V
vierailija
Vieras
Ei ole. Voihan noi mökit toki yhdistää ja katsella kun Veikko-setä viettää panolomaa.Onko mitään muuta vaihtoehtoa mökkeillä kuin sukumökki tai panomökki? En jaksa sukulaisia ja ei kiinnosta paneminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole. Voihan noi mökit toki yhdistää ja katsella kun Veikko-setä viettää panolomaa.Onko mitään muuta vaihtoehtoa mökkeillä kuin sukumökki tai panomökki? En jaksa sukulaisia ja ei kiinnosta paneminen.
Lennot ja majoitus Aasiassa maksaa. Ei pelkät varusteet, opas jne.Kuules nyt. Olen ollut viikon kestävillä vaellusreissuilla. Tietysti siellä pitää olla oikeanlaiset kengät, teltat yms., mutta kaiken ei tarvitse olla huippukallista ja viimeisen päälle. Vähemmälläkin pärjää, jos on luonnossa selviytymisen taitoja.
Sinä oot siis se joka antoi 50K stripparille.Ei ole tuollaista hahmoa, ja minun kirjoitus toi ei ainakaan ole. Joku niin että matkija pöljäke taasen.
Ei taidettu puhua Aasiasta kyseisessä kommentissa.Lennot ja majoitus Aasiassa maksaa. Ei pelkät varusteet, opas jne.
Keksi lisää.Sinä oot siis se joka antoi 50K stripparille.
Niin mutta minä puhuin.Ei taidettu puhua Aasiasta kyseisessä kommentissa.
Himalajalla uuden poikkiksen kanssa.Selailin nopeesti, mut onko K nyt vaeltamassa? Ei olis uskonut.
Minä luulin että slovenian kukkuloita ja kanjoneita tutkii. Mutta ehkä uusi poikkis on mukana sielläki. Tukihenkilönä ja näinHimalajalla uuden poikkiksen kanssa.
Se on katos nää mummot, jotka tarvii sen tukihenkilön itselleen, jos vaikka lähistöllä sattuu olemaan tuijotteleva mies.Minä luulin että slovenian kukkuloita ja kanjoneita tutkii. Mutta ehkä uusi poikkis on mukana sielläki. Tukihenkilönä ja näin
Olin kokoajan sata varma et se on KK ja B.Carpe diem!
Sinua kekään tuijotakkaan, sen uskon.Se on katos nää mummot, jotka tarvii sen tukihenkilön itselleen, jos vaikka lähistöllä sattuu olemaan tuijotteleva mies.
Tosin eipä ois uskonut sen yhen huijaavan taksikuskin käytöstä kyllä, Slovenia sivistysmaa. Näin jälkikäteen aatellen outoa myös hänen lukita ovet, toisin kuin muut taksikuskit siellä.Sinua kekään tuijotakkaan, sen uskon.
Mua ei haittaa tuijotukset. Setämiesten vislaukset ja perään huutelut kyl ahdistaa hiukan.Sinua kekään tuijotakkaan, sen uskon.
Näytit siltä ettet aio maksaa matkaa.Tosin eipä ois uskonut sen yhen huijaavan taksikuskin käytöstä kyllä, Slovenia sivistysmaa. Näin jälkikäteen aatellen outoa myös hänen lukita ovet, toisin kuin muut taksikuskit siellä.
Näin on. Jos on yhtään pummin näköinen niin yleinen tapa.Näytit siltä ettet aio maksaa matkaa.
Enpä usko, miks sit ois päästänyt taksista minut ulos palloileen siinä kohtaa ku tyypille ei kelvannut kuin käteinen raha.Näytit siltä ettet aio maksaa matkaa.
Ei ole tapahtunut ikinä missään muussa maassa tai Suomessa, heh.Näin on. Jos on yhtään pummin näköinen niin yleinen tapa.
Eka kerta tapahtui siis sen jälkeen kun vaihdoit sukupuolta?Ei ole tapahtunut ikinä missään muussa maassa tai Suomessa, heh.
Mutta noin en toki toimikaan siis toista kertaa varmastikaan, etukäteen on kysyttävä hinta, ja ei ehkä tolleen randomista kannata ottaa et saa rehellisen taksin.Ei ole tapahtunut ikinä missään muussa maassa tai Suomessa, heh.
En ole vaihtanut, pipipää.Eka kerta tapahtui siis sen jälkeen kun vaihdoit sukupuolta?
Ok tässä siis lienee se 14 vee Veeti Vihapostaaja. Luulin että oli joku keksitty juttu.Eka kerta tapahtui siis sen jälkeen kun vaihdoit sukupuolta?