V
vierailija
Vieras
Kannattaa kuunnella se podi!Pelkästä tapailusta kuulemma puhui.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaa kuunnella se podi!Pelkästä tapailusta kuulemma puhui.
Huoh. Menitkö tarkistamaan tuonkin. Ihan tiedoksi, tää nainen on K:n vanhoja ystäviä ja on näkynyt aika usein kuvissa.Ei seuraa E tuota I:tä
Ehkä mieluummin ei tarvita sinne mitään antifaneja. Jätetään se vaan ihan niille, joita podi kiinnostaa. Jos siellä ikinä paljastetaan mitään K:hon liittyvää, niin lupaan olla ensimmäisenä paikalla täällä siitä kertomassa.Kannattaa kuunnella se podi!
Ehei, en kannata tollaisia. Täällä on puhuttu asiasta jo.Kannattaa kuunnella se podi!
Niin siis antifanejahan ovat nämä väärää tietoa jakavat suhteen pakottajat.Ehkä mieluummin ei tarvita sinne mitään antifaneja. Jätetään se vaan ihan niille, joita podi kiinnostaa. Jos siellä ikinä paljastetaan mitään K:hon liittyvää, niin lupaan olla ensimmäisenä paikalla täällä siitä kertomassa.
Niinkuin henkilö ei ois tietänyt, halus vaan tuoda podcast tyrkkyä esiin.Mitkä trollerot? Yksi maininta aiheesta ja sekin kysymys.
Kannattaa kuunnella, hyvin näyttää menevän. Ei tietenkään mitään tunnistettavaa mainitse.
Huoh. Menitkö tarkistamaan tuonkin. Ihan tiedoksi, tää nainen on K:n vanhoja ystäviä ja on näkynyt aika usein kuvissa.
Ei tietenkään ole.Mä oon aina luullu, että on K:n eksä.
Voi vaikka ollakin, mitä väliä. Vanha ystävä silti.Mä oon aina luullu, että on K:n eksä.
Miksei voisi olla. K on hyvissä väleissä exiinsä. Mutta toki voi olla ihan muukin ystävä.Ei tietenkään ole.
Vaikuttaa ihan sattumalta minusta. Eikä ollut millään lailla törkeä tai ihmisen alaosaa graafisesti kuvaavaa tekstiä.Kas. Joku mieshenkilö on aloittanut Balkan aiheisen novelliketjun. Ei varmaan kukaan täältä![]()
Sitä se rakkaus teettääK on kyllä noissa kuvissa ihan älyttömän hyvännäköinen. Jotenkin niin onnellisen oloinen Jessen kainalossa. Kiva, että voi viettää aikaa festareilla ilman että täytyy esiintyä.
Bn pyllykkä on kelpo kamaa mutta ei sulla uudempia kuvia ois siitä?![]()
Screenshot 20260716 214630 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260716 214630 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
![]()
![]()
Screenshot 20260716 214630 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260716 214630 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
![]()
Mitä ihmettäHaaland heitettiin ulos pubista![]()
Bn pyllykkä on kelpo kamaa mutta ei sulla uudempia kuvia ois siitä?
Bn pyllykkä on kelpo kamaa mutta ei sulla uudempia kuvia ois siitä?