V
vierailija
Vieras
Jos tulee levylle, niin kyllähän.Ei onneks julkaista ennen kiertuetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos tulee levylle, niin kyllähän.Ei onneks julkaista ennen kiertuetta.
Lapseni päästi paukun täydessä bussissa ja oli silloin 18 v. Esitin etten tunne häntä.Minä pieraisin kerran sukujuhlissa. Oli mekko päällä ja hiuksissa rusetti. Kyllä nolotti.
Siis mikä pressa? Seuraako B siis Stubbia?
Lapseni päästi paukun täydessä bussissa ja oli silloin 18 v. Esitin etten tunne häntä.
Pistä vaihtoon, ei kukaan sellaista katsele.Aikani on kova pieremään. Missä tahansa, aina saa hävetä.
Aikasi?Aikani on kova pieremään. Missä tahansa, aina saa hävetä.
Hyi. Mun äiti ei käytä koskaan yhtäkään. Tai äääreist harvoin. Mutta mun äitini onkin sivistynyt ja itseään muita parempana pitävä ihminen.Kyllä vanhat käyttää emojeja enemmän. Mun äiti ja sen sisko (70+-vuotiaita) käyttävät vähintään neljää emojia/viesti riippumatta, kuinka lyhyt se viesti on.
Bambi haki Bojanin.
Pieree peiton alla.Hyi. Mun äiti ei käytä koskaan yhtäkään. Tai äääreist harvoin. Mutta mun äitini onkin sivistynyt ja itseään muita parempana pitävä ihminen.
Kipeenä oli Tavastialla mutta myös biletystä takana.Boitsulla ääni käheänä tuossa radiohaastattelussa. Olikohan siinä biletystä alla vai flunssa.
Se on kyl aina kipeänä. Pitäskö ottaa vitamiineja.Kipeenä oli Tavastialla mutta myös biletystä takana.
Se joka peiton alla pieree sillä on muutakin salattavaa.Pieree peiton alla.
No täähän se oisBambi haki Bojanin.
Ei kai, viimeksi oli sillon toukokuussa.Se on kyl aina kipeänä. Pitäskö ottaa vitamiineja.
Ei kai, viimeksi oli sillon toukokuussa.
Tänä vuonna ollut kerran kipeänä?Meillä joutus tolla flunssamäärällä puheeksiottokeskusteluun töissä
Tänä vuonna ollut kerran kipeänä?