V
vierailija
Vieras
Siis mikä oli? Joku vanha juttuko jo?Olihan toi kuitenkin aika kiltisti kirjoitettu. Eikä paljastettu kenestä kyse, koska eivät ole tuoneet suhdetta julkisuuteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mikä oli? Joku vanha juttuko jo?Olihan toi kuitenkin aika kiltisti kirjoitettu. Eikä paljastettu kenestä kyse, koska eivät ole tuoneet suhdetta julkisuuteen.
Vihdoinkin se ylidiplomaattinen vaaka tajus. Bojan kertonu sille varmaan behind the scenes tietoja.
Siinä lähikuvassa näkyi kuntovalmentaja puhelimensa kanssa.Eikä ollut.
Ne keitä kiinnostaa ovat perillä jo.Joo mutta varmasti tulee jatkossakin juttua. Kauankohan pitävät kasvot blurrattuna.
Ehkä niin kauan kunnes itse antavat jonkun vihjeen. Näistä lukijoiden kuvista ei vissiin saa paljastaa henkilöllisyyttä.Joo mutta varmasti tulee jatkossakin juttua. Kauankohan pitävät kasvot blurrattuna.
Turpa kiinni, vajakki Bojanin kiusaaja.Avautunut pienessä (ehkä isossakin) humalassa ja itkenyt Kärtsän kainalossa sitä, miten nainen, jota hän ajatteli lastensa äidiksi, petti nuoremman kanssa. Kärtsä on kuunnellut, paijannut päätä ja pyyhkinyt kyyneliä. Antanut toisen puhua.
Miettinyt ääneen, että kuinka saattoikin haksahtaa näin, miten niitä tunteitakin sitten näemmä tuli, vaikka sen koko jutun piti piti olla vain kulissia ja lapsen saantia varten... Jere paijannut lisää ja suukottanut otsalle.Avautunut pienessä (ehkä isossakin) humalassa ja itkenyt Kärtsän kainalossa sitä, miten nainen, jota hän ajatteli lastensa äidiksi, petti nuoremman kanssa. Kärtsä on kuunnellut, paijannut päätä ja pyyhkinyt kyyneliä. Antanut toisen puhua.
Eikö Sanninkin kohdalla heti aina ole paljastettu kuka on?Ehkä niin kauan kunnes itse antavat jonkun vihjeen. Näistä lukijoiden kuvista ei vissiin saa paljastaa henkilöllisyyttä.
Ei tota reppua taida olla kuin harvoissa cittareissa.Se on aika kommervenkkinen tuo sivusto kyllä.
Kun vaihtaa jotain kautta lähemmän cittarin ja hakee repun nimen sen merkillä (Migant) niin näyttää että voisi olla.Ei tota reppua taida olla kuin harvoissa cittareissa.
Sit ne on nähnyt 2 kertaa sloveniassa. Nuohan näkee toisiaan useammin kuin itse näen Suomessa asuvia kavereitani/sisaruksiaLasketaanpas...
06/23 Tavastia 1.0
09/23 Nordic tour
03/24 Kultsa
07/24 Ruissi
10/24 Kyrpos
08/25 Turku / Mikkeli
05/26 Eurodisco / Tavastia
07/26 Kyrpos II (aka Hki-Vantaa aka nyt)
Ainakin 8 kertaa. Unohdinko jonkun?
Onko olleet jossain Johanneksen omassa julkaisussa yhdessä.MIks Emman kasvoja ei ole petetty Johannakesen kanssa
Tämä! Eiköhän kohta tule artikkelia ihan nimillä ja kasvoilla.MIks Emman kasvoja ei ole petetty Johannakesen kanssa
MIks Emman kasvoja ei ole petetty Johannakesen kanssa
Missäs niin on sanonut? Vai kertoiko siitä Sisiliasta jotain tälläistä, pitäis kyllä itsekin käydä siellä (ei kesällä)Italiasta ja Espanjasta taisi pitää.
Tää oli tän viikon parasta antiaMutta siis naudat, vikan yön saalis; 3 ihanaa kuvaa ja bilepaikan paljastanut video!
Ei hullummin!
Kerro olevasi erakko mainitsematta olevasi erakko.Sit ne on nähnyt 2 kertaa sloveniassa. Nuohan näkee toisiaan useammin kuin itse näen Suomessa asuvia kavereitani/sisaruksia![]()
On Seiskassa, ovat luultavimmin pari.Onko olleet jossain Johanneksen omassa julkaisussa yhdessä.
Sit ne on nähnyt 2 kertaa sloveniassa. Nuohan näkee toisiaan useammin kuin itse näen Suomessa asuvia kavereitani/sisaruksia![]()
Ihan normaalia on.Kerro olevasi erakko mainitsematta olevasi erakko.
E on myös. Ja se ihan mainitaankin seiskan artikkelissa.Koska Emma on julkisuuden henkilö.
Ai jaa, en tiennytkään, että Johannes julkaisee Seiskaa.On Seiskassa, ovat luultavimmin pari.