K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin itse sinä viideltä heräät, ei se meille muille kuulu, jos haluat pitää lehmiä eikä sinulla ole varaa pitää koneita tai lomittajia. Normaali ihminen herää klo 6-10, eikä päivystä netissä öisin.
Kiitoksia! Itselläni on tässä kypsään ikään mennessä onneksi aivan muita kiinnostuksen kohteita kuin että "olenhan normaali" (tuntemattoman palstakirjoittajan tai muidenkaan mielestä). Hyvällä mielellä saatoin tämän todeta nyt kun sinun heräämisaikaohjeitasi luin.
-eri

Näin vissiin, en ole tosiaan ite kyseistä kirjettä nähnyt, ei tietoa minulla miten homma etenee tästä.

Mun isä sairasti eturauhasen syöpää varmaan 15 vuotta ja pärjäsi sen kanssa oikein hyvin. Havaittiin ajoissa, ei tarvittu leikkauksia eikä sädehoitoa, pelkkä hormonihoito riitti. Kuoli 92-vuotiaana, eikä syy todellakaan ollut se syöpä. Useimmilla yli 80-vuotiailla miehillä se on, mutta vain harvoin kuolinsyy.

Mun isä sairasti eturauhasen syöpää varmaan 15 vuotta ja pärjäsi sen kanssa oikein hyvin. Havaittiin ajoissa, ei tarvittu leikkauksia eikä sädehoitoa, pelkkä hormonihoito riitti. Kuoli 92-vuotiaana, eikä syy todellakaan ollut se syöpä. Useimmilla yli 80-vuotiailla miehillä se on, mutta vain harvoin kuolinsyy.
Toivotaan parasta, isä vasta vähän päällä seitsemänkymmentä, mutta aikuistyypin diabetes on sit lisäksi ja erään vitamiinin imeytymishäiriö lapsuustaustasta johtuen, mutta muuten hyväkuntoinen ja sosiaalinen kyllä, mietin miten käy sit massatapahtumien ja muiden kanssa.

Toivotaan parasta, isä vasta vähän päällä seitsemänkymmentä, mutta aikuistyypin diabetes on sit lisäksi ja erään vitamiinin imeytymishäiriö lapsuustaustasta johtuen, mutta muuten hyväkuntoinen ja sosiaalinen kyllä, mietin miten käy sit massatapahtumien ja muiden kanssa.
Nyt menee näiden roolihahmojen vetämiset liian pitkälle. Tämä on mautonta ja ala-arvoista.

Mutta toivotaan nyt kuitenkin huolimatta aiemmista vääristä elämäntavoista, että isäsi tulee kuntoon 🙌 (Pahoittelut suorapuheisuudestani, mulla on asperger)
En välitä saati ees jaksa lukea kuin paikaisesti kaiken maailman peehölpötyksiä, vanhempien tuttavapiirissä sama vaiva on sellaisellakin joka ei syö punaista lihaa esim. ollenkaan ja on todella hoikka.

Mun isä on humanoidi. En tiedä tarkalleen, että mistä on kotoisin. Hän vieraili äitini luona ja minä synnyin 9 kk sen jälkeen. Isäni kuulemma lupasi, että tulee joku päivä vierailemaan luonani. Ei ole vielä tullut.

Yhteistyössä