K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten minulla aina ajoittuukin nää kaikki vaivat just silloin ku pitäis mennä johkin, ensin Espanja ja nyt sit nämä asuntomessujen kolme viimestä päivää niin tarttis valkata niistä, tosin tänään kai sataa et ei kannata.

Niin eli ei sanaakaan karismasta tässä, lähinnä sitä ystävällinen ja hyvä tyyppi kamaa, kuten itekin laitoin.
Nuohan ovat myös niitä karismaattisuuden piirteitä.. Kaikki eivät vain käytä sitä sanaa, mutta monesti myös sitä nämä tyypit ovat käyttäneet. Harmaa taviskin voi olla ystävällinen, mutta hän ei siltikään ole karismaattinen eli ei ole mitenkään mieleenpainuvalla tavalla vaikuttava tyyppi. Nuo edellisen kirjoittajan luettelemat hmiset ovat puhuneet tällaisesta eli karismaattisesta K:sta-

Ja en itseasiassa ohita, vaan tarpeen mukaan puutun. Viestejä voi myös ilmiantaa. En usko et novelliketjukaan poistui ilman syytä.
Mä itse yhtenä ketjun hc-kirjoittajista näpyttelin sen lopulta poistoon, koska ammattinimike avoimella aikuisten palstalla on liian silmillehieromista näillä kaikilla spekseillä. Sinne olisi katkera bojeristi tullut kuitenkin riehumaan kokonimiensä kanssa jonkun extrasakean tarinan jälkeen ja poistelu tuntui olevan hyvin sattumanvaraista.

Sisällöstä itsestään ei todellakaan ollut valittamista. Mulla onkin jo mielikuvituksekkaaseen päähäni kertynyt varastoon kaikenlaista..........♨️.⚔️🔥

Mä itse yhtenä ketjun hc-kirjoittajista näpyttelin sen lopulta poistoon, koska ammattinimike avoimella aikuisten palstalla on liian silmillehieromista näillä kaikilla spekseillä. Sinne olisi katkera bojeristi tullut kuitenkin riehumaan kokonimiensä kanssa jonkun extrasakean tarinan jälkeen ja poistelu tuntui olevan hyvin sattumanvaraista.

Sisällöstä itsestään ei todellakaan ollut valittamista. Mulla onkin jo mielikuvituksekkaaseen päähäni kertynyt varastoon kaikenlaista..........♨️.⚔️🔥
Älä luule et olisit ainoa, heh.

Kestipä kauan ilmiantaa kaikki tämän aamuiset viestit, joissa vilahti rasistisia, kehitysvammaisia alentavia tai muuten vaan toisia ihmisiä solvaavia sanoja. Urpo sanaa viljelevän mummon aamuhyökkäys.

Hei, etsin yhä aitojen villasukkien tekijää Hämeenlinnasta. Haluaisin sellaiset joissa olisi joker out -bändin logo ja hakaristi. 💕 Löytyisikö täältä oikeaa tekijää? Suomalainen nimi pitäisi olla, ja oikea hämäläinen, sopivasti sukurutsainen perimä varmistetaan vielä dna-testillä ennen kauppoja.

Ihanko tosissaan sä kuvittelet määritteleväsi totuuden ja vänkäät vastaan, vaikka kaikki muut sanoisivat ihan päinvastaista.
Tyhmä täytyy olla, jos ei erota aitoa ja feikkiä. "Kaikki muut sanoisivat ihan päinvastaista." Ketkä muut? No todella ne muuthan täällä huutavat äänekkäimmin ja määrittelevät totuuden punaisten sydämien kera. Olet oikeassa.

Yhteistyössä