V
vierailija
Vieras
Ei. Ihan normaalissa osiossa. Otsikko on tyyliä Petteri pois politiikasta.Onko seksiosiossa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei. Ihan normaalissa osiossa. Otsikko on tyyliä Petteri pois politiikasta.Onko seksiosiossa?
Koskaan seuraan B:tä ja monia hänen kavereitaan & vanhoja tuttaviaan.Mistä sä tän voit tietää?
Koska seuraan. Typo.Koskaan seuraan B:tä ja monia hänen kavereitaan & vanhoja tuttaviaan.
No ethän sä mitään stooritykkäämisiä näe, älä valehtele.Koskaan seuraan B:tä ja monia hänen kavereitaan & vanhoja tuttaviaan.
Jaa, enpä tiedä uskonko, jännä ettei ois tullut vastaan, kun silläkin puolella luen eri keskusteluja.Sitten heillä on myös ne ketjut missä oikeasti kuolaavat. Nämä muut ovat vain näytöstä. Sattumalta osui vauvalla silmiin sellainen, ollut pystyssä jo kuukauden.
Etkö ymmärrä ees lukemaasi.No ethän sä mitään stooritykkäämisiä näe, älä valehtele.
Ei välttämättä ole täällä olevien tekemä.Jaa, enpä tiedä uskonko, jännä ettei ois tullut vastaan, kun silläkin puolella luen eri keskusteluja.
Keiden kaikkien julkaisuista oli tykännyt?Koskaan seuraan B:tä ja monia hänen kavereitaan & vanhoja tuttaviaan.
Kenen kanssa K imuttelee tossa?
Ficciketju plussalla justhan sanoin?Niin mut se, missä eilen puhuttiin.
Selvitä asia ihan itse.Keiden kaikkien julkaisuista oli tykännyt?
HerraisäOlen itsekin melkein 70 v. ja sun mielestä varmaan mummojen mummo, mutta kyllä mä sentään tiedän miten yksi hemmetin insta toimii.
Niin siis mikä ficciketju?Ficciketju plussalla justhan sanoin?
Mitä ihmeen väliä toisten ketjujen keskusteluilla on. Eivät kuulu tänne.Ficciketju plussalla justhan sanoin?
Eli et säkään niitä tiedä.Selvitä asia ihan itse.
Miehet ottaa toisiltaan you know.Niin siis mikä ficciketju?
Ymmärrän, ja stoorien tykkäämiset väitti nähneensä.Etkö ymmärrä ees lukemaasi.
Seuraa oikeita henkilöitä, niin ei tarvitse täällä marista.Eli et säkään niitä tiedä.
Ei. Ihan normaalissa osiossa. Otsikko on tyyliä Petteri pois politiikasta.
En mä mitään marise, vaan haluaisin kuulla sulta todisteita väitteillesi, kun jo ensimmäinen osio meni vähän pieleen. Taidat vain valehdella.Seuraa oikeita henkilöitä, niin ei tarvitse täällä marista.
Ok, trolli. En kyl väittänyt. B tykkäillyt eilen useamman kaverinsa ja tuttavansa julkaisuista. Mut hei jatka toki turhaa trollaamistasi.Ymmärrän, ja stoorien tykkäämiset väitti nähneensä.
Ja kiva, hyvä ihminen jakaa tietonsa muillekin, auttaa fanitusta leviämään ja jeesaa toisia Bojan-faneja. Sä et selkeästikään kuulu heihin.Seuraa oikeita henkilöitä, niin ei tarvitse täällä marista.
Väitithän. Selaa itse vaikka tästä ketjusta ylöspäin.Ok, trolli. En kyl väittänyt. B tykkäillyt eilen useamman kaverinsa ja tuttavansa julkaisuista. Mut hei jatka toki turhaa trollaamistasi.
Todisteet on eri henkilöiden instassa.En mä mitään marise, vaan haluaisin kuulla sulta todisteita väitteillesi, kun jo ensimmäinen osio meni vähän pieleen. Taidat vain valehdella.