V
vierailija
Vieras
Ota allergialääke?Ei hassuttelu -sanaa pliis. Olen sille allerginen, samoin kuin pusuttelulle ja touhutonttuilulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ota allergialääke?Ei hassuttelu -sanaa pliis. Olen sille allerginen, samoin kuin pusuttelulle ja touhutonttuilulle.
Ok. Kai mun pitää.Ota allergialääke?
Tossari olen ja ihan omana itsenäni täällä. Täällä kirjoittelee sitäpaitsi ihmisiä, eläimet eivät osaa kirjoittaa.Miten mä haistan ponin
Joku tuli ehkä hakemaan. Lentokoneessa olivat muistaakseni kaksin.Joku kolmas ajoi autoa. Muuten taisivat olla kaksistaan.
Juurikin ammatin halveeraus yhtenä perusteena.
Tossari olen ja ihan omana itsenäni täällä. Täällä kirjoittelee sitäpaitsi ihmisiä, eläimet eivät osaa kirjoittaa.
Häh, miten toi kommentti ees sit liittyy noin irrallisena sinuun että.Tossari olen ja ihan omana itsenäni täällä. Täällä kirjoittelee sitäpaitsi ihmisiä, eläimet eivät osaa kirjoittaa.
Tuskinpa olivat.Joku tuli ehkä hakemaan. Lentokoneessa olivat muistaakseni kaksin.
Se oli Mikke joka antoi Boitsulle kyydit. Kärtsä jätettiin ensin kyydistä pois ja sit jatkettiin matkaa.Joku tuli ehkä hakemaan. Lentokoneessa olivat muistaakseni kaksin.
Ei tässä puhuta Bojanista, pölö, kun aiheena Praha kerran.Se oli Mikke joka antoi Boitsulle kyydit. Kärtsä jätettiin ensin kyydistä pois ja sit jatkettiin matkaa.
Jos minua syytetään poniksi niin tottakai korjaan väitteen. On myös täysin absurdia väittää että täällä kirjoittelisi eläimiä.Häh, miten toi kommentti ees sit liittyy noin irrallisena sinuun että.
Heitto ei näytä kohdistuvan kehenkään yksittäiseen?Jos minua syytetään poniksi niin tottakai korjaan väitteen. On myös täysin absurdia väittää että täällä kirjoittelisi eläimiä.
Täällä käskettiin ohittamaan aiheet mitkä ei kiinnosta ja keskittymään sellaisiin mitkä kiinnostaa. Minua kiinnostaa Miken antamat kyydit Boitsulle ja aion puhua siitä nyt.Ei tässä puhuta Bojanista, pölö, kun aiheena Praha kerran.
Näinhän se tais mennä. Koska Ljubjanan ja Porvoon jälkeen Kk alkoi ymmärtää, ettei hänellä tulisi koskaan olemaan mitään mahdollisuuksia Kn suhteen. Koska B. Niinpä Kk poistui hiljalleen takavasemmalle.Miksi se kommentin kirjoittajan nimimerkki pitäisi selvitä? Eikö riitä, että kirjoittaja, kuka hän ikinä onkaan, on asenteeltaan KK -vastainen ja SILTI se ei estä näkemässä KK:n työssä ns. peittelemättömiä ihastuksen tunteita.
Mutta voih....voihan olla niin, että Jere on yhä korviaan myöten ihastunut erääseen slovenialaiseen ja näin ollen voimme unohtaa tämänkin romanssinkehittelyn tarpeettomana.
Minä tunsin sen osuvan itseeni.Heitto ei näytä kohdistuvan kehenkään yksittäiseen?
Kyllä täällä ainakin yksi poni seikkailee ja aika monta aasia. Itse todistanut!Jos minua syytetään poniksi niin tottakai korjaan väitteen. On myös täysin absurdia väittää että täällä kirjoittelisi eläimiä.
Voi pientä.Minä tunsin sen osuvan itseeni.
Hiljaa takavasemmalle = cuddlailu Kärtsän kainalossa.Näinhän se tais mennä. Koska Ljubjanan ja Porvoon jälkeen Kk alkoi ymmärtää, ettei hänellä tulisi koskaan olemaan mitään mahdollisuuksia Kn suhteen. Koska B. Niinpä Kk poistui hiljalleen takavasemmalle.
Tai koska K:ta taitaa tällä hetkellä kiinnostaa vastakkainen sukupuoli eikä kummallakaan ole saumaa mihinkään.Näinhän se tais mennä. Koska Ljubjanan ja Porvoon jälkeen Kk alkoi ymmärtää, ettei hänellä tulisi koskaan olemaan mitään mahdollisuuksia Kn suhteen. Koska B. Niinpä Kk poistui hiljalleen takavasemmalle.
Hyvästit kaverille.Hiljaa takavasemmalle = cuddlailu Kärtsän kainalossa.![]()
Vain viihdettä ja hassuttelua faneille.Hiljaa takavasemmalle = cuddlailu Kärtsän kainalossa.![]()
Olen kylläkin 183 cm pitkä, joten on loukkaavaa kutsua minua pieneksi.Voi pientä.
Olen kylläkin 183 cm pitkä, joten on loukkaavaa kutsua minua pieneksi.