V
vierailija
Vieras
Voihan toki myös managing director keittää kahvia.No joku Warnerin kahvinkeittäjä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan toki myös managing director keittää kahvia.No joku Warnerin kahvinkeittäjä
Taitaa kuitenkin olla niin, että paramammoja ovat E-jankkaajat. Itse olen kiinnostunut vain faktoista ja kaikki merkit viittaa siihen, että se homma ei edennyt. Sinkku on sinkku ja voi tapailla ja panna niin paljon kuin haluaa, mutta on silti sinkku niin kauan kuin ei seurustele. Mitään tietoa seurustelusta ei ole myöskään sinulla, joten ollaan tasoissa.K ei kuule teidän paramammojen huolenpitoa taida tarvita, vaikka varmaan tosta tulee itelles hyvä mieli. Ei ole kellään täällä mitään aavistusta onko vapaa vai ei ja ketä panee.
Mutta kun just pian Ruissin jälkeen tuli se E:n erikoinen stoori irvistys-emojin kanssa. Se cock-kuva oli Ruissin jälkeisen viikon lopulla.Tuskin oli E vielä ohi sillon, just oli lainailtu laseja ja oltu yhdessä Ruissin bäkkärillä.
Se seuraaminen tapahtui siellä Ruississa jo. Warnerin tili on seurannut E:tä ja hänen podiaan jo kauan aivan samalla lailla kuin lukuisia muita vastaavia somevaikuttajia, joita kutsutaan kaiken maailman kekkereihin yms. Nää vaikuttajat on osa markkinointia ja tuolla podissa on vieraillut useampikin Warnerin artisti.Noin viikko sitten rupesivat ainakin yhden Warnerin tyypin kanssa seuraamaan toisiaan ig:ssä, joten jossain ovat luultavasti tavanneet.
Kah ootko sinäkin täällä kokeilemassa miten paljon puhutut ketjutrollit saa liikkeelle. Ei täällä oikeesti oo niitä juuri. On muutama ihan vilpittömästi kirjoittava jotka vaan sattuu olemaan tosi arvattavia reaktioautomaatteja tietynlaisiin juttuihin. Trolleja on olluCock kuvassa näkyy sama pehmeä hymy mikä Kyproksella![]()
Somevaikuttajia kutsutaan noihin kevät-yms. juhliin. E oli siellä viimeksi ja todennäköisimmin siellä nimenomaan tapasivat. Kastanjan juhlat oli sen jälkeen.E ja K samoissa Warnerin juhlissa? Onko E ollu Warnerin juhlissa?. Sehän oli siellä tanssijanaisen synttäreillä. Varmaan siellä tapasivat.
Juu. Naurattaa nää toopet täällä. Toi seuraaminen tapahtui siellä Ruississa kylläkin.Voihan toki myös managing director keittää kahvia.
Kah ootko sinäkin täällä kokeilemassa miten paljon puhutut ketjutrollit saa liikkeelle. Ei täällä oikeesti oo niitä juuri. On muutama ihan vilpittömästi kirjoittava jotka vaan sattuu olemaan tosi arvattavia reaktioautomaatteja tietynlaisiin juttuihin. Trolleja on ollu
-joku vähän väsyny tyyppi, jotka odotti et joku sanoi vakavissaan jotain herkkää ja sit kommentoi että naapurin penttiäkin rynkytettiin niin että ripuli suihkusi
-ja sit varmaan joku joka keskittyy vaan vedättämään sitä yhtä kirjoittajaa joka uskoo kaiken.
Hehe. Vai niin taitaa olla.Taitaa kuitenkin olla niin, että paramammoja ovat E-jankkaajat. Itse olen kiinnostunut vain faktoista ja kaikki merkit viittaa siihen, että se homma ei edennyt. Sinkku on sinkku ja voi tapailla ja panna niin paljon kuin haluaa, mutta on silti sinkku niin kauan kuin ei seurustele. Mitään tietoa seurustelusta ei ole myöskään sinulla, joten ollaan tasoissa.
Se podcast- jakso tuli ulos 16.7. eli äläpä vetele mutkia suoriksi. Ruissi oli 4.7. Niin kuin huomaat, niin on lähes kaksi viikkoa Ruissista. 17.7. laittoi sen irvistyksen.Mutta kun just pian Ruissin jälkeen tuli se E:n erikoinen stoori irvistys-emojin kanssa. Se cock-kuva oli Ruissin jälkeisen viikon lopulla.
Juu. Naurattaa nää toopet täällä. Toi seuraaminen tapahtui siellä Ruississa kylläkin.
Mulla oli joskus sellainen ajatus, että hänelle sopisi vaikka joku nainen tiedemaailmasta. Nykyisin ei jaksa enää kiinnostaa hänen naisensa, kun tämän influensserin meni valitsemaan.
Paitsi tämänpäiväisessä jaksossa ei ole maininnut enää mitään, on alkanut instassa seuraamaan useita miehiä, on kuulemma Hingessä, on Jodelin mukaan bongattu jossain muussa seurassa, ei mitään havaintoja K:n seurassa sitten Ruissin. Tikkurila-festivaalit oli tärkeä juttu K:lle, joten olisi olettanut siellä olleen, jos olisivat pari. E kuitenkin luuhasi jossain Espoossa tägäyksen perusteella. Aivan varmasti joku olisi salakuvia sielläkin ottanut, jos olisi näkynyt.Ei mitään vedenpitävää. Vain se kun E kehui podissaan ihanaa tapailusuhdettaan ja olevansa niin onnellinen ja ihastuskuplassa ja sitten seuraava päivänä laittoi stoorin, missä muistutti, että kyseinen jakso on nauhotettu yli kaksi viikkoa sitten ja perään![]()
Kaikella rakkaudella k:ta kohtaan, hän ei ole mikään nobelisti itsekään jos mitattavaa älyä nyt mitelläänNo niin eli ei mitään merkitystä. K kävi vähän koklaa luxus chickeneitä ja totesi että ei hlvetti sentään, kyllä miesten kaa ollaan enemmän samoilla leveleillä älyssä ja tunteessa
Ei näyttänyt humalaiselta, vain lempeän onnelliselta. Se kuva oli otettu sen hotlan ravintolassa. Ihan hyvin saattoi olla aamiainen, aamiasvohvelin kermavaahtoa vielä hieman suupielessä.Oli tuhannen tuiterissa, eikä ollut aamupala todellakaan.
Et voi kiistää, että yleisesti naiset ovat tyhmempiä kuin miehet. Paitsi esim. minä, mutta en olekaan koskaan ollut tyypillinen nainen. Teen töitä todella haastavalla teknisellä miesvaltaisella alalla, jossa ei todellakaan mitään itkupillejä ja kanoja katsella.Kaikella rakkaudella k:ta kohtaan, hän ei ole mikään nobelisti itsekään jos mitattavaa älyä nyt mitellään
Siihen kuule liittyi video samasta tilanteesta, olivat ravintolassa eikä ollut mikään aamiaisaika todellakaan. Käsittämätöntä sontaa täällä jaksetaankin tarinoida.Ei näyttänyt humalaiselta, vain lempeän onnelliselta. Se kuva oli otettu sen hotlan ravintolassa. Ihan hyvin saattoi olla aamiainen, aamiasvohvelin kermavaahtoa vielä hieman suupielessä.
Mikä video, se Kn mainosvideon kohtako, jossa se hymyilee kameraan kermat viiksissä? Se tais olla eri ravintola tai ainakin eri pöytä. Ei sama ympäristö.Siihen kuule liittyi video samasta tilanteesta, olivat ravintolassa eikä ollut mikään aamiaisaika todellakaan. Käsittämätöntä sontaa täällä jaksetaankin tarinoida.
Ei. Vaan oli video siitä, kun pöydän vieressä oli joku kissa.Mikä video, se Kn mainosvideon kohtako, jossa se hymyilee kameraan kermat viiksissä? Se tais olla eri ravintola tai ainakin eri pöytä. Ei sama ympäristö.
Kärtsä on siis loisteputki, mikä loistaa mummojen fantasioiden mukaan.
Löytyyks tää vielä jostain, kiinnostaaEi. Vaan oli video siitä, kun pöydän vieressä oli joku kissa.
Ihan sama hymy joka kuvassa, hymymummo.Cock kuvassa näkyy sama pehmeä hymy mikä Kyproksella![]()
Kuka noita tallettelee, en minä ainakaan.Löytyyks tää vielä jostain, kiinnostaa
Oon reaktioautomaattitrolli. Välillä oon niin kiivas trolli, et mua on paiskattu ragepaittimummo tai rekkalepakko käsitteillä.Kah ootko sinäkin täällä kokeilemassa miten paljon puhutut ketjutrollit saa liikkeelle. Ei täällä oikeesti oo niitä juuri. On muutama ihan vilpittömästi kirjoittava jotka vaan sattuu olemaan tosi arvattavia reaktioautomaatteja tietynlaisiin juttuihin. Trolleja on ollu
-joku vähän väsyny tyyppi, jotka odotti et joku sanoi vakavissaan jotain herkkää ja sit kommentoi että naapurin penttiäkin rynkytettiin niin että ripuli suihkusi
-ja sit varmaan joku joka keskittyy vaan vedättämään sitä yhtä kirjoittajaa joka uskoo kaiken.