V
vierailija
Vieras
Kai ostit täysjyvää, mutta eipä siinä niin isoa eroa ole halvempiin minunkaan mielestä.Rummo spaghetti onkin ihan huonoa. Ostin sitä kun joku suositteli, en tykkää, maistuu liian väkevä vehnä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai ostit täysjyvää, mutta eipä siinä niin isoa eroa ole halvempiin minunkaan mielestä.Rummo spaghetti onkin ihan huonoa. Ostin sitä kun joku suositteli, en tykkää, maistuu liian väkevä vehnä.
Olen vasta hiljattain alkanut perehtyä tuohon Dolphin-juttuun, joten en tiedä, onko se aina seurannut useampia vaikuttajia.B:hän seuraa vaikka kuinka paljon kaikkia instapimuja ja influja, onko tässä tuoreessa jotain spesiaalia? Vai joko hän on alkanut seurata myös kaikkia sukulaisia?
Mutta yksi ehdoton löytö. Änglamark ohuet luomupavut Prismasta. Terveellistä proteiinia, edullisia ja hiton hyviä! Ihan toista kuin belgialaiset bulkkipavutRummo spaghetti onkin ihan huonoa. Ostin sitä kun joku suositteli, en tykkää, maistuu liian väkevä vehnä.
On, ihan aina, tai mitä nyt oon ite -23 vuodesta seurannut.Olen vasta hiljattain alkanut perehtyä tuohon Dolphin-juttuun, joten en tiedä, onko se aina seurannut useampia vaikuttajia.
Pavut pierettää.Mutta yksi ehdoton löytö. Änglamark ohuet luomupavut Prismasta. Terveellistä proteiinia, edullisia ja hiton hyviä! Ihan toista kuin belgialaiset bulkkipavut
![]()
Änglamark ohuet vihreät pavut luomu pakaste 400 g | S-kaupat ruoan verkkokauppa
Tilaa Änglamark ohuet vihreät pavut luomu pakaste 400 g ja muut ruokaostokset S-kaupat-palvelusta nyt suoraan kotiovellesi toimitettuna.www.s-kaupat.fi
Homoilla(kin) on tapana tehdä niin.On, ihan aina, tai mitä nyt oon ite -23 vuodesta seurannut.
Mua ei ainakaan nää ohuet vihreätPavut pierettää.
Ei kyl ole kunnollinen proteiinin lähde, 2g protskua sadassa grammassa ja imeytyy huonosti.Mutta yksi ehdoton löytö. Änglamark ohuet luomupavut Prismasta. Terveellistä proteiinia, edullisia ja hiton hyviä! Ihan toista kuin belgialaiset bulkkipavut
![]()
Änglamark ohuet vihreät pavut luomu pakaste 400 g | S-kaupat ruoan verkkokauppa
Tilaa Änglamark ohuet vihreät pavut luomu pakaste 400 g ja muut ruokaostokset S-kaupat-palvelusta nyt suoraan kotiovellesi toimitettuna.www.s-kaupat.fi
Eipäs olekaan.Homoilla(kin) on tapana tehdä niin.
On joo mut ei kuitenkaan massiivisessa määrin ja harvoin ne on häntä seuranneet takaisin kuten tämä uusi tapaus.On, ihan aina, tai mitä nyt oon ite -23 vuodesta seurannut.
Joo mutta luonnollisessa muodossa ja papuja suositellaan sydänterveydelle. Proteiinia ei kannata napsia keinotekoisista patukoista yms rasittavag munuaisiaEi kyl ole kunnollinen proteiinin lähde, 2g protskua sadassa grammassa ja imeytyy huonosti.
Laadukkaassa pastassa on tuntuvasti enemmän. Esimerkiksi Rummon pastoissa 13-14,5 grammaa.Ei kyl ole kunnollinen proteiinin lähde, 2g protskua sadassa grammassa ja imeytyy huonosti.
Se on toiselta nimeltään gluteenia eli vehnäproteiinia, haitallista terveydelle ennenpitkää. Aiheuttaa matala-asteista tulehdusta.Laadukkaassa pastassa on tuntuvasti enemmän. Esimerkiksi Rummon pastoissa 13-14,5 grammaa.
Yök!Käärijällä on vähän katteisen näköinen kieli. Miken stoori 29min sitten.
On, seuraavat kauniita naisia.Eipäs olekaan.
No ei kai henkilö mainitse tän olevan mikään pääasiallinen proteiinin lähde.Ei kyl ole kunnollinen proteiinin lähde, 2g protskua sadassa grammassa ja imeytyy huonosti.
Eikä aiheuta, kun valitset pastat ja riisit täysjyväisenä tai sit peruna tai bataatti, mutta tärkeä osa lautasmallin mukaista pääateriaa kaksi kertaa päivässä, aamulla tietenkin kaurapuuro ja ruisleipiä nyt vähintään sellainen 3-4 siivua päivässä.Se on toiselta nimeltään gluteenia eli vehnäproteiinia, haitallista terveydelle ennenpitkää. Aiheuttaa matala-asteista tulehdusta.
Lentokoneen sai lahjaksi.Eli se lento oli kuin olikin lahja Häärijälle, onpa kiva.
Ai koko koneen, luin vain pikaisesti jodelista.Lentokoneen sai lahjaksi.
Höpö höpö. Tuohan on täysi sketsi. Jodelin "totuus" perustuu vaan siis tohon Härtsän stooriinAi koko koneen, luin vain pikaisesti jodelista.