V
vierailija
Vieras
Ää, tuskin on sama, ei vaikutu ainakaan minulle niin.Puhutaanko hänestä, joka seuraa Käärijä discordia Bojan materiaalin toivossa? Jos näin on, niin hän on väärässä paikassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ää, tuskin on sama, ei vaikutu ainakaan minulle niin.Puhutaanko hänestä, joka seuraa Käärijä discordia Bojan materiaalin toivossa? Jos näin on, niin hän on väärässä paikassa.
Ai yli kuuskytvuotiaita, enpä usko.Suurin osa on mummoja, huomaa kirjoitustyylistä ja taidoista. On täällä nuorempiakin.
Ere K parittaa täällä B:tä ja KK:ta?Eipä tainnut olla, ei siedä näitä homoparittamisia meinaan se kirjoittaja. Sekoitat ihmiset. B ja Karim yhdistäneet on erejä, jos sitä meinaat.
Mistä sinä tiedät et kuka on sama ja kuka eri niin että.Ää, tuskin on sama, ei vaikutu ainakaan minulle niin.
Eri sana taipuminen, pöntäle.Ere K parittaa täällä B:tä ja KK:ta?
Paremmin kuin että matkija varmasti, koska muistan kirjoittajan puheet.Mistä sinä tiedät et kuka on sama ja kuka eri niin että.
Se on eriä, hölmöläinen,Eri sana taipuminen, pöntäle.
On näköjään.Onks joku pakkomielle kenties?
Eihän, sillä ei toi olisi monikkomuoto, hölmöläisen perään ei myös kuulu pilkkua tolleen irrallisesti että.Se on eriä, hölmöläinen,
Ei ole monikkomuoto, eikä yleiskieltä tuollainen, höntti.Eihän, sillä ei toi olisi monikkomuoto, hölmöläisen perään ei myös kuulu pilkkua tolleen irrallisesti että.
Ihan sama, mutta ite käytän erejä ihmisiä muotoa ainakin, ja jokainen normaaliälyinen ymmärtää sen.Ei ole monikkomuoto, eikä yleiskieltä tuollainen, höntti.
Loukkaat ErejäIhan sama, mutta ite käytän erejä ihmisiä muotoa ainakin, ja jokainen normaaliälyinen ymmärtää sen.
Peittelevät suhdettaan niin että.KK ja B eivät edelleenkään alkaneet seuraamaan toisiaan joten se siitä sitten.
Ei ole isoa kirjainta, joten ei ole erisnimi tällöin.Loukkaat Erejä
Peittelevät suhdettaan niin että.
Karimin pitkä ja harteikasta vartalo painautui Bojanin selkää vasten. Bojan aisti Karimin kuuman hengityksen ja himon, mihin Bojan ei pystynyt olemaan vastaamatta. Niin he päätyivät lempimään keskelle Helsinkiä veneeseen, missä liehui sateenkaarilippu. T. Ere
Onhan siinä iso E, pölökustaa.Ei ole isoa kirjainta, joten ei ole erisnimi tällöin.
Millon Bojan muuten on alkanu seuraamaan Bambia![]()
Ei ainakaan missään tuoreissa seuratuissa näy, taidat keksiä omiasi?Millon Bojan muuten on alkanu seuraamaan Bambia![]()
No todellakin on.Ai yli kuuskytvuotiaita, enpä usko.
Peruna on epäterveellistä.Mun pitäs laittaa uudet perunat kiehumaan, ostin kalliita "kuokalla kaivettuja" Cittarista. 3,75 kg