K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai on, mutta he ovat julkisuuden henkilöitä, ruokkivat itse julkisuutta ja kestävät sen, koska heidän on oltava ammattinsa puolesta näkyvillä ja esillä. Asiatonta se toki on, mutta ero tällaiseen kameramieheen, joka peittää kasvonsa, on mielettömän suuri. Hän ei itse ole tehnyt itsestään julkkista eikä ruoki suuria fanilaumoja. Pari kommenttia kaverin instassa ei tee hänestä julkkista.
Mitä tämä kasvojen peittäminen tarkoittaa, niitä aurinkolasejako? Aika moni käyttää aurinkolaseja, myös K hyvin usein. Keikoilla KK yleensä toki pukeutuu tummiin vaatteisiin ja peittää vaaleat hiuksensa huivilla, koska kuvaajana ei ole tarkoituskaan olla erityisen näkyvä. Minusta kaikkien ihmisten ulkonäön tai seksuaalisen suuntautumisen ruotiminen on vastenmielistä, eikä kenenkään pitäisi tarvita sellaista kestää, oli sitten julkisuuden henkilö tai ei.

Mitä tämä kasvojen peittäminen tarkoittaa, niitä aurinkolasejako? Aika moni käyttää aurinkolaseja, myös K hyvin usein. Keikoilla KK yleensä toki pukeutuu tummiin vaatteisiin ja peittää vaaleat hiuksensa huivilla, koska kuvaajana ei ole tarkoituskaan olla erityisen näkyvä. Minusta kaikkien ihmisten ulkonäön tai seksuaalisen suuntautumisen ruotiminen on vastenmielistä, eikä kenenkään pitäisi tarvita sellaista kestää, oli sitten julkisuuden henkilö tai ei.

Kuka on "ruotinut" kys olevan henkilön ulkonäköä?? Ei kukaan, koska häntä juurikin ns kunnioitetaan ammattiroolinsa takia.

Toisin, kuin K: n ympärillä olevien naisten ulkonäköä ja ruumiinosia arvioidaan kyllä minkä ehditään.

Kuka on "ruotinut" kys olevan henkilön ulkonäköä?? Ei kukaan, koska häntä juurikin ns kunnioitetaan ammattiroolinsa takia.

Toisin, kuin K: n ympärillä olevien naisten ulkonäköä ja ruumiinosia arvioidaan kyllä minkä ehditään.
Hyvä vitsi, päivittäin ruodittu ulkonäköä ja ns. yhteensopivuutta K:lle, ficciketjun lapselliset seksitarinat sit lisäksi, miten noi jutut ees voi olla kuumia jollekin noin lässytettynä avattuna.

Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
KK on julkkis, mutta ei samassa mittakaavassa kuin esim. Käärijä. Hänestä on olemassa haastatteluja mm. eri gaaloista ja omaan ohjaaja uraan liittyen. Hän on myös näytellyt pienissä rooleissa. Hänellä on nettisivut, joissa voit käydä ihailemassa projektejaan. Se ettei hän ole sinulle tuttu, ei tarkoita sitä, etteikö hän olisi monelle muulle tunnettu henkilö. Itse olen seurannut hänen uraa jo muutaman vuoden. Sanoisin että tunnettavuudelta menee samaan kastiin tämän E:n kanssa.

Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Täysin samaa mieltä.

On hän ollut mukana monessa K:n omissa stooreissa viime aikoina sekä on ihan pysyvässäkin postauksessa tägättynä. Siitä olen toki samaa mieltä, että aivan turha on kaikenlainen horoskooppimerkin ja seksuaalisen suuntauksen arvuuttelu. Parittamista tällä palstalla on kuitenkin ollut huomattavan paljon enemmän muista ihmisistä, mikä ei ole yhtään sen fiksumpaa vaikka henkilöt olisivat kuinka julkkiksia.
Joo ja kun pidetään järki päässä, eikä huudella koko nimiä joka paikkaan. Tunnettu henkilö hän kuitenkin on, mut ehkei nämä vähän vanhemmat henkilöt täällä seuraa niin nykyajan julkkisten tekemisiä tai tätä genreä ja eivät siksi ole tietoisia KK:sta. Suuntautumisten arvailut ei ole minustakaan ok, jokaisen yksityisasia.

Mulle KK on julkisuudenhenkilö. Jos hän ei teille ole sitä, niin se on voi voi. Tämä on taas parin mummon tapa sanella, että mitä täällä saa puhua ja mitä ei. Itse olette niin törkeitä juttuja tänne suoltaneet, että mitä jos lopettaisitte sen tekopyhän saarnaamisen.

Yhteistyössä