V
vierailija
Vieras
Niinpä! Aina löytyy "tietäjiä" joka lähtöön.Hei missäs nyt on ne tietäjät, jotka jutteli baarissa Bojanin kanssa ja sanoi että se lähti jo Suomesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä! Aina löytyy "tietäjiä" joka lähtöön.Hei missäs nyt on ne tietäjät, jotka jutteli baarissa Bojanin kanssa ja sanoi että se lähti jo Suomesta?
Ai missä vahvistanut?E on muuten kaverinsa kanssa Porvoossa, usea vahvistanut tämän tiedon.
Ai se vaalea noista?Miksi muuten Karim kiertää jatkuvasti Käärijän mukana? Mikke on kuitenkin myös ollut samoilla keikoilla kuvaamassa.
Ei kuulu sulle.Ai missä vahvistanut?
Noh, ehkä B ottaa hänen kaverinsa. On Dzejlan näköä hänessä,E on muuten kaverinsa kanssa Porvoossa, usea vahvistanut tämän tiedon.
Menee Ouluun ja Tapiolaan.
Sama. Parasta tähän päivään.Työt menee edelle, tietenkin. Ja kun Bojankin on vielä mukana. Tulipa hyvä mieli tuosta yhteiskuvasta.
Miksi sun täytyy käyttää noin halventavaa nimitystä Bojanista. Ei ole missään nimessä ok.Elämää keikkabussissa. Jeres Best tourwife. Bojan on sen Jerelle velkaa.
Varmaan kannattaa ensin varmistaa, ettei E itse todista instastooreissaan muuta. Jos on valehdeltava, niin valehtele sitten kunnolla eikä tuollaista, mistä jää saman tien kiinni.E on muuten kaverinsa kanssa Porvoossa, usea vahvistanut tämän tiedon.
Ei ole vaan Porvoossa tällä hetkellä.Kämpissä on
Lähde?Ei ole vaan Porvoossa tällä hetkellä.
Miksi sun täytyy käyttää noin halventavaa nimitystä Bojanista. Ei ole missään nimessä ok.
Ei ole ollut jodelissa mitään, he hee.Lähti aika äkäseen se ketju, suojelijat paikalla, mut onneks on seiska![]()
Se uusi muikkeli on samannäköinen kuin E.Lähde?
Normaali ihminen ei käytä tollasta ala-arvoista termiä. Hyi vttu oikeasti, lopeta kiitos.Älä nyt niuhota. Samaa termiä käytettiin Jerestä, kun reissasi JOn keikoilla. Tästä nyt loukkaantua kannata.
Minä en ole aidosti lainkaan yllättynyt. Ihanat Jere ja Bojan boyfriendit.Mä olen kyllä aidosti tosi yllättynyt, että B on edelleen täällä.
Ei ole mitään, tyrkyttäjien omat kuvitelmat.Missä nyt on haukuttu naisia?
Entä sitten. Tämä on vapaa maa, jossa saa liikkua. Oletko sekaisin.E on muuten kaverinsa kanssa Porvoossa, usea vahvistanut tämän tiedon.
Höpö höpöEi ole mitään, tyrkyttäjien omat kuvitelmat.
Tottakai E on poikaystävänsä Jeren seurassa.Entä sitten. Tämä on vapaa maa, jossa saa liikkua. Oletko sekaisin.