K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olipa taas erikoiset biisit, se alunperäinen Sinkkumies selvästi parempi, Booty call kauhea renkutus, siedettäviä noista toi Hei me pärjätään, kerrankin K ei vain huuda eli se voi saadakin radiosoittoa, jos hyvin käy, hiukan samantapainen kuin toi Sannin ja VilleGallen yhteisbiisi (tosin tossa kyllä Sannin rooli tietty isompi)

Olipa taas erikoiset biisit, se alunperäinen Sinkkumies selvästi parempi, Booty call kauhea renkutus, siedettäviä noista toi Hei me pärjätään, kerrankin K ei vain huuda eli se voi saadakin radiosoittoa, jos hyvin käy, hiukan samantapainen kuin toi Sannin ja VilleGallen yhteisbiisi (tosin tossa kyllä Sannin rooli tietty isompi)

Joo se on ihan kiva se Hei me pärjätään

Noh, mulla sitten ihan erilainen maku. Hei me pärjätään on musta ehdottomasti heikoin, jotenkin Sannia koko biisi. Ei yhtään mun makuun. Sinkkumiehestä samaa mieltä että alkuperäinen parempi, Booty call näistä kolmesta nyt ehdottomasti paras.

Tää tuoksu voittanu IL(tai IS:n )vartalotuoksuvertailun, mukana mm 50e Lancomekin.

Mutta loppuunmyyty kaikkialla, mistä tätä löytää????
Tätä Catrice merkkiä oli ainakin täällä lähi Prismassa ja joku ton värinen pullo siinä hyllyssä myöskin testeri, mutta oli myyty loppuun ne kanssa. Eihän noi toisaalta hirveän kauan tuoksu, nää kevyemmät, itse oon ostanut välillä Hobby hallista Victoria Secretiltä. Mutta nyt kylläkin käytössä lähinnä toi Sloveniasta ostettu Moschino Pink Bouquet ja Sokokselta myöhemmin hankittu saman merkin Toy 2 Bubblegum. Tää karkkituoksukin sais tosin tuoksua pidempään (vaikka yleensä edt ihan riittävä)

Yhteistyössä