K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksa lukea koko jankkausta, mitä mieltä vastapuoli tässä kiistassa siis on? Että K junaili tapaamaan jotain naista eikä sukulaisiaan?
Tiedoksi, että minä serkkujen kanssa viihtyvä en ota kantaa varsinaisesti siihen, missä K oikeasti on. Voi olla naisissa, voi olla sukuloimassa. Ilmoitanpa vain, että on ihmisiä, jotka viihtyvät serkkujensa kanssa.

Tiedoksi, että minä serkkujen kanssa viihtyvä en ota kantaa varsinaisesti siihen, missä K oikeasti on. Voi olla naisissa, voi olla sukuloimassa. Ilmoitanpa vain, että on ihmisiä, jotka viihtyvät serkkujensa kanssa.
K ei ole hirveästi viihtynyt serkkujen kanssa, joten olisi ehkä vähän outoa. Kukin tavallaan, joillekin serkut on parhaita kavereita, joillekin ei.

Tulee mieleen vuosi 2023 toukokuu, kun B viisujen jälkeeen suoraan matkusti Bosniaan mummolaan muutamaksi vapaapäiväksi. Muuten koko kesä meni keikkaillessa.
No ei ihan koko kesä mennyt, ehti B nähdä kavereita myös Sloveniassa, Lontoossa ja Suomessa. Mutta on totta, että B käy usein Bosniassa tapaamassa mummoaan ja serkkujaan. Myös K:lla vaikuttaa olevan lämpimät välit sukulaistensa kanssa, ja olen samaa mieltä monen muun kanssa, että useat nuoremmatkin käyvät usein sukulaisissa mielellään.

Mihis se muu perhe hävisi? K lähtenyt yksin sukumökille serkkutapaamiseen vai mitä meinaat?
Mikä muu perhe? Oliko siellä Kuopiossa koko suku? Ja jossain mökilläkö on joku suuri sukujuhla, joihin kaikkien osallistuttava? Viikolla? Eiköhän K osaa vierailla sukulaisten luona ihan itsekseenkin, varsinkin kun tällain arkena saattaa muilla olla töitä. Esiintyvä artisti sen sijaan ei viikonloppuisin ehdi vierailuja tehdä.

Mikä muu perhe? Oliko siellä Kuopiossa koko suku? Ja jossain mökilläkö on joku suuri sukujuhla, joihin kaikkien osallistuttava? Viikolla? Eiköhän K osaa vierailla sukulaisten luona ihan itsekseenkin, varsinkin kun tällain arkena saattaa muilla olla töitä. Esiintyvä artisti sen sijaan ei viikonloppuisin ehdi vierailuja tehdä.
Jos kerta kokoontuvat sukumökille joka kesä niin miksei muu perhe ole mukana?

Yhteistyössä