V
vierailija
Vieras
Eli ei ollut Porvoossaseuraa oikeita ihmisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli ei ollut Porvoossaseuraa oikeita ihmisiä.
Kyllä muuten vaikuttaa. Oon nähnyt tällaisia kommentteja julkkiksilta.Kahden julkkiksen suhteesta puhutaan aina, ei se intiimiyteen ja intensiivisyyteen vaikuta![]()
Onko kivi pyllyssä. Täällä ihaillaan näiden kahden suhdetta.Sekö sit jotenkin antaa luvan sille rääpimiselle. Tuokin juttu on sinne Seiskaan viety, ei he itse ole asiaa kertoneet. Ei kaikki halua ystävilleenkään kertoa kaikista tapailuistaan kovin tarkasti.
Onko kivi pyllyssä. Täällä ihaillaan näiden kahden suhdetta.
Mitähän jos hankkisit oman elämän?Onko kivi pyllyssä. Täällä ihaillaan näiden kahden suhdetta.
Onko kivi pyllyssä. Täällä ihaillaan näiden kahden suhdetta.
No ei ole nimen ja kuvan kanssa, eikä viimeisin ollut edes ns. yhteiskuva, vaan isomman porukan kanssa.Seiska uutisoinut jo!
No ei ole nimen ja kuvan kanssa, eikä viimeisin ollut edes ns. yhteiskuva, vaan isomman porukan kanssa.
Niin, se juttu oli viimeksi Seiskassa.Niin siis ruisrokkijutista kyse. Vanhaa jo
Minusta ainakin on hienoa, että on löytänyt naisen. Varmasti ymmärtävätkin toisiaan paremmin, kun molemmat julkisuudessa. Paljon ovat ainakin puhuneet, kun aamuun asti valvoneet jutellen.Onko kivi pyllyssä. Täällä ihaillaan näiden kahden suhdetta.
Ja sit te syötätte jatkuvasti K +KK / K+Bambi -shippiä tänne ja sekö on ok?
Tämä. Eikä siitä ole kuin muutama kuukausi kun K itse puhui Mielen puolikkaat-podcastissa siitä, että ei ymmärrä ihmisten tarvetta tietää hänen parisuhteistaan.Kyllä muuten vaikuttaa. Oon nähnyt tällaisia kommentteja julkkiksilta.
TämäMinusta ainakin on hienoa, että on löytänyt naisen. Varmasti ymmärtävätkin toisiaan paremmin, kun molemmat julkisuudessa. Paljon ovat ainakin puhuneet, kun aamuun asti valvoneet jutellen.
Onko TÄMÄ ainut asia, minkä osaat sanoa?Tämäon myös aikamoista satuilua. Et ole ollut paikalla, etkä kumpikaan henkilöistä, joten et tiedä mitään jutteluista ja valvomisista. Juuri tällaiset jutut on ällöttäviä, Onko oikeasti niin vaikea pysyä ihan faktoissa.
Ihan on podcastissa E sanonut, että eivät malta nukkua kun jauhavat.Tämäon myös aikamoista satuilua. Et ole ollut paikalla, etkä kumpikaan henkilöistä, joten et tiedä mitään jutteluista ja valvomisista. Juuri tällaiset jutut on ällöttäviä, Onko oikeasti niin vaikea pysyä ihan faktoissa.
Minua ei ainakaan haittaa BK jutut yhtään. Kiva kun tunteet leiskuu palstoilla!Tosin K:n mieskartta osoittaa mulla vähän eri suuntaan.
Ja tästä uudesta suhteestaanko on puhunut? Siinä tapauksessa ok, mut pikkasen karisee mun kunnioitus häntä kohtaan, mikäli aikoo jatkuvasti kertoilla asioistaan.Ihan on podcastissa E sanonut, että eivät malta nukkua kun jauhavat.
Et yhtään tiedä kenestä tapailukaveristaan puhuu.Ihan on podcastissa E sanonut, että eivät malta nukkua kun jauhavat.
Niin?Mäpä tiedän yhden jutun joka paljastaa aiiikas paljon K:n meiningeistä.
Joo joskus kuukausi sitten puhui, kun kertoi tavanneensa jonkun, johon on ihastunut. Ei hän tunnu mitään isoja juttuja paljastavan, vaan fanit osaa laskea 1+1.Ja tästä uudesta suhteestaanko on puhunut? Siinä tapauksessa ok, mut pikkasen karisee mun kunnioitus häntä kohtaan, mikäli aikoo jatkuvasti kertoilla asioistaan.
En voi kertoa, liian häröä.No wauuuu Erikan stoori. Hän vain kaunistuu!!!! Upea, luonnollinen, aito nainen. (Kateelliset sokeat voivat samantien poistua tuonne)
En voi kertoa, liian häröä.