V
vierailija
Vieras
Olin muuten eri.Itsensä sormettaja paikalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olin muuten eri.Itsensä sormettaja paikalla.
Tällä kertaa ainakin, usko tai älä.Niin aina.
Itsensä sormettaja paikalla.
Ihan avoimestihan ne on kulkeneet käsi kädessä tähänkin mennessä ja pussailleet. Varmaan ihan tietoinen päätös olla välittämättä.Miksi Käärijä potköttäisi yleisessä puistossa? Tai sitten ihan kerjää paparazzia paikalle.
Mulla ois kk :lle ilmainen vinkki. Juokse äläkä katso taaksesi. Huivi ei enää turvaa ammatillista kredibiliteettiä kun palstahomoilla ja ritvoilla aukeaa Pandoran lippaat.
No eiväthän ole eli trolli siis.Ihan avoimestihan ne on kulkeneet käsi kädessä tähänkin mennessä ja pussailleet. Varmaan ihan tietoinen päätös olla välittämättä.
Ketä sää sit sormetit?Olin muuten eri.
Kannattaisi vastailla täällä seuraa etsiville niin ei tarvitsisi sormettaaOlin muuten eri.
Pitäköön autentisuutensa. Eipä hänestä ole muutenkaan valloittamaan Amerikkaan tai Aasiaa. Jää ikuisesti kiertämään samoja festareita ja Eurooppaa.Taas on palstan kaikkitietävät asiantuntijat paikalla. Samat paskat jutut puhuitte jo Vauvalla. Onneksi K tekee mitä itse haluaa ja säilyy sentään autenttisena itsenään.
Mut onneks kuitenkin edes kuvailee kaikki sänkyjutut meillekin, vaikkei kuvia saa jakaakaan.E puhuikin podissa, ettei tule somessa näkymään, mutta olkapäätä jalkaa tai jotain saattaa vilahtaa.
Huoh. Ei ole totta puoliksikaan. Kukaan ei taida kiistää että he tapailee, mutta yrittäkää nyt pysyä edes faktoissa.Ihan avoimestihan ne on kulkeneet käsi kädessä tähänkin mennessä ja pussailleet. Varmaan ihan tietoinen päätös olla välittämättä.
Se on joku irtojalka. Totta kai Käärijä tuolla pötköttää.Sanoiko muka näin. Siitä huolimatta tuo ei ole K:n jalka.
Katsellaan sitten joskus myöhemmin miten käy. Autenttisuus on kovaa valuuttaa myös noilla markkinoilla, varsinkin jos on kyse ei-mainstream -artistista.Pitäköön autentisuutensa. Eipä hänestä ole muutenkaan valloittamaan Amerikkaan tai Aasiaa. Jää ikuisesti kiertämään samoja festareita ja Eurooppaa.
Ihan avoimestihan ne on kulkeneet käsi kädessä tähänkin mennessä ja pussailleet. Varmaan ihan tietoinen päätös olla välittämättä.
JO taisikin jo hommata jonkun ammattilaisen hoitamaan somea, joten heillä on siltä osin paremmat mahdollisuudet menestyä jatkossa.Vaikka aloitetaan siitä että lavalle ja lavan takana ei ole ketään jotka ei sinne kuulu. Kaikki ystävät,tuttavat,sukulaiset jne. Jätetään kotiin. Sitten hankitaan median ammattilainen kuvaamaan ja hoitamaan somea. Kun ollaan töissä niin ollaan töissä, kun ollaan lomalla niin ollaan lomalla.
Kuka siis sormetti ketäkin?
Mä odotan noita pötköttely kuvia Seiskan sivuilleJep ja tosi hyvä vaan. Aina joku kuitenkin salakuvaa, ei siltä välty vaikka kuinka yrittäisi olla piilossa.
UuhMä nään jo miten pieni heiveröinen B tärisee ison oranssinaaman puhistessa päällä![]()
JO taisikin jo hommata jonkun ammattilaisen hoitamaan somea, joten heillä on siltä osin paremmat mahdollisuudet menestyä jatkossa.