V
vierailija
Vieras
Tiedätkö, näyttääkö DolphinRadar aiemmat Instagram-seuraamiset? Miksi B alkaisi taas seurata Markon aviomiestä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei näy ainakaan mulla uusimmissa.Tiedätkö, näyttääkö DolphinRadar aiemmat Instagram-seuraamiset? Miksi B alkaisi taas seurata Markon aviomiestä?
Jospa oppi olemaan hiljaa.Tämän päivän podissa käsitellään pohjalla olemista ja eroja, ja E ei kyllä sanallakaan mainitse nykytilannetta (tää on nauhoitettu 21.7.). Kaikki on hänellä hyvin, mainitsee, että synttäritkin olivat, ja käsittelee entisiä erojaan eikä puhu mitään nykyisestä. Toki tapailuero ei ehkä ole mikään ero, mutta kun on jakanut muita yksityiskohtia tapailustaan, niin luulisi, että jollain tavalla vihjaisi, että tapailusuhdekin päättyi.
Mulla näkyy uusimpana. Eilen oli vielä Josh uusin.Ei näy ainakaan mulla uusimmissa.
Ovat joko alkaneet K:n kanssa seurustella eikä enää puhu K:sta podissa tai sitten nolottaa aiemmat hehkutukset ja sivuuttaa koko tapailusuhteen.Tämän päivän podissa käsitellään pohjalla olemista ja eroja, ja E ei kyllä sanallakaan mainitse nykytilannetta (tää on nauhoitettu 21.7.). Kaikki on hänellä hyvin, mainitsee, että synttäritkin olivat, ja käsittelee entisiä erojaan eikä puhu mitään nykyisestä. Toki tapailuero ei ehkä ole mikään ero, mutta kun on jakanut muita yksityiskohtia tapailustaan, niin luulisi, että jollain tavalla vihjaisi, että tapailusuhdekin päättyi.
Samoin mulla.Mulla näkyy uusimpana. Eilen oli vielä Josh uusin.
Mulla myös. Varmaan vahingossa oli lopettanut hänen seuraamisen ja nyt alkoi seurata uudelleen.Mulla näkyy uusimpana. Eilen oli vielä Josh uusin.
Haluaa varmaan vakoilla miten Tsiilalla menee kun ei enää pääse hänen profiiliinsa käsiksi.Mulla myös. Varmaan vahingossa oli lopettanut hänen seuraamisen ja nyt alkoi seurata uudelleen.
Ihan epälooginen selitys, kun on koko ajan seurannut Markoa, sitä Dz:n varsinaista ystävää. Mitä etua hän saisi Markon kumppanin seuraamisesta Dz:n suhteen? Varsinkin kun hän on seurannut tätä kumppaniakin aiemmin.Haluaa varmaan vakoilla miten Tsiilalla menee kun ei enää pääse hänen profiiliinsa käsiksi.
Varmaan tajusi, että puhunut vähän liikaa.Ovat joko alkaneet K:n kanssa seurustella eikä enää puhu K:sta podissa tai sitten nolottaa aiemmat hehkutukset ja sivuuttaa koko tapailusuhteen.
Seuraako B edelleen Marcoa?Tiedätkö, näyttääkö DolphinRadar aiemmat Instagram-seuraamiset? Miksi B alkaisi taas seurata Markon aviomiestä?
No siellä Markon kumppaninkin instassa voi näkyä Tsiilaa, haloo.Ihan epälooginen selitys, kun on koko ajan seurannut Markoa, sitä Dz:n varsinaista ystävää. Mitä etua hän saisi Markon kumppanin seuraamisesta Dz:n suhteen? Varsinkin kun hän on seurannut tätä kumppaniakin aiemmin.
No käy katsomassa laiska.Seuraako B edelleen Marcoa?
Seuraa. On seurannut koko ajan.Seuraako B edelleen Marcoa?
Varmaan tajusi, että puhunut vähän liikaa.
Ainakin mainitsi nopeasti kesäsuunnitelmista sen, ettei vielä ole varma, lähteekö Selenin mukana ulkomaille. Ei vaikuta enää olevan missään ihastuskuplassa, kun harkitsee lähtöä kolmanneksi pyöräksi matkalle, vaikka selvästi aiemmin ei ollut aikeissa lähteä.Ovat joko alkaneet K:n kanssa seurustella eikä enää puhu K:sta podissa tai sitten nolottaa aiemmat hehkutukset ja sivuuttaa koko tapailusuhteen.
En ole minä, meni ohi mihin viitattiin edes.Vai oliko jopa kekä![]()
Toinen podcastin pitäjistä, miten pihalla olet.Minkä Selenin?
Onks tässä nyt viimein se Aito josta täällä puhutaan mutta joka ei ikinä tuu paikalle? Hänen piti olla joku vihaajamuija.Taasko tosta neukkuluuskasta jauhanta alkoi
Aito ei enää palstaile. Nähty viimetteeks discordissa.Onks tässä nyt viimein se Aito josta täällä puhutaan mutta joka ei ikinä tuu paikalle? Hänen piti olla joku vihaajamuija.
Paskat. Jos seurusteli, miksi E yhtäkkiä olisi alkanut seurata useita miehiä, jotka eivät mitenkään liity hänen töihinsä. Ihan selvästi on taas verkot vesillä.Ovat joko alkaneet K:n kanssa seurustella eikä enää puhu K:sta podissa tai sitten nolottaa aiemmat hehkutukset ja sivuuttaa koko tapailusuhteen.
Eikö se sit touko-kesäkuussa muka seurannut? Ja mistä tiedät etteivät liity töihin?Paskat. Jos seurusteli, miksi E yhtäkkiä olisi alkanut seurata useita miehiä, jotka eivät mitenkään liity hänen töihinsä. Ihan selvästi on taas verkot vesillä.