V
vierailija
Vieras
Ja iso Brump fandom. Paljon isompi kuin mikään muu. Trump ja B on niin kuumia keskenään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja iso Brump fandom. Paljon isompi kuin mikään muu. Trump ja B on niin kuumia keskenään.
Näin on, yleisessä puistossa pötköttelevät.On K:n pitkät varpaat, siellähän ne![]()
Voisko joku nyt tuoda varvasvertailut tänne kuvina, niin saadaan selvyys.Näin on, yleisessä puistossa pötköttelevät.
Kivikovat ja jämerät reisilihakset törmäävät KK:n noustessa ylös B:n mehevään persikkaan. Miehet ovat hämillään hetken, mutta ymmärtävät sen jälkeen kumpikin, että tässä on sitä jotakin, mitä kumpikin on etsinyt koko elämänsä.Uuh, Kk n kivikovat ja jämerät reisilihakset farkkujen läpi, hänen vaihtaessa asentoaan.![]()
No kiva että K:kin ehtii välillä vaihtaa vapaalle.Näin on, yleisessä puistossa pötköttelevät.
Etsi itse. Kn varpaita on netti pullollaan.Voisko joku nyt tuoda varvasvertailut tänne kuvina, niin saadaan selvyys.
Naura niin paljon kuin haluat mutta se ei muuta mitään. Käärijästä ei ikinä tule isoa tähteä jos ei ala käyttäytyä työn vaatimalla tavalla.
Luuletko et hän nauraa sille, eiköhän naura mummojen väännöille.Naura niin paljon kuin haluat mutta se ei muuta mitään. Käärijästä ei ikinä tule isoa tähteä jos ei ala käyttäytyä työn vaatimalla tavalla.
Kivikovat ja jämerät reisilihakset törmäävät KK:n noustessa ylös B:n mehevään persikkaan. Miehet ovat hämillään hetken, mutta ymmärtävät sen jälkeen kumpikin, että tässä on sitä jotakin, mitä kumpikin on etsinyt koko elämänsä.![]()
Mä nään jo miten pieni heiveröinen B tärisee ison oranssinaaman puhistessa päälläBrump rules![]()
Miksi Käärijä potköttäisi yleisessä puistossa? Tai sitten ihan kerjää paparazzia paikalle.Näin on, yleisessä puistossa pötköttelevät.
Sulle mä täällä nauranNaura niin paljon kuin haluat mutta se ei muuta mitään. Käärijästä ei ikinä tule isoa tähteä jos ei ala käyttäytyä työn vaatimalla tavalla.
Tää on oikeesti kuuma ajatus. B&KK juttujen fani.Kivikovat ja jämerät reisilihakset törmäävät KK:n noustessa ylös B:n mehevään persikkaan. Miehet ovat hämillään hetken, mutta ymmärtävät sen jälkeen kumpikin, että tässä on sitä jotakin, mitä kumpikin on etsinyt koko elämänsä.![]()
Ei ole K:n jalka tuo. Ei oo tollanen nilkka edes.Miksi Käärijä potköttäisi yleisessä puistossa? Tai sitten ihan kerjää paparazzia paikalle.
Mitä ihmettä sauhuat. Hän on ammattilainen ja tietää mitä tekee plus hänellä on ammattilaisten tiimi ympärillään myös Warnerin puolelta. Kannattaako kaikkea paskaa uskoa, mitä täältä luet tai kehitellä omia uskomuksiaan.Naura niin paljon kuin haluat mutta se ei muuta mitään. Käärijästä ei ikinä tule isoa tähteä jos ei ala käyttäytyä työn vaatimalla tavalla.
Miksi ei? Ei kai kukaan jaksa olla vain piilossa kotona.Miksi Käärijä potköttäisi yleisessä puistossa? Tai sitten ihan kerjää paparazzia paikalle.
Samaa mieltä, tosin on sille isommaksi tulolle muitakin esteitä.Naura niin paljon kuin haluat mutta se ei muuta mitään. Käärijästä ei ikinä tule isoa tähteä jos ei ala käyttäytyä työn vaatimalla tavalla.
Fanit arvostaa paljon enemmän artistia, joka hoitaa oman somensa itse. Kärtsän kuvaajat on ammattilaisia kylläkin, mutta hän itse päättää mitä postaa. Fanit tykkää kylläkin eniten niistä hänen omista randomstooreistaan.Vaikka aloitetaan siitä että lavalle ja lavan takana ei ole ketään jotka ei sinne kuulu. Kaikki ystävät,tuttavat,sukulaiset jne. Jätetään kotiin. Sitten hankitaan median ammattilainen kuvaamaan ja hoitamaan somea. Kun ollaan töissä niin ollaan töissä, kun ollaan lomalla niin ollaan lomalla.
Hirveet korkokengistä vaurioituneet vasaravarpaat. Miten joku voi olla noin K-tietämätön.Ei ole K:n jalka tuo. Ei oo tollanen nilkka edes.
Tää on oikeesti kuuma ajatus. B&KK juttujen fani.
Hirveet korkokengistä vaurioituneet vasaravarpaat. Miten joku voi olla noin K-tietämätön.
Fanit arvostaa paljon enemmän artistia, joka hoitaa oman somensa itse. Kärtsän kuvaajat on ammattilaisia kylläkin, mutta hän itse päättää mitä postaa. Fanit tykkää kylläkin eniten niistä hänen omista randomstooreistaan.