi pirstoutunut luonnehäiriö sinulla. Itsehän siitä kerrot. Pärjäile.
Miksi jos toinen kerta tykkää Nikon podista? Eikö se ole ääliömäistä.Oli yksi ainoa pieni kommentti, sillä yritettiin keskeyttää heterojankkaus
Kiitos.Karim on Visual artist. Hän tekee musiikkivideoita, elokuvia ja mainoksia. On taitava valokuvaaja. Karim tietää, miten tehdään mielenkiintoinen valokuva, kuten tässäkin tapauksessa on onnistuttu. Poseeraus on ohi puolessa minuutissa, kun kuva on otettu. That´s it. Ymmärrän, että olet tunne-elämältäsi jäänyt pienen lapsen tasolle vuodatuksestasi päätellen.![]()
Minä en pidä enää. Nico on ihan hauska.Niin no minä pidän K:ta heterona ja rakastan Nikon podcasteja.
Kaikki ei liity aina seksuaalisuuteen tai alapäähän vaikka tämän ketjun mummot eivät muuta osaa ajatella.![]()
Radio Nova (Finland) Instagramissa : "Miten UMK ja Euroviisut muuttivat Käärijän koko elämän? Millaisia ajatuksia Käärijä kävi läpi heti Euroviisufinaalin jälkeen? Entä miten hän on pystynyt pitämään yksityiselämästään kiinni ja mitä ajatuksia julkis
1,845 likes, 20 comments - radionovasuomi November 21, 2025: "Miten UMK ja Euroviisut muuttivat Käärijän koko elämän? Millaisia ajatuksia Käärijä kävi läpi heti Euroviisufinaalin jälkeen? Entä miten hän on pystynyt pitämään yksityiselämästään kiinni ja mitä ajatuksia julkisuudessa oleminen...www.instagram.com
Kas, sitä podia etsiessä tuli vastaan tämä "on tullu itellä vastaan semmosia heräämisiä niinku KAIKKEEN liittyen" Nyt vasta rekisteröin tuon hymynkareen suupielissä lopuksi!
Te ootte niin hirveän mustavalkoisia täällä. Jotenkin ajattelette, et jos pitää K:ta heterona, niin ei voi esim. itse olla bi tai harrastaa anaaliseksiä.Minä en pidä enää. Nico on ihan hauska.
No jätä sitten se diagnosointi jos *gasp* et olekaan siihen koulutettu.Häh? En oo ees lesbo, enkä väittänyt olevani lääkäri.
Odotas vaan niin olet itsekin huomenna homo.Onpa täällä ankeaa ja rakkaudetonta nyt, kun seksuaali-A-Studio pyörähti käyntiin.
TähTe ootte niin hirveän mustavalkoisia täällä. Jotenkin ajattelette, et jos pitää K:ta heterona, niin ei voi esim. itse olla bi tai harrastaa anaaliseksiä.
Kaikkia ei kiinnosta KKK tai BoJere harhat, eikä mummojen heräämisetOnpa täällä ankeaa ja rakkaudetonta nyt, kun seksuaali-A-Studio pyörähti käyntiin.
No ottaapa nyt koville, jos jotkut löytää palan identiteettiään, ehkä vasta kolmissakymmenissäOdotas vaan niin olet itsekin huomenna homo.
Mistäs sinä haluaisit keskustella? Saa toivoa.Kaikkia ei kiinnosta KKK tai BoJere harhat, eikä mummojen heräämiset
Kiehtovista collabeistaMistäs sinä haluaisit keskustella? Saa toivoa.
Usea homomies pitää K:ta heterona, mut silti he itse nauttivat peppuseksistä. Ei ne asiat poissulje toisiaan.