V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olin muuten *eri*. Luulisi, että jo tekstistä sen huomaisit. Yst. Terv. Vastailija.Terv. itselleen vastailija.
Ei kai se sulle ollutkaan. Vaan sille jolle jäi joku pakkomielle siitä ku joku sata sivua sitten kirjoitti jotain henkilökohtasia seksuaalisuuspaljastuksia tms. Tää yks siitä asti itekseen jauhanu tästä queermummosta ja identiteettikipuiluista.Mun seksuaalisuus ei muutu, vaikka joku hokisi sitä täällä tai spämmäisi mummodiscoa.
Hyvin samaan tyyliin ja asenteella kirjoitettua tuotosta.Mä olin muuten *eri*. Luulisi, että jo tekstistä sen huomaisit. Yst. Terv. Vastailija.
Hyvä tietää. Olen postaillu monessa eri roolissa ja tekstityylissä, ja välillä miettinyt, olenko tunnistettava. Selvästi en! Tästä eteenpäin voin siis esiintyä tarpeen tullen myös +50-vuotiaana lesbona.Hyvin samaan tyyliin ja asenteella kirjoitettua tuotosta.
Ei ollut. Allu ja Sonny oli.Sehän oli mukama Sloveniassa kun kävivät sillon ennen Vain Elämää siellä. Ja stoorissa kun sitä väsäsivät
Mikä se täälllä vähän aikaa sitten mainittu diagnoosi olikaan, pirstomieli?Hyvä tietää. Olen postaillu monessa eri roolissa ja tekstityylissä, ja välillä miettinyt, olenko tunnistettava. Selvästi en! Tästä eteenpäin voin siis esiintyä tarpeen tullen myös +50-vuotiaana lesbona.
Nämä seksuaalisuudenvaihtajat? Vois kertoa siitäkin.Mikä se täälllä vähän aikaa sitten mainittu diagnoosi olikaan, pirstomieli?
Tätä olen koko ajan yrittänyt painottaa. Itse käyttäisin termiä, että ihminen ei ole löytänyt itseään tai ei ole koskaan pohtinut identiteettiään, koska hän on esim. elänyt tietyn sisäistetyn kaavan mukaan. Kokemukseni perusteella se on hyvin monen kohdalla nimittäin näin. Voi se toki joillakin muuttua, koska kyllähän näitä ns. salama kirkkaalta taivaalta ihastumisia toiseen sukupuoleen kokemuksia on myös joillakin. T. kuulemma se itselleen vastaava.Ok. 100% lesboutesi on rekisteröity.
Mutta on biseksuaaleja myös, jotka eivöt ole löytäneet bi-puoltaan. Mutta ehkä on väärin puhua muuttumisesta heidän kohdallaan.