K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh noh. Ehkäpä sille on sinunlaiset syynä, ettei tänne jaeta.
Olen kirjoittanut tänne vasta muutaman viikon satunnaisesti ja lähinnä k ja kkk on kiinnostanut joten enpä usko, että olen syy mihinkään mikä täällä on ns maan tapa.
Vttuilu ei kannata, jos toivot että toinen ei vastaa kasuaalisti samaan sävyyn. Sitä paitsi eikö muka ollu myös ihan hauskasti sanottu! J-pussi lololol

Älä aloita edes. Se on ihan K:n oma biisi, jossa on käytetty hyvin lyhyttä samplea Loirin biisistä. Tätä on harrastettu vaikka miten paljon räpissä ja pop-musiikissa.
Hyvin lyhyttä, anna mun kaikki kestää. Areenalla esim oli kaikkea muuta kuin hyvin lyhyttä se yliyrittäminen. . Sitäpaitsi jo koko Loirkn "alkuperäine: biisi on karmeaa vonkumista muutenkin, kertosäe otettu lähes suoraan Miljoonasateen Silmittömästä talvesta. Sais jäädä hlvttiin repertuaarista. Yäks.

Olen kirjoittanut tänne vasta muutaman viikon satunnaisesti ja lähinnä k ja kkk on kiinnostanut joten enpä usko, että olen syy mihinkään mikä täällä on ns maan tapa.
Vttuilu ei kannata, jos toivot että toinen ei vastaa kasuaalisti samaan sävyyn. Sitä paitsi eikö muka ollu myös ihan hauskasti sanottu! J-pussi lololol
Onko sinulla sappirakko aivojen tilalla, eikö ollutkin hauskasti sanottu😂

Hyvin lyhyttä, anna mun kaikki kestää. Areenalla esim oli kaikkea muuta kuin hyvin lyhyttä se yliyrittäminen. . Sitäpaitsi jo koko Loirkn "alkuperäine: biisi on karmeaa vonkumista muutenkin, kertosäe otettu lähes suoraan Miljoonasateen Silmittömästä talvesta. Sais jäädä hlvttiin repertuaarista. Yäks.
Et edes tiedä mistä puhutaan ja vaahtoat omiasi. Eilen K esitti oman uuden biisin, jossa on käytetty pientä samplea ko biisistä. Toisin sanoen Bbnos-collabin lisäksi. K esitti kaksi uutta biisiä tai ainakin lyhyet versiot niistä.

Yhteistyössä