K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin ihana ajatus, jos on totta, että J onkin ollut "varpailla" markkinoilla B:n visiitillä. Ovat varmasti siinä tapauksessa olleet täysin toisilleen avoimia ja tukena, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.

Tää on muuten aika tekopyhää käytöstä tältä yhdeltä. Saarnaa täällä, et on stalkkerointia seurata yksityisiä tilejä (ei edes tiedä syytä tähän) mut silti kovaan ääneen vaatii tuomaan tänne näiden tilien nimiä. Tämä on sitä pakkomielteenomaista stalkkerointia ja tekopyhyyttä potenssiin sata. T. sivustaseuraaja

Tää on muuten aika tekopyhää käytöstä tältä yhdeltä. Saarnaa täällä, et on stalkkerointia seurata yksityisiä tilejä (ei edes tiedä syytä tähän) mut silti kovaan ääneen vaatii tuomaan tänne näiden tilien nimiä. Tämä on sitä pakkomielteenomaista stalkkerointia ja tekopyhyyttä potenssiin sata. T. sivustaseuraaja
No jos mainitsee lähteet, ei vaikuta niin stalkkerilta?! Koska silloin muillakin on mahdollisuus tarkistaa, pitääkö väittämä paikkaansa tai näkemys jostain vitun ikävöinnistä ja yksinolosta.

Stalkkaaminen on toisen ihmisen pakonomaista seuraamista ja vainoamista, ei höpöhöpöpalstalle kirjoittelu.
Perätön väite, sillä täältähän moni paikkaansapitämätönkin juoru on lähtenyt liikkeelle X:ään tai jodel, joku kirjoittaja vei vielä tahallaan siihen yhtään X:n juorutili mikälienee poistunut nyt olikaan ja täällä sen kertoi, syy kai et vihaa B:tä tai joku vastaava.

Aika moni muukin selvitti sitä hotellia, pönteli. Ja ihmisten lentokenttätapaamisista monet tulleet ihan sattuman kautta niinkuin se Espanjaankin mennyt.
Juu se hotelli oli jo monilla tiedossa, mutta eivät voineet jakaa lähteitään, että miten se löytyy. Tein siitä siksi ihan kiusallani julkista. Koska en itse näe mitään harmia asian selvittämisessä, nämähän olivat siellä tuhansien km päässä. Ja vaikka siellä ois ollut joku paikankin päällä, niin SO WHAT? Jos nämä eivät haluaisi kenenkään tietävän, miksi laittaa stooreja, joista asia selviää. Ja ainakin itse pidän tämän ryhmän keskusteluja aika pienen piirin juttuna plus, että jos joku laittaa vain tietoa, miten joku tieto löytyy, niin saa jokainen sitten itse tehdä loput. Mutta kun ei voi edes sen vertaa muille olla avuksi.

Juu se hotelli oli jo monilla tiedossa, mutta eivät voineet jakaa lähteitään, että miten se löytyy. Tein siitä siksi ihan kiusallani julkista. Koska en itse näe mitään harmia asian selvittämisessä, nämähän olivat siellä tuhansien km päässä. Ja vaikka siellä ois ollut joku paikankin päällä, niin SO WHAT? Jos nämä eivät haluaisi kenenkään tietävän, miksi laittaa stooreja, joista asia selviää. Ja ainakin itse pidän tämän ryhmän keskusteluja aika pienen piirin juttuna plus, että jos joku laittaa vain tietoa, miten joku tieto löytyy, niin saa jokainen sitten itse tehdä loput. Mutta kun ei voi edes sen vertaa muille olla avuksi.
Tuo on pelkkää pahantahtoisuutta ja antifani toimii noin.

Yhteistyössä