V
vierailija
Vieras
Osa meistä matkustaa ja käy viihteellä matkakohteissa.Millä perusteella itse ET ole stalkkeri, jos tiedät paikan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Osa meistä matkustaa ja käy viihteellä matkakohteissa.Millä perusteella itse ET ole stalkkeri, jos tiedät paikan?
No mikä se on sitten?Onhan se paikka selvitetty jo aikoja sitten.
Osa sentään ymmärtää stalkata suljetussa paikassa.
Sun käytös on sen verran huonoa, joten selvitä itseNo mikä se on sitten?
Ei toiniin yksilöitävissä oleva paikka ole, että voisit sen sellaisen perusteella tunnistaa : DDDDDDDDDDDDDDOsa meistä matkustaa ja käy viihteellä matkakohteissa.
Koska maapallo ei pyöri sinun napasi ympärillä.Miksi paljastat tälle yhdelle. Mun mielestä hän ei ansaitse tietää mitään.
Mutta teidän stalkkereiden ympärillä nähtävistä pyörii. Minä ja minun oikeuteni stalkkeroida.Koska maapallo ei pyöri sinun napasi ympärillä.
Ööö siis millälailla on stalkkausta, kun Bojan laittaa paikasta stoorin, perusteletko vielä?Osa sentään ymmärtää stalkata suljetussa paikassa.
Mt-potilaita.Mutta teidän stalkkereiden ympärillä nähtävistä pyörii. Minä ja minun oikeuteni stalkkeroida.
Jäikö lääkkeet ottamatta?Ööö siis millälailla on stalkkausta, kun Bojan laittaa paikasta stoorin, perusteletko vielä?
Ihan normi ulkoilma-allasklubi mitä etelässä on eikä mitkään festarit.Miten niin baarissa? Joltain festivaalialueeltahan toi ennemmin näyttää.
En tiedä, kuka täällä kysyy mitäkin, kun puolet on pelkkää ilkeilyä. Näin useamman asiallisen kysymyksen, joten vastasin niihin. Tiedolla ei ole mitään merkitystä, kun se on tapahtunut eilen, joten kukaan ei voi sen perusteella ketään stalkata.Miksi paljastat tälle yhdelle. Mun mielestä hän ei ansaitse tietää mitään.
Hyvä paikka bilettää. Klubi tosiaan kyseessä.Ihan normi ulkoilma-allasklubi mitä etelässä on eikä mitkään festarit.
Tämä eräs ei jätä asiaa tähän. Itse en toisi tähän ketjuun mitään tietoa.En tiedä, kuka täällä kysyy mitäkin, kun puolet on pelkkää ilkeilyä. Näin useamman asiallisen kysymyksen, joten vastasin niihin. Tiedolla ei ole mitään merkitystä, kun se on tapahtunut eilen, joten kukaan ei voi sen perusteella ketään stalkata.
Loukkaatte Temua ja Ridgeä.Haha, hyvä kuvaus![]()
Mietin että näin jollain näistä sloveeneista stoorissaan sellaisen merellisen kuvan, jossa oli isohko kukkula horisontissa. Muistaako joku muu tällaista? Eli oisko siellä joku näistä Joksuihin liittyvistä matkaseurana?Hyvä paikka bilettää. Klubi tosiaan kyseessä.
Ei jätä asiaa millä lailla tähän?Tämä eräs ei jätä asiaa tähän. Itse en toisi tähän ketjuun mitään tietoa.
Tää on vaan kateellinen, kun ei saa kiusata ja määräillä täällä muiden fanitusta.Tämä eräs ei jätä asiaa tähän. Itse en toisi tähän ketjuun mitään tietoa.
Tää B:n stalkkeri on ketjun pahin Riidankylväjä ja jankkaaja. Hän yritti jo muualta onkia tietoa, mut kukaan ei vastannut.Ei jätä asiaa millä lailla tähän?
Jep, kuulostaa ihan tältä tossarilta.Tää on vaan kateellinen, kun ei saa kiusata ja määräillä täällä muiden fanitusta.
Elätköhän sä vähän nyt jossain menneessä, mummeli?Tää B:n stalkkeri on ketjun pahin Riidankylväjä ja jankkaaja. Hän yritti jo muualta onkia tietoa, mut kukaan ei vastannut.
Tännehän tuodaan aina kaikki, älä puhu soopaa.Tämä eräs ei jätä asiaa tähän. Itse en toisi tähän ketjuun mitään tietoa.
Katso aamun viestit, mummeli.Elätköhän sä vähän nyt jossain menneessä, mummeli?
Eikä kyllä kuulosta.Jep, kuulostaa ihan tältä tossarilta.