V
vierailija
Vieras
Anteeksi jo tässä vaiheessa mm Tauskilta, Petteri Orpoolta, Laura Ingalsin isältä ja J:n faijalta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin juuri ja erillinen ficciketju asialle vielä, kameramies ja persikka hihii, onko siis J vain pelkkä perseensä näille.
Brändinsä näkyvyyttä. Sitä mitä on tehnyt. Kommentoi esim. K:n instassa videoitaan.Työantajille tarjoaa näkyvyyyttä??? Mitä tarkoitat?
Olen samaa mieltä ja myös K:n ja B:n seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotiminen, mitä eri palstoilla on harrastettu jo pitkään, on ihan samalla tavalla vastenmielistä.On aika vastenmielistä, jos jokin sydänemoji tai kommentti kaverille oikeuttaa joidenkin mielestä hänen seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotimista. Hän on mielestäni tehnyt selväksi, että työtään saa kehua mutta hän itse ei ole se kohde.
Kaksi ensimmäistä ovat julkkiksia, kahden viimeisen seksuaalisen suuntautumisen ja luonteen arvuuttelua en ole nähnyt.Anteeksi jo tässä vaiheessa mm Tauskilta, Petteri Orpoolta, Laura Ingalsin isältä ja J:n faijalta
Ei nyt kuitenkaan ihan julkisuudelle vieraasta yksityishenkilöstä voi puhua, kun on mm. antanut useita henkilöhaastatteluja lehtiin ja palkittu Emma-gaalassa. Konserttikuvaajana toimiessa on aika luonnollista, ettei ota itselleen näkyvää roolia lavalla.Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Tottakai on, mutta he ovat julkisuuden henkilöitä, ruokkivat itse julkisuutta ja kestävät sen, koska heidän on oltava ammattinsa puolesta näkyvillä ja esillä. Asiatonta se toki on, mutta ero tällaiseen kameramieheen, joka peittää kasvonsa, on mielettömän suuri. Hän ei itse ole tehnyt itsestään julkkista eikä ruoki suuria fanilaumoja. Pari kommenttia kaverin instassa ei tee hänestä julkkista.Olen samaa mieltä ja myös K:n ja B:n seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotiminen, mitä eri palstoilla on harrastettu jo pitkään, on ihan samalla tavalla vastenmielistä.
Niin juu, heteroksi pakottaminen.Olen samaa mieltä ja myös K:n ja B:n seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotiminen, mitä eri palstoilla on harrastettu jo pitkään, on ihan samalla tavalla vastenmielistä.
En löytänyt useita henkilöhaastatteluja, yhden elokuvansa promoamishaastattelun kyllä. Jos häntä fanitettaisiin tämän takia, olisi asia toinen mutta häntä fanitetaan "kemiasta" K:n kanssa, vaikka hän on peittänyt kasvonsa eikä jostain hidastuksista todellakaan voi nähdä mitään kemiaa. Hän ei ole siellä lavalla esiintymässä ja hankkimassa faneja itselleen.Ei nyt kuitenkaan ihan julkisuudelle vieraasta yksityishenkilöstä voi puhua, kun on mm. antanut useita henkilöhaastatteluja lehtiin ja palkittu Emma-gaalassa. Konserttikuvaajana toimiessa on aika luonnollista, ettei ota itselleen näkyvää roolia lavalla.
Minäkin juuri ihmettelin tätä kommenttia.Työantajille tarjoaa näkyvyyyttä??? Mitä tarkoitat?
Eiköhän tämä aihe kaluttu loppuun jo eilen.No niin. Siirrytäänkö ruotimaan E:tä ja mitä hän on työssään puhunut seurustelukumppanistaan?
Minäkin juuri ihmettelin tätä kommenttia.
Ei minustaEiköhän tämä aihe kaluttu loppuun jo eilen.
Niin tehnyt musavideoita Sannille, Benjaminille ja sit Mikael Gabrielin Tokio, josta palkittu Emma gaalassa.En löytänyt useita henkilöhaastatteluja, yhden elokuvansa promoamishaastattelun kyllä. Jos häntä fanitettaisiin tämän takia, olisi asia toinen mutta häntä fanitetaan "kemiasta" K:n kanssa, vaikka hän on peittänyt kasvonsa eikä jostain hidastuksista todellakaan voi nähdä mitään kemiaa. Hän ei ole siellä lavalla esiintymässä ja hankkimassa faneja itselleen.
Lue ketjua. Tähän on jo vastattu.Minäkin juuri ihmettelin tätä kommenttia.
Tämä selvensi asiaa.Brändinsä näkyvyyttä. Sitä mitä on tehnyt. Kommentoi esim. K:n instassa videoitaan.
Kyllä.Eiköhän tämä aihe kaluttu loppuun jo eilen.
Joopa joo.Ehkä hän tarkoitti, että Kärtsä sparrasi hänen tulevaa mallinuraansa tarjoamalla näkyvyyden 528 000 katsojalle. Hyvä pointti!
En löytänyt useita henkilöhaastatteluja, yhden elokuvansa promoamishaastattelun kyllä. Jos häntä fanitettaisiin tämän takia, olisi asia toinen mutta häntä fanitetaan "kemiasta" K:n kanssa, vaikka hän on peittänyt kasvonsa eikä jostain hidastuksista todellakaan voi nähdä mitään kemiaa. Hän ei ole siellä lavalla esiintymässä ja hankkimassa faneja itselleen.
Ja taas sinun oli ihan pakko olla ilkeä. Luulisi jokaisen ymmärtävän, että näin voi joskus käydä, että jokaista kommenttia ei tule lukeneeksi ennen omaa kommenttia.Lue ketjua. Tähän on jo vastattu.
Nyt taisivat jo maalitolpat siirtyä? On niitä haastatteluja ollut useampia, ja kuvallisia juttuja ollut myös elokuvan julkistamisen yhteydessä. Siitä olen samaa mieltä, että nuo paritusjutut ja suuntautumisen arvailut ovat täysin asiattomia, vaikka kyseessä tässä tapauksessa onkin julkisuudesta tuttu henkilö.En löytänyt useita henkilöhaastatteluja, yhden elokuvansa promoamishaastattelun kyllä. Jos häntä fanitettaisiin tämän takia, olisi asia toinen mutta häntä fanitetaan "kemiasta" K:n kanssa, vaikka hän on peittänyt kasvonsa eikä jostain hidastuksista todellakaan voi nähdä mitään kemiaa. Hän ei ole siellä lavalla esiintymässä ja hankkimassa faneja itselleen.
Ei mitenkään laajalti, jos noita ei kerta perus googlehaulla löydy.Nyt taisivat jo maalitolpat siirtyä? On niitä haastatteluja ollut useampia, ja kuvallisia juttuja ollut myös elokuvan julkistamisen yhteydessä. Siitä olen samaa mieltä, että nuo paritusjutut ja suuntautumisen arvailut ovat täysin asiattomia, vaikka kyseessä tässä tapauksessa onkin julkisuudesta tuttu henkilö.
Niin juu, heteroksi pakottaminen.