K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä varmaan uskot senkin, että näin, miten K kosi tätä ojentamalla sydänvyötä sormuksen merkiksi. Joo, ja häät pidetään pian. Ihkuu. 😘
Raportoin heti lisää, kun tiedän varmemmin. Nyt on vasta tiedossa päivä mutta hääpaikka hakusessa.
Miks he naimisiin menisivät? He ovat nuoria p**oikäisiä miehiä eivätkä mitään konservatiivisia mummoja, jotka ovat ikuisesti jääneet jumiin fantasiaan prinsessahäistä.

Eli ei mitään todistetta vaan pelkkää huhupuhetta. Ei ilmeisesti edes tietoa, ketkä fanit tällaista ovat kuulleet. Mutta periaatteessa uskon täysin, että K voisi antaa vyön lahjaksi ja kyse on aika loogisesta päättelystä, kun vyö on kuitenkin suomalaisen käsialaa ja Joost on hollantilainen eikä varmaan suomalaisia vöitä muuten pitäisi. Enemmänkin tarkoitan, milloin rusettivyö oli KK:n päällä ja mistä tieto löytyy.
Ja mistä näkyy, että sydänvyö on ollut ennen Jenkkejä K:n päällä. Tämäkin toki ihan looginen päättely, sillä K käyttää selvästi Vainin vöitä. Mutta edelleen mistä tämä tiedetään vai onko kyse vain samanlaisesta päättelystä, mitä itse tässä harrastan eli mitään ei tiedetä, kunhan vain oletetaan.
Miksi just tää vyöjuttu rassaa sun mieltä. En mä tiedä myöskään et koska Kärtsä on saanut Joostilta esim. tietyt paidat, olen vain nähnyt ne Kärtsän päällä.

Käärijä ja Joost ovat kumpikin käyttäneet sydänvyötä jo 2024. Jos ette usko, niin Googlen avulla löydätte todisteita. Sydänvyö lanseerattiin sen vuoden keväällä ja Vain & Kärtsä tekivät silloin aika näkyvää yhteistyötä. Sitä en tiedä milloin KK on saanut vyön.

Yhteistyössä