V
vierailija
Vieras
Skitsofrenian oire tuokin, että kaikki liittyisi sinuun.No miks käyttää sit noita sanoja? Minun hölmöksi tekeyttämiseltä näyttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Skitsofrenian oire tuokin, että kaikki liittyisi sinuun.No miks käyttää sit noita sanoja? Minun hölmöksi tekeyttämiseltä näyttää.
Tietysti noi hotellikimppajutut on höpöä. Mutta toi märkätanssiklippi on ihan aito. Muttei missään rainbowbaarissa.Ai sinä näet, itse en, menee vain hiukan yli noi Karimin loukkaamiset. Ja siis en toki usko puoliakaan noista jutuista.
Harhaluuloisuus on tyypillinen piirre.No miks käyttää sit noita sanoja? Minun hölmöksi tekeyttämiseltä näyttää.
Etpä kauaa tässä ketjussa, toivonpa vaan et ei sit jälleen kerran sekoiteta minuun.Olen käyttänyt koko elämäni ajan nytten sanaa. Se ei ole kenenkään yksityisomaisuutta.
Kyl se on KK ja K jotka kiusaa meitä. Milläköhän kaikilla tavoin KK on muuten ”loukannut” brat-K:ta.Ai sinä näet, itse en, menee vain hiukan yli noi Karimin loukkaamiset. Ja siis en toki usko puoliakaan noista jutuista.
Kannattaa katsoa elokuva Shutter Island!Ei ole sairauksia tai lääkityksiä ainakaan minulla, omasta kokemuksesta taidat ammentaa näitä.
Niitä on edelleen aika paljon, mutta ostin lisää juu ku kävin apteekissa, kiitos kysymästä. Paino se vain ei laske, mutta toisaalta jalat on tullut paremman näköiseksi. Mietin vain mikä ihme turvotus tämä nyt on.Mites mustelmat? Ootko muistanu tankata C:tä?;
Minua on jo noin 2.5 vuoden syytetty matkijaksi nytten sanan takia. Ymmärrä jo että sitä käyttää aika moni muukin, mikään maailmassa oleva sana tai murre ei ole sinun henkilökohtaista omaisuutta.Etpä kauaa tässä ketjussa, toivonpa vaan et ei sit jälleen kerran sekoiteta minuun.
Mä fiilistelen mitä se kähisee K:n korvaan at THAT momentKyl se on KK ja K jotka kiusaa meitä. Milläköhän kaikilla tavoin KK on muuten ”loukannut” brat-K:ta.![]()
Tiedätkö et Loiri on levyttänyt tosta biisistä coverin ja HeikkiSalo on ollut tekemässä Loirille biisejä, ei kuitenkaan tuota Hyvää Puuta, mutta eiköhän tuosta melodianpätkästä ole sovittu.Jos teitä kiinnostaa mitä tarkoitan kun väitän näitä liian samanlaisiksi kertosäkeiksi, niin tässä on ne "samat" kohdat. (Hyvää puuta/Silmitön talvi)
Valehtteleeko mun korvat? Voi tietysti olla niinkin.
![]()
Kaikki ei liity aina sinuun. En edes tiedä kuka olet, eikä kiinnosta tietää.Etpä kauaa tässä ketjussa, toivonpa vaan et ei sit jälleen kerran sekoiteta minuun.
En tienny. Enkä tiedä onko sovittu. Mun mielestä K:ln arvolle ei sovi jankata kopiobiisejä.Tiedätkö et Loiri on levyttänyt tosta biisistä coverin ja HeikkiSalo on ollut tekemässä Loirille biisejä, ei kuitenkaan tuota Hyvää Puuta, mutta eiköhän tuosta melodianpätkästä ole sovittu.
Mutta tällä ei ole vtunkaan väliä tässä mistä nyt puhutaan. K on tehnytTiedätkö et Loiri on levyttänyt tosta biisistä coverin ja HeikkiSalo on ollut tekemässä Loirille biisejä, ei kuitenkaan tuota Hyvää Puuta, mutta eiköhän tuosta melodianpätkästä ole sovittu.
En ole valittanut siitä noin kauaa, oot selkeästi lisännyt käyttöä sitten, mutta se on kai sit ok, jos ei ole pilkkaistarkoitus, mitä sitäkin on kyllä ollut.Minua on jo noin 2.5 vuoden syytetty matkijaksi nytten sanan takia. Ymmärrä jo että sitä käyttää aika moni muukin, mikään maailmassa oleva sana tai murre ei ole sinun henkilökohtaista omaisuutta.
En tienny. Enkä tiedä onko sovittu. Mun mielestä K:ln arvolle ei sovi jankata kopiobiisejä.
*pilkkaamisEn ole valittanut siitä noin kauaa, oot selkeästi lisännyt käyttöä sitten, mutta se on kai sit ok, jos ei ole pilkkaistarkoitus, mitä sitäkin on kyllä ollut.
Bbnoksella harvinaisen ihana puheääni.Muuten Beibinoumani on sanonut jossain podissa että olisi halukas miehen kanssa kyllä puuhastelemaan, muttei ainakaan silloin vielä ollut tehnyt sitä.
Täällä on yksi skitsofreenikko, joka jankkaa joka asiaan ja luulee, että kaikki koskee häntä.AIna puhutaan että varma tapa hävittää jotain olemasta on lähettää Postin kautta. Yhtä hyvin voi kirjoittaa tänne kommentin. Kaiken alleen hautaava jankkamassa hävittää sen 5 minuutissa.![]()
Pari kertaa ilmaissut haluavansa tietää, että miltä tuntuu olla bottomina. Oli läppää tai ei, mutta kyllä tosta miehestä paistaa queer kilometrin päähän.Muuten Beibinoumani on sanonut jossain podissa että olisi halukas miehen kanssa kyllä puuhastelemaan, muttei ainakaan silloin vielä ollut tehnyt sitä.
babynotopPari kertaa ilmaissut haluavansa tietää, että miltä tuntuu olla bottomina. Oli läppää tai ei, mutta kyllä tosta miehestä paistaa queer kilometrin päähän.
Äää, hyvin voi olla vitsi, ei ole mitään tuollaisia ns. loistamisia myöskään.Pari kertaa ilmaissut haluavansa tietää, että miltä tuntuu olla bottomina. Oli läppää tai ei, mutta kyllä tosta miehestä paistaa queer kilometrin päähän.