V
vierailija
Vieras
Tunge se sun urpos preikääsi.Eihän tunne, urpo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunge se sun urpos preikääsi.Eihän tunne, urpo.
Monille, varsinkaan nuorille ei tuota mitään ongelmaa vetää päivä tai pari vähillä yöunilla.Aamu, jolloin oon vapaalla edellisen illan.
Nyt veti mummo pohjat. 30 luku kutsuu sua.Julkkisten tunnettuutta maassamme ei seuraajamäärillä mitata, tampio![]()
Entä jos B:llä on menoa muualla juuri tämä viikonloppu ja siksi täytyi lentää takaisin juuri nyt?Aamu, jolloin oon vapaalla edellisen illan.
Miten mä muistelisin, että näin Jyskin sloveniassa? Vai oliko se niin, että näin niiden mainoksia siellä tv:ssä?Balkanilla ei ole juuri ollenkaan tollasta valkoista ja vähäeleistä sisustusta. Noi tavarat on tosi peruskauraa mistä tahansa ruotsalaislähtöisestä sisustusketjusta tai sellaista kopioivasta liikkeestä. Lihaköntsä on tomahawk, niitäkin löydät lähikaupastasi.
Mä oon ihan samaa mieltä siitä että bojan on varmasti jo lentänyt kotiinsa ja kuva on sieltä. Siitä huolimatta mikään kuvassa ei edusta mitään balkanilaista. Myös siellä vastaava sisustus on nimenomaan skandinaavinen ja jos sellainen johonkin rakennetaan, etsitään tietoisesti just tollasia elementtejä.
Tyyppikin on aika vaalea itse asiassa![]()
Mulle tuottaa tuskaa, mutta en myöskään saa unta edellisenä iltana jos tiedän että aamulla pitää herätä neljältä lentokentälle joten saatan sitten valvoa.Monille, varsinkaan nuorille ei tuota mitään ongelmaa vetää päivä tai pari vähillä yöunilla.
Ei se ole Bojan.Mä taas aattelin, että tää kaveri itse kuvaa ja B näkyy vaan sattumalta heijastuksena.
Ei vedä vertoja Kekä nudistirannalla biisin sanoille niin että.Eihän ole höpö höpö lässyn lää että.
Eihän ole höpön löpön pippapää että.
Possumainen possumainen possumainen possumainen.
Eihän ole seli seli lässyti lää että.
Eihän ole heko heko valaanperse läskipää.
Eihän ole kateellinen pässi että.
Va jakki va jakki va jakki va jakki va jakki.
Eihän ole vajaaälyinen pölökustaa niin.
Eihän ole höpön löpön lässyti lää niin.
Läskiperse vammainen pippapää niin.
Juuri näin juuri näin juuri näin juuri näin.
Eihän ole, ystävät kollegat ystävät kollegat höpön löpön pippapää niin.
Eihän ole, aidot tunteet aidot tunteet läskipää niin.
Haukotus haukotus haukotus haukotus typerä lehmä pippapää niin.
Peukutus peukutus peukutus peukutus lässyn lää niin.
Normaalia kritiikkiä pönttö että niin.
Kiusaaja kiusaaja pölö että niin.
Kiusaaja kiusaaja vammainen kiusaaja pippapää läskipää pöhelo kiusaaja.
Sössön sössön vali vali kiusaaja niin.
Kiusaaja kiusaaja kiusaaja kiusaaja kiusaaja että niin.
Juna meni ohi, kun mies tuli vastaan.
Kekä kekä kekä, no pelottava mies.
Yök yök yök yök yök yök yök.
Pelottava mies niin.
Sössön sössön lässyti lää niin.
Höpö höpö, heko heko pippapää niin.
Kukaan ei kysynytkään mummon yörutiineitaMulle tuottaa tuskaa, mutta en myöskään saa unta edellisenä iltana jos tiedän että aamulla pitää herätä neljältä lentokentälle joten saatan sitten valvoa.
Boitsu on taas Strasin kanssa veneellä. Kuka se kokki on?Tietenkin on sellainen bussi, mutta Boitsu on jo muilla mailla.
Mulle tuotti myös, nuorena melkein enemmän kuin nykyään. Pystyn myös nukkumaan ennen kello 3-4 aamuherätystä.Mulle tuottaa tuskaa, mutta en myöskään saa unta edellisenä iltana jos tiedän että aamulla pitää herätä neljältä lentokentälle joten saatan sitten valvoa.
Miksi hlvetissä toi Espanjassa asuva mies olis Suomessa. Eikä muutenkaan ole suomalainen asumus.Niinpä. Sit kusisesta oliiviöljypullosta koitat tihrustaa, voiko toi olla Suomesta.
B on nuori, nukkuu vaikka veneen kannella parin tunnin tirsat.Mäkin vähän ihmettelen, että milloin se oikein on nukkunut? Voi kun se tän päiväinen kuva ois vain joku vanha![]()
En oo mummo, tarjosin vaan syyn sille miksi joku saattaa mennä samoilla silmillä kentälle. Jos unirytmi on sellainen että menee aina vasta puolen yön jälkeen nukkumaan, sitä harvemmin saa unta aikaisin illalla, vaikka on tiedossa aikainen herätys.Kukaan ei kysynytkään mummon yörutiineita![]()
Ei jumankauta. Ootko myös se mökkipakottaja.Olihan ne keskiviikko - torstai välisenä yönä aika olemattomat. Sitähän tässä just ihmetellään. Ja kun maanantainakin on ollut aikainen herätys.
Kärtsän porukka liikkuu bussilla kun sellainen kerta on kesäksi vuokrattu.Menikö Ouluun aamulla konetta?
Eiköhän lentäen kuitenkin. Matka sen verran pitkä.Kärtsän porukka liikkuu bussilla kun sellainen kerta on kesäksi vuokrattu.
Ennenkin ovat bussilla ajelleet nuo matkat. Lennot tulee turhan kalliiksi kun porukkaa on niin paljon ja tavaraakin.Eiköhän lentäen kuitenkin. Matka sen verran pitkä.
Valvoi myös ke-to -yön.Onhan se monesti valvonut koko yön ennen lentoa. Nukkuu sitten koneessa.
Ite en ole koskaan pystynyt nukkumaan päiväunia.Voi mummoNe nukkuu pitkälle päivään ja vetää päikkäreitä jos väsyttää.