V
vierailija
Vieras
No eihän siitä tossa taidettu puhuakaan että.Discord oli joo, mutta ei BK palvelinta. Se luotiin vasta 2024.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eihän siitä tossa taidettu puhuakaan että.Discord oli joo, mutta ei BK palvelinta. Se luotiin vasta 2024.
PL on saanut tallennettua artistien välisen kemian mut KK:lla on suurempi rooli siinä et siitä kemiasta ja asetelmasta saadaan parhaat puolet esiin. Käshin kemia on kuumaa ilman ohjaajia ja kuvaajiakin.Täälläkin kehuttiin ja ylistettiin KK:n kuvaustaitoja It's crazy, it's party -musavideosta ja promokuvista, miten on saanut artistien kemian hienosti tallennettua, mutta ne on tosiaan kaikki Petteri Lappalaisen käsialaa.
No kerrotko että missä Discordin palvelimessa puhuttiin videosta vai etkö itsekään tiedä.No eihän siitä tossa taidettu puhuakaan että.
Käärijä-discordeissa.No kerrotko että missä Discordin palvelimessa puhuttiin videosta vai etkö itsekään tiedä.
Eihän ole. Jere näyttää allensa pissaavalta pupulta Tommyn vieressä.PL on saanut tallennettua artistien välisen kemian mut KK:lla on suurempi rooli siinä et siitä kemiasta ja asetelmasta saadaan parhaat puolet esiin. Käshin kemia on kuumaa ilman ohjaajia ja kuvaajiakin.
En minä tiedä, oletin tietty et K:hon liittyvissä, kai esim. se kansainvälinenkin on ollut jo kauan, miten ite aattelit liittyvän ns. shippipaikkaan.No kerrotko että missä Discordin palvelimessa puhuttiin videosta vai etkö itsekään tiedä.
Näin sun profiilin grindr sovelluksessa. Oot kuin Bojanin ja Kiron kolmas identtinen veli.En kyllä oikeesti enää tajua miks painan koko aika nyt yhtäkkiä kilon enemmän kuin muulloin, lenkeilläkin kävin viime viikolla useamman kerran, tuskin nyt naistenvaivat voi turvottaa näin paljon, lisäks taas niitä mustelmia joka paikka täynnä. Mutta ne C-vitamiini tabletit kyllä loppui, voiko vain olla se. Kynnet kasvaa huimaa vauhtia kuitenkin, tykkään ku on omat pitkät. Kynsihoitajan poraamiset ja muut tekojutskat vaan pilas/heikensi nää silloin aiemmin. Mietin vaan pitääkö nyt jättää niitä rasvalisiä sit kuitenkin poies, muuta muutosta ennoo tehny kuin ehkä kananmunia syönyt enemmän ja sit avokadoa leivällä.
Kovasti kiinnostaa, et muusta puhukaanNiin entä sitten. Ei kiinnosta K.
En minä ole ajatellut sen liittyvän mihinkään paikkaan. Kommentoin erinä.En minä tiedä, oletin tietty et K:hon liittyvissä, kai esim. se kansainvälinenkin on ollut jo kauan, miten ite aattelit liittyvän ns. shippipaikkaan.
Harvoin ees mainitsen häntä.Kovasti kiinnostaa, et muusta puhukaan![]()
Sinä taidat ollaEli oot ihan yhtä hukassa kuin henkilö jolle vastaat.![]()
Ai miks olis, kekä hän sit oikein on?Olisit lentänyt heti pihalle niin kuin muualtakin![]()
Nytkin puhutHarvoin ees mainitsen häntä.
Niin ja itse Icip videossa mitään kuumia kohtauksia edes ole, enemmän sellainen kauhuelokuvamainen teos.Eihän ole. Jere näyttää allensa pissaavalta pupulta Tommyn vieressä.
No miksi ruikutit vain siellä. Etkö osannut muualle mennä.Sinä taidat ollaSe video oli iso juttu silloin eri alustoilla. Mamma ruikutti vaan vauvapalstalla
![]()
Olen nainen, tiedät sen varsin hyvin.Näin sun profiilin grindr sovelluksessa. Oot kuin Bojanin ja Kiron kolmas identtinen veli.
Sinä ruikutit vauvapalstalla ja ajattelit, että se on koko maailmaNo miksi ruikutit vain siellä. Etkö osannut muualle mennä.![]()
Ei toimi K ja T kohtaukset, ei mitään kemiaa heillä. K näyttää peloissaan olevalta. Ei ole sitten KK kauhean hyvä ohjaaja, eikä saa heistä mitään irti.Niin ja itse Icip videossa mitään kuumia kohtauksia edes ole, enemmän sellainen kauhuelokuvamainen teos.
Hah hah, etkö muuta tiedä kuin vauvan.No miksi ruikutit vain siellä. Etkö osannut muualle mennä.![]()
Näin just, vähän se kuin se ensi esiintyminen stadionilla, ei ihan lähtenyt heillä.Ei toimi K ja T kohtaukset, ei mitään kemiaa heillä. K näyttää peloissaan olevalta. Ei ole sitten KK kauhean hyvä ohjaaja, eikä saa heistä mitään irti.
Mummot riekkui silloin vain vauvapalstalla, hihihiii ollaan nautoja, mä otan Titanicin oven. En oo koskaan nauranut niin paljon kiin niilleSinä taidat ollaSe video oli iso juttu silloin eri alustoilla. Mamma ruikutti vaan vauvapalstalla
![]()
Vauvapalstaa olen lukenut viimeksi ehkä 2023 elokuussa ja vain Kärtsän takia. Kommentoinut en siellä kertaakaan. Ei sitä järkyttävää shippipeetä kestänyt kukaan tervejärkinen. Sun trollaukset ja hymiöt menee vähän hukkaan.Sinä ruikutit vauvapalstalla ja ajattelit, että se on koko maailma![]()
Miksi sit etsit miestä miehenä gay paikassa?Olen nainen, tiedät sen varsin hyvin.