V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erika on aika monessa shippimaailmassa mukana. Häntä arvostetaan kyllä shippifandomissa.Kerroppa jotain kauniita asioita esim. E:stä ja Erikasta, odotan![]()
Kerroppa jotain kauniita asioita esim. E:stä ja Erikasta, odotan![]()
Kauniita asioita kysyttiin molemmista, anna tullaErika on aika monessa shippimaailmassa mukana. Häntä arvostetaan kyllä shippifandomissa.
Tulin vaan kertomaan teille, että kamera-K on vtun hot.Öitä
Arvostan että tunnustit trollaamisen
Kuulostat sellaiselta muumikirjojen trollilta joka kylvää kauhua ja kaaosta kunnes selviää että hän vain haluaisi kaltaisensa (kuumistelu)kaverin.
Mä en tiedä kuka on E, ei varmaan julkisuuden henkilö?Kerroppa jotain kauniita asioita esim. E:stä ja Erikasta, odotan![]()
Olet ymmärtänyt täysin väärin tämän homman nimen. Joostia ja Kärtsää todella todella harvoin shipataan tai paritetaan yhteen. Fanit arvostavat heidän ystävyyttään ja sitä miten he pelaavat yhteen artisteina. Itse tykkään myös Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä jne. mutta se heidän parittaminen yhteen on sairasta.Niinpä tietysti, bojerehan on just vaniljaa ja Käärijän fanitus vaikkapa Joostille ei. Bojere on sairasta shippiä mutta Joostin kanssa se on vain jännää ja kiinnostavaa. Kaksinaismoralismi ainakin kukoistaa!
Olet ymmärtänyt täysin väärin tämän homman nimen. Joostia ja Kärtsää todella todella harvoin shipataan tai paritetaan yhteen. Fanit arvostavat heidän ystävyyttään ja sitä miten he pelaavat yhteen artisteina. Itse tykkään myös Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä jne. mutta se heidän parittaminen yhteen on sairasta.
Ai et tiedä, nyt menee jo yli tämä esitys.Mä en tiedä kuka on E, ei varmaan julkisuuden henkilö?
Erika as in Erika Vikman? Tykkäsin siitä hänen ekasta levystä ja sit Ruoska-biisistä tosi paljon!
Selitätkö vielä mikä tarkoitus näillä kysymyksillä on? En oikein hahmota yhteyttä mainitsemiini bojereficceihin, enkä totta puhuen tiedä onko näillä kahdella ihmisellä jotain yhteistä kun heidät mainitsit?
Aikamoista kiertelyä ja kaartelua.Taidat olla se naistenhaukkuja![]()
Arvostan että tunnustit trollaamisen
Kuulostat sellaiselta muumikirjojen trollilta joka kylvää kauhua ja kaaosta kunnes selviää että hän vain haluaisi kaltaisensa (kuumistelu)kaverin.
Olet ymmärtänyt täysin väärin tämän homman nimen. Joostia ja Kärtsää todella todella harvoin shipataan tai paritetaan yhteen. Fanit arvostavat heidän ystävyyttään ja sitä miten he pelaavat yhteen artisteina. Itse tykkään myös Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä jne. mutta se heidän parittaminen yhteen on sairasta.
Joost olikin vain esimerkki. Samaa parittamistahan on tuo yksi, joka laittelee sydämiä KK:sta ja B:sta. Ja sitten on näitä, jotka parittaa kaikkia mahdollisia naisia ja luo niistä mielikuvitusleikkiä niin kuin joku yritti juuri jostain vaaleasta naisesta, jota B alkoi seuraamaan. Ja kyllä kai Tommya ja K:ta paritetaan ja kunnolla. Ja juuri joku tuolla myönsi olevansa BoKris-fani ja toinen taas BoJan-fani. Miksi näiden shippaus on ok ja bojere ei?Olet ymmärtänyt täysin väärin tämän homman nimen. Joostia ja Kärtsää todella todella harvoin shipataan tai paritetaan yhteen. Fanit arvostavat heidän ystävyyttään ja sitä miten he pelaavat yhteen artisteina. Itse tykkään myös Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä jne. mutta se heidän parittaminen yhteen on sairasta.
Minä olen se jolta kysyit.Kauniita asioita kysyttiin molemmista, anna tulla![]()
Joost olikin vain esimerkki. Samaa parittamistahan on tuo yksi, joka laittelee sydämiä KK:sta ja B:sta. Ja sitten on näitä, jotka parittaa kaikkia mahdollisia naisia ja luo niistä mielikuvitusleikkiä niin kuin joku yritti juuri jostain vaaleasta naisesta, jota B alkoi seuraamaan. Ja kyllä kai Tommya ja K:ta paritetaan ja kunnolla. Ja juuri joku tuolla myönsi olevansa BoKris-fani ja toinen taas BoJan-fani. Miksi näiden shippaus on ok ja bojere ei?
Ja en ole itse minkään shippaaja, kiinnostaa vaan kuulla, miksi yksi paritus on sairasta mutta jokin toinen ei. Sitä tarkoitan kaksinaismoralismilla.
E on K:n kumppani, jota täällä haukutaan.Minä olen se jolta kysyit.
En nyt äkkiseltään näe kysymyksen yhteyttä bojereficceihin mutta totta kai voin kertoa.
Olen kuunnellut tosi paljon Erika Vikmanin ekaa levyä kun se tuli, ja riemuitsin myös Ruoskasta. Se musavideon tyyli molemmilla oli upea, ja huumorin ja draaman taju loksahti niin yhteen. Jos siis Vikmania tarkoitit?
Kuka on E? Onko se joku jota täällä seurataan? En ole lukenut tätä palstaa vielä juurikaan.
Miksi haukutaan?E on K:n kumppani, jota täällä haukutaan.
Minä olen kehunut täällä runsaasti E:tä. Tein itse asiassa hänestä jopa listan. Voin kehua lisääkin, jos on vain tarve kuulla jotain positiivista (kaunis, sopivan pituinen, huumorintajuinen, julkisuuteen tottunut).
Erikan musiikista en välitä, Ich komme oli ihan kiva biisi ja Erika veti UMK-esityksen todella hyvin. En kuitenkaan äänestänyt häntä. Erika osaa laulaa, on rohkea ja ennakkoluuloton.