K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häh, no ei minulla tule tollaista vai menitkö sinne aloita kuukauden ilmainen kokeilu paikkaan vai? On tossa tollainen ympyrä, mutta ei se osoita mihkään merkkiin. Ja tämä on ton nouseva leijona tykönä, mitään toista ei näy, eikä mainittua otsikkoakaan. Lopussa vaan tarjoaa lisätietoa maksusta.
Yritin laittaa sua varten linkin, josta menemällä mulla ainakin näkyy ilmaisena, mutta se jäi moderoinnin haaviin. Jaaha, tämäkin jää. Voisko tää sana a s t r o triggeröidä. Ota pois siis nuo välit siitä, muuten allaoleva ohje:
Eli itse pääsin sinne niin, että laitan googlehakuun "a s t r o . f i" (ilman tyhjiä ja lainausmerkkejä), sitten hakutuloksista klikkaan sitä "A s t r o l o g i n e n kartta", enkä siis mene ensin niille a s t r o . f i etusivuille.
sit vaan "lisää uuden henkilön tiedot". Voit käyttää vaikka nimimerkkiä, eikä mitään tarvitse pyytää sähköpostiin.
Ehkä se linkkikin nyt tulee?
https://www .a s t r o.fi/a s t r o l oginen_kartta

No onhan joku K:n hiustyyli Ruoskan videolta suoraan ja panssarimainen vaatetus, ois voinu keksiä jotain tuoreempaa.
Mitä ihmettä nyt sekoilet. Onko sulla oikeasti näössä jotain vikaa, kun niissä ei ole mitään samankaltaisuutta. Ruoskassa oli ideana on alien-lookki. K:n tukassa on vaalea raita ja se oli edestä pitkä. K:lla oli piikkipuku, joka oli Liverpoolin saunaboleron suunnittelijalta. Nyt tyylinä on punk, eikä asussa ole mitään panssarimaista. K:n tukasta tulee eniten mieleen OliverTree. Aivan erinomainen stailaus sekä Sannilla että K:lla.

Mitä ihmettä nyt sekoilet. Onko sulla oikeasti näössä jotain vikaa, kun niissä ei ole mitään samankaltaisuutta. Ruoskassa oli ideana on alien-lookki. K:n tukassa on vaalea raita ja se oli edestä pitkä. K:lla oli piikkipuku, joka oli Liverpoolin saunaboleron suunnittelijalta. Nyt tyylinä on punk, eikä asussa ole mitään panssarimaista. K:n tukasta tulee eniten mieleen OliverTree. Aivan erinomainen stailaus sekä Sannilla että K:lla.
No oon eri mieltä, kuten oli joku muukin täällä, lisäks X:ssä hoettu myös tota Ruoska 2, joten muutkin taitaa ajatella samoin.

No oon eri mieltä, kuten oli joku muukin täällä, lisäks X:ssä hoettu myös tota Ruoska 2, joten muutkin taitaa ajatella samoin.
Pöljät, sitä Ruoska2 juttua oli silloin, kun oli vasta ne mustavalkokuvat K:sta ja Sannista. Sen jälkeen ei. Sitä paitsi sillä oli tarkoitus vain hypettää juttua eikä arvioida mitään samankaltaisuutta. Miten tääkin on näin vaikea tajuta.

Yhteistyössä