V
vierailija
Vieras
Kai siinä toivossa hankki panomökin. Ei vaan ole ollut ketään panemassa.
Ehkä sielläkin on ollut tuijottelija.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai siinä toivossa hankki panomökin. Ei vaan ole ollut ketään panemassa.
Herkkiksille kaikki vähän on.Nämä panojutut on todella oksettavia. Ihan kuin porukka unohtaisi ketjun olevan avoin kaikille ja pakkomielle jauhaa panolomia ja panomökkejä. Sama pätee bojere ja kaikkii shippauksiin.
Ei nää mummot uskalla käyttää kuin 50 luvulla rakennetun sukumökin saunaa. Julkisissa saunoissa voi olla miehiä ja tuijottelijoita.Saunoja on joka lähtöön ja osa niistä on viihdekeskuksia. Ei niissä ole Elma-mummon pepun painamaa koloa tai karvoja. Onko teidän käyttämät saunat peräisin jostakin 1900 luvun alusta vai mistä tää teidän alkeellinen kuva saunoista on muodostunut.
Kekän elämästä täällä nyt puhuttiin, pöntelö.Nämä panojutut on todella oksettavia. Ihan kuin porukka unohtaisi ketjun olevan avoin kaikille ja pakkomielle jauhaa panolomia ja panomökkejä. Sama pätee bojere ja kaikkii shippauksiin.
Eihän täällä edes ole mitään panojuttuja nytten?Nämä panojutut on todella oksettavia. Ihan kuin porukka unohtaisi ketjun olevan avoin kaikille ja pakkomielle jauhaa panolomia ja panomökkejä. Sama pätee bojere ja kaikkii shippauksiin.
Älä esitä minua, vajaa.Eihän täällä edes ole mitään panojuttuja nytten?
Niin, eli olisi siis vuokrannut sen mökin jostain muualta.Luuletko että salamökkiä etsivä mies miettii noin monimutkaisia asioita kuin naiset.
Justhan tossa puhuttiin taas panomökistä jne. Mä myös luen yleensä monta sivua kerralla.Eihän täällä edes ole mitään panojuttuja nytten?
Tuijottelija saunan takanaEhkä sielläkin on ollut tuijottelija.
Se on panomökki, ei täällä kukaan mitään panojuttuja ole kirjoittanut. Keksit omiasi.Justhan tossa puhuttiin taas panomökistä jne. Mä myös luen yleensä monta sivua kerralla.
Sinulla on siis sellainen.Justhan tossa puhuttiin taas panomökistä jne. Mä myös luen yleensä monta sivua kerralla.
Miehet tykkää ajella autolla ja pitää myös autossa kivaa. Ajattelet kuin nainen, vaikka tietääkseni olet myös mies.Niin, eli olisi siis vuokrannut sen mökin jostain muualta.
Miks hän olis, mies siis?Mo
Miehet tykkää ajella autolla ja pitää myös autossa kivaa. Ajattelet kuin nainen, vaikka tietääkseni olet myös mies.
On kertonut täällä useasti olevansa Pentti.Miks hän olis, mies siis?
Trolliparka on ihan pihalla. Miksei K sitten ajellut sinne autolla, vaan matkusti hitaalla paikallisjunalla? On todennettu fakta, että K matkusti Ylivieskaan täydessä junassa isojen matkalaukkujensa kanssa.Mo
Miehet tykkää ajella autolla ja pitää myös autossa kivaa. Ajattelet kuin nainen, vaikka tietääkseni olet myös mies.
Ei ole, ei kirjoittaja, enkä minä jota kans tollain nimitelty.On kertonut täällä useasti olevansa Pentti.
Ei lukenut matkalaukut, vain kaksi isoa laukkua että.Trolliparka on ihan pihalla. Miksei K sitten ajellut sinne autolla, vaan matkusti hitaalla paikallisjunalla? On todennettu fakta, että K matkusti Ylivieskaan täydessä junassa isojen matkalaukkujensa kanssa.
Käytännössä se tarkoittaa ihan samaa ja usein noissa keikkastooreissa näkyy, että mukana on matkalaukku tai kaksi.Ei lukenut matkalaukut, vain kaksi isoa laukkua että.
Pitäis ensin tietää et kuka on K.Trolliparka on ihan pihalla. Miksei K sitten ajellut sinne autolla, vaan matkusti hitaalla paikallisjunalla? On todennettu fakta, että K matkusti Ylivieskaan täydessä junassa isojen matkalaukkujensa kanssa.