V
vierailija
Vieras
Mulla näkyy vieläkin pressa uusimpana, mutta Bn profiilissa näkyy Bambi seuratuissa.Uusimpana seurattuna näkyy Bambi. Tänään alkanut seurata. Aamulla oli uusimpana vielä pressa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla näkyy vieläkin pressa uusimpana, mutta Bn profiilissa näkyy Bambi seuratuissa.Uusimpana seurattuna näkyy Bambi. Tänään alkanut seurata. Aamulla oli uusimpana vielä pressa.
Voi olla B vielä SuomessaArvasin et Bambi oli mukana viihteellä. Hyvää seuraa sydänsuruista kärsiville.
Eipä kyllä ollut, oot muokannut tän sivun, puoliminuuttia sit tarkistin.![]()
Screenshot 20260709 144826 Chrome hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260709 144826 Chrome palvelussa ImgBBibb.co
Onkohan Bambi ollut mukana? B on varmaan tavannut hänet Eurodiskossa ja siksi saattanut nyt alkaa seurata.Arvasin et Bambi oli mukana viihteellä. Hyvää seuraa sydänsuruista kärsiville.
Kenen instassa?Tältä reissulta, epäillään Bojanin kuvaamaksi.
Se kyllä aina postailee viihteeltä.Arvasin et Bambi oli mukana viihteellä. Hyvää seuraa sydänsuruista kärsiville.
Ennemmin noin.Onkohan Bambi ollut mukana? B on varmaan tavannut hänet Eurodiskossa ja siksi saattanut nyt alkaa seurata.
Kehtaatkin haukotella Bojanin uudelle rakkaudelle.
Voi perseensuti. Ei kiinnosta niin paljon että muokkaisin.Eipä kyllä ollut, oot muokannut tän sivun, puoliminuuttia sit tarkistin.
Ilmoittaa mulla jo 4 päivää sitten alkaneen seurata Bambia
Mulla näkyy nyt uusimpana. Pressa oli vielä aamulla.Ilmoittaa mulla jo 4 päivää sitten alkaneen seurata Bambia
No miks ei dolphinissa sit tuoreimmissa näy.Voi perseensuti. Ei kiinnosta niin paljon että muokkaisin.
Kenen instassa?
Jep. Näin on.Joku pistää omiaan. Tuo on Kärtsän kuvaama Tukholmasta ravintolan ikkunan läpi kylläkin.
Mikä on pvstory?Pvstorylla tuli nyt minullakin Bambi näkyviin. Mutta minäkin uskon että B tavannut toukokuussa eikä hän ollut nyt paikalla.
Miksi seurasi vasta nyt, eikä toukokuussa?Pvstorylla tuli nyt minullakin Bambi näkyviin. Mutta minäkin uskon että B tavannut toukokuussa eikä hän ollut nyt paikalla.
No miks ei dolphinissa sit tuoreimmissa näy.
Edelleen mistä ilmenis et nyt, jos dolphin ei tätä löydä?Miksi seurasi vasta nyt, eikä toukokuussa?
Höpö höpö. Miksi et hyväksy Bojanin rakkautta?Joku pistää omiaan. Tuo on Kärtsän kuvaama Tukholmasta ravintolan ikkunan läpi kylläkin.
Jos Bojanilla oli toiveissa tavata hänet Hkiin saapuessaMiksi seurasi vasta nyt, eikä toukokuussa?
No ei minulla mitään omaa instaa ookaan.Älä nyt jaksa enää. En tiedä miksi sinulla ei näy. Muilla näkyy kyllä.
![]()