V
vierailija
Vieras
Kamera on liian kaukana että voisi olla kaverin kuvaama. Ja heijastuksista näkee selvästi ettei ole B.Mä taas aattelin, että tää kaveri itse kuvaa ja B näkyy vaan sattumalta heijastuksena.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kamera on liian kaukana että voisi olla kaverin kuvaama. Ja heijastuksista näkee selvästi ettei ole B.Mä taas aattelin, että tää kaveri itse kuvaa ja B näkyy vaan sattumalta heijastuksena.
B oli samassa lentokoneessa.onko malagan matkaaja vielä paikalla? Oliko bojanilla siis edelleen ne samat housut jotka on ollu koko viikon sen päällä?
Bnhän piti olla eri portilla.B oli samassa lentokoneessa.
Käytätkö bideetä vai levitätkö vaan paperilla?Olen mies ja miehet ovat siistejä sekä tuoksuvat hyvälle toisin kuin naiset.
Bideetä Tottaksi. Vain naiset pyyhkii.Käytätkö bideetä vai levitätkö vaan paperilla?
Tuskin oli. Kyseinen mies asuu Espanjassa.Bnhän piti olla eri portilla.
Mistä sä ees tiedät kuka toi tyyppi on?Tuskin oli. Kyseinen mies asuu Espanjassa.
Missä päin?Tuskin oli. Kyseinen mies asuu Espanjassa.
Balkanilla ei kumpaakaan. Ravistelu riittää.Bideetä Tottaksi. Vain naiset pyyhkii.
Ei taida olla sama kirjoittaja, eiköhän ole Sloveniasta toi.Bnhän piti olla eri portilla.
Trolli.Mistä sä ees tiedät kuka toi tyyppi on?
Niinpä! Eli huijari oli sekin mamma.Bnhän piti olla eri portilla.
Ei täällä kaikki ole trolleja. Mies on Bojanin ystävä, joka asuu Espanjassa. Olen nähnyt hänen kuvan ennenkin.Trolli.
Hän oli mies niin että.Niinpä! Eli huijari oli sekin mamma.
Juuri näin että niin.Hän oli mies niin että.
Ai Kekä. Taasko Kekä lähti Espanjaan.Hän oli mies niin että.
Ehkä törmää Boitsuun nudistirannallaAi Kekä. Taasko Kekä lähti Espanjaan.
Balkanilla ei kumpaakaan. Ravistelu riittää.
Ei ole se sama minusta kyllä.Ei täällä kaikki ole trolleja. Mies on Bojanin ystävä, joka asuu Espanjassa. Olen nähnyt hänen kuvan ennenkin.
Miten niin?Hän oli mies niin että.
No minä en ole mies, ja en uudestaan lähtenyt tietystikään, pahin aika heinä-elokuussa.Ai Kekä. Taasko Kekä lähti Espanjaan.
Itse asiassa tää sattuu ikävästi. Nyt mulle tuli kiinteistöhuolllosta ilmoitus että mun olohuoneen seinä tarkistetaan ensi maanantaina. Naapuri ilmeisesti tehny ilmoituksen, että kaikki kuuluu. Talossa tehty putkiremonttia joka valmistunut ja naapuri varmaan sitä mieltä että mun töräykset kuuluu asiaankuulumattoman selvästi. Kirjoitin kiinteistöhuoltoon että siitä on kyllä kuulunut aina läpi selvästi.Minkälaisia teidän töräykset yleensä on? Kuuluvatko naapuriin asti?