V
vierailija
Vieras
Pian B on keikkojen vakiokalustoa, hoitaa kaikki collabien toiset osuudet ja heistä on kuin vahingossa tullut duo. Plääni on totisesti keksitty.
Kivaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pian B on keikkojen vakiokalustoa, hoitaa kaikki collabien toiset osuudet ja heistä on kuin vahingossa tullut duo. Plääni on totisesti keksitty.
Mä uskon että lähti jo, onhan se Oulu kuitenkin tosi kaukana ja ei se pitkä bussimatka varmaan ketään houkuttele.Voisiko Bojan oikeasti olla Oulussa, vai lähtikö se nyt sitten?!![]()
Kyllä se lähti vaikka kukaan ei haluakaan uskoa mun päivitystä lentokentältä. En tiedä kuka jaksaisi aamulla viiden - kuuden välillä keksiä tuollaisia juttuja eri lentojen tiedoilla ja lähtöporteilla. Kyllä se Bojan oikeasti matkusti Ljubljanaan mutta en viitsinyt alkaa sitä salakuvaamaan.Voisiko Bojan oikeasti olla Oulussa, vai lähtikö se nyt sitten?!![]()
Eikö sulla oo lomalla muuta tekemistä kuin päivystää palstalla ja salamana vastata, jos joku aihetta sivuaa?
Lupaathan kommentoida myös heti kun kuvat B:stä Oulussa on julkaistu?
Mistäs nyt on keskusteltu?Taas kaikki oikeat keskustelut häviää, kekäkö täällä päivystää![]()
Ei näytä kyllä mitään oleellista poistuneen.Mistäs nyt on keskusteltu?
Hyvä. Sitten voimmekekin keskittyä olennaiseen eli sateenkaari-mummon ja alleviivaus-mummon parittamiseen.Taas kaikki oikeat keskustelut häviää, kekäkö täällä päivystää![]()
Vatsan toiminnasta, tämän ketjun aihe.Mistäs nyt on keskusteltu?
En tiedä. Itse puhun täällä KKMistäs nyt on keskusteltu?
Hyvä. Sitten voimmekekin keskittyä olennaiseen eli sateenkaari-mummon ja alleviivaus-mummon parittamiseen.![]()
Mummokimppa?Muistanko väärin että oli tussimummokin?
Mä kyl uskon, että näin on. Kyllä trolli olis vähä haparoinut jutuissaan, mutta tää osui niin oikeeseen aikaan ja oikeilla tiedoilla, että uskon.Kyllä se lähti vaikka kukaan ei haluakaan uskoa mun päivitystä lentokentältä. En tiedä kuka jaksaisi aamulla viiden - kuuden välillä keksiä tuollaisia juttuja eri lentojen tiedoilla ja lähtöporteilla. Kyllä se Bojan oikeasti matkusti Ljubljanaan mutta en viitsinyt alkaa sitä salakuvaamaan.
Tuskinpa tiedottelis tälläisiä.Kyllä Jere olisi lavalla kertonut että Bojan lähtee jos näin olisi esimerkiksi sanonut että toivottakaa hyvää lentoa tai että tämä on Bojanin vika ilta show some love
M?Onkohan M vähän into KK.Kuvasi erillisen stoorin siitä. Plot twist.
Ei todellakaan. Mitä ihmettä varten, sehän oli Kärtsän keikka? Miks kukaan olis oikeesti kiinnostunut Bojanin menoista.Tuskinpa tiedottelis tälläisiä.
Ja on selitetty.Jodskussa ihmetellään miksi KK kulkee aina mukana.
Eihän ihmetelty sinänsä, pohdittiin tekeekö dokumenttia esim.Jodskussa ihmetellään miksi KK kulkee aina mukana.
Veikkaan et hänellä ja K:lla on suhde mut se piilotetaan näin. Eikä mitään heterosaarnaa tähän.Jodskussa ihmetellään miksi KK kulkee aina mukana.