V
vierailija
Vieras
Pitävät Janin kanssa kaksistaan ”tyttöjen” iltoja.Mä nään niin B:n minihameessa kotonaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitävät Janin kanssa kaksistaan ”tyttöjen” iltoja.Mä nään niin B:n minihameessa kotonaan.
Toi täytyisi etsiä uudestaan, ei jäänyt kovin tarkkaan mieleen, muuta kun sen jakanut balkanilainen mies jotenkin veetuili B:lle siinä samassa, muistaakseni niin et S ei voisi seurustella toisen julkkiksen kanssa siinä nyt ainakin oli. Ja tietty se et haluaa pitää mahd. suhteensa täysin yksityisenä.Mitä sanonut siis?
S sanoi ettei aio seurustella ”with another celebrity in the industry”. Eli ei kerro onko jo seurustellut aiemmin ja tuo muutenkin viittaa varmaan noihin jenkkien näyttelijäpiireihin.Toi täytyisi etsiä uudestaan, ei jäänyt kovin tarkkaan mieleen, muuta kun sen jakanut balkanilainen mies jotenkin veetuili B:lle siinä samassa, muistaakseni niin et S ei voisi seurustella toisen julkkiksen kanssa siinä nyt ainakin oli. Ja tietty se et haluaa pitää mahd. suhteensa täysin yksityisenä.
Nooh, mikään ei ainakaan viittaa seurusteluun B kanssa, en kyllä ajatellutkaan koskaan et Bojan ns. kelpais hänellä ja tietenkin kaikki etäisyysjutskat ja muut realiteetit.S sanoi ettei aio seurustella ”with another celebrity in the industry”. Eli ei kerro onko jo seurustellut aiemmin ja tuo muutenkin viittaa varmaan noihin jenkkien näyttelijäpiireihin.
Tuokin saattaa olla huuhaata, kyseessä siis jonkun miehen tekemä video eikä tiedossa ole missä S olisi noin sanonut.S sanoi ettei aio seurustella ”with another celebrity in the industry”. Eli ei kerro onko jo seurustellut aiemmin ja tuo muutenkin viittaa varmaan noihin jenkkien näyttelijäpiireihin.
Aika moni asia viittaa että ovat seurustelleet.Nooh, mikään ei ainakaan viittaa seurusteluun B kanssa, en kyllä ajatellutkaan koskaan et Bojan ns. kelpais hänellä ja tietenkin kaikki etäisyysjutskat ja muut realiteetit.
Mä en ole huomannut Dzllä Bn vaatteita. Ei ne taitais sille edes kelvata. Paitsi se collari, jonka todennäköisesti oli itse Blle ehkä lahjaksi ostanut.Löysät farkkushortsit oli lainattu Jakovilta ja ne oli Kreikan lomalta. Muuten Dz on kyllä lainannut myös Bn vaatteita aiemmin.
Onhan sillä ollut niitä, tännekin raportoitu muutamia silloin.Mä en ole huomannut Dzllä Bn vaatteita. Ei ne taitais sille edes kelvata. Paitsi se collari, jonka todennäköisesti oli itse Blle ehkä lahjaksi ostanut.
Ei viittaa, mitkään instaseuraamiset edelleen ei ole todiste.Aika moni asia viittaa että ovat seurustelleet.
Luuloja että olisi.Onhan sillä ollut niitä, tännekin raportoitu muutamia silloin.
On ollut useita asioita, en puhu seuraamisista. Plus B:llä ollut sydänsuruja silloin, kuka muu sillä olisi ollut?Ei viittaa, mitkään instaseuraamiset edelleen ei ole todiste.
Onhan se nyt todennäköisempää että ovat lainanneet toistensa vaatteita kuin että ovat ostaneet samanlaiset vaatteet kaksin kappalein.Luuloja että olisi.
Suomessa ostetaan pariskuntatuulipuvut, balkanilla pariskuntaminishortsit.Onhan se nyt todennäköisempää että ovat lainanneet toistensa vaatteita kuin että ovat ostaneet samanlaiset vaatteet kaksin kappalein.
Kenestä kiinalaisesta puhutaan? Joku k:hon liittyvä?Osa noista Käärijä faneista on kovia Heated rivalry ja Connor faneja. Se kiinalainen ei näytä kiinnostavan ketään.
Turha jankata tuon kanssa, tulee kieltämään Bn naiset kuolemaansa asti.On ollut useita asioita, en puhu seuraamisista. Plus B:llä ollut sydänsuruja silloin, kuka muu sillä olisi ollut?
Pr-suhde on kyllä ollut paras tähän mennessäTurha jankata tuon kanssa, tulee kieltämään Bn naiset kuolemaansa asti.
Onhan tuota mieltä ollut useampi, kun eri keskusteluja lukee.Pr-suhde on kyllä ollut paras tähän mennessä![]()
Höpö höpöOnhan tuota mieltä ollut useampi, kun eri keskusteluja lukee.
Ja millä logiikalla B on sit blokannut hyvän ystävänsä nyt?Onhan tuota mieltä ollut useampi, kun eri keskusteluja lukee.
Ei lainannut enää farkkushortseja tietenkin, pölö.Ja millä logiikalla B on sit blokannut hyvän ystävänsä nyt?
Ei kai kukaan muu ole niin väittänyt paitsi suomimamma joka epätoivoisesti toivoo Bn olevan homo ja pari balkanlesboa jotka epätoivoisesti toivoo Dz olevan lesbo.Onhan tuota mieltä ollut useampi, kun eri keskusteluja lukee.
Höpsö.Ei viittaa, mitkään instaseuraamiset edelleen ei ole todiste.
Japsi se onOsa noista Käärijä faneista on kovia Heated rivalry ja Connor faneja. Se kiinalainen ei näytä kiinnostavan ketään.
Totuus on tarua ihmeellisempääOsa noista Käärijä faneista on kovia Heated rivalry ja Connor faneja. Se kiinalainen ei näytä kiinnostavan ketään.
Kanadalainen jonka äiti on Koreasta kotoisin.Japsi se on