K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dz:n täytyy olla Balkanilla täysin merkityksetön; kävin Redditissä vähän kurkkimassa, eikä hänestä tai Jakista edes puhuta enää – itse asiassa siksi, etteivät ihmiset usko heidän suhteeseensa.

Dz:n täytyy olla Balkanilla täysin merkityksetön; kävin Redditissä vähän kurkkimassa, eikä hänestä tai Jakista edes puhuta enää – itse asiassa siksi, etteivät ihmiset usko heidän suhteeseensa.

Ehkä se oli Dzejlalle keino päästä eroon Bojanista. Tuli perhe Ramovic siihen tulokseen, että ei nyt oikein lähde tuon slovakin kanssa lentoon sun ura, joten pistäpä se liuskaan. Olisi edes lähettänyt tekstarin, eikä tehnyt / teettänyt Jakovilla tuollaista temppua.

Sano muuta. En käsitä miten kukaan täysjärkinen ihminen uskoo horoskooppeihin ja noihin idioottimaisiiin nämä merkit sopii yhteen tai sejase horoskooppimerkki kertoo näistäjanäistä luonteenpiirteistä Täysin aivotonta. Sama juttu Seiskan luotettavuuden suhteen. On sentään tainnut se tarot-korttien tulkitsija hävitä kuvioista. 🤣
No minä ainakin uskon että ja hyvin pitää ihmisten luonteenpiirteissäkin paikkansa monet jutut niissä.

Yhteistyössä