K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin pitkästä aikaa täällä, tuli ikävä porukkaa. Mikä siinä on että joka ikiselle trollille täytyy vastata vaikka tietää, että sillon ketju menee pilalle?
Vastaavat varmaan välillä itse itselleen. Kovasti ainakin yrittävät kääntää minunkin satunnaiset viestit joko jonkun nimimerkillisen niskaan tai vääntävät kuin olisin ollut juuri sillä hetkellä kaikkien vastapuolien kommenteista vastuussa ja niin edelleen.

Kävin pitkästä aikaa täällä, tuli ikävä porukkaa. Mikä siinä on että joka ikiselle trollille täytyy vastata vaikka tietää, että sillon ketju menee pilalle?
Mllaisia trolliviestejä tarkoitat? Koska niitäkin on moneen junaan, esim. naisystäväviestit, viestit, joissa ei shipata, mutta joissa ei myöskään ole mitään totuuteen pohjautuvaa pohdintaa, ilkeilyviestit muista kirjoittajista, eritejutut vai mitkä?

Tumpussa kommentti, joka kiteyttää kaiken oleellisen:
#girls come and go but bojere is forever 🥹🥹🥹
Ja tätä oon itse sanonut alusta asti. Tämmöset ystävyydet on parempia kuin ne shippareiden kuvittelemat romanttiset suhteet. Rakkauksia tulee ja menee ja monesti niiden päätyttyä ei pysytä edes ystävinä, mutta ystävyydet pysyy varmemmin. Ei nekään tietysti aina.
Mutta pointti siis, miksi tämä ei joillekin riitä?

Ja tätä oon itse sanonut alusta asti. Tämmöset ystävyydet on parempia kuin ne shippareiden kuvittelemat romanttiset suhteet. Rakkauksia tulee ja menee ja monesti niiden päätyttyä ei pysytä edes ystävinä, mutta ystävyydet pysyy varmemmin. Ei nekään tietysti aina.
Kyllähän tämmöisiin ystävyyksiinkin voi liittyä you know what... 🥰

B:llä tuntuu olevan vähän ura hakusessa. Ajatteli varmaan influ-uran Tsiilan rinnalla ja kulki kuin koiranpentu mukana. Ei natsannut ja varmaan polttanut sillat entisiin kavereihinsakin. Jotenkin tuntuu, että bändiläisilläkin alkanut menemään hermo.
Eiköhän ne ole kymmenessä vuodessa jo nähneet todellisen Bojanin. Ei se ole siitä miksikään muuttunut.

M' en tiedä, miksei se riittänyt heille, jotka Bojeren jo Viisuista bongasivat, mutta mulle se ei ainakaan siksi riitä, että kun idea tuli itselle esitellyksi ja siihen upposi niin... se oli sit menoa. Siksi mikään ystävyyspöh ei siinä, missä mun mieleni näiden kahden kohdalla menee, riitä 😊

Tänään on mun vika lomapäivä. Onneksi, onneksi, onneksi Bojan tuli Suomeen jo eilen, kun olen vielä lomalla!
Ketuttaa tältä kantilta palata töihin, kun näin mahtava eventti on meneillään. Vaikkei sieltä varisisi murusia meille edes tämän enempää 🥰
Ei pysty haaveilemaan aiheesta koko valveillaoloaikaa. Saati ei pysty mayhemöimään, jos jotain tietoa ilmenisi!

No mammat, miksi ette jalkautuneet Helsingin yöhön? Olisi ollut kerrankin mahdollisuus tarjota säälipilperöä sydänsärkyiselle Slovakille ja te nukuitte tilaisuutenne ohi.
Näyttivät istuvan Jerellä illan, kuten olikin täysin arvattavissa.
Ois kyllä ottanut todella paljon pannuun, jos nämä kaksi nyt olisivat vielä menneet jonnekin faneiille tyrkylle.
Minusta on ihan ok jos ihmiset ottaa näihin kontaktia tuollaisilla Karnevaaleilla, mutta nyt ... näpit irti Bojerestä!

No mammat, miksi ette jalkautuneet Helsingin yöhön? Olisi ollut kerrankin mahdollisuus tarjota säälipilperöä sydänsärkyiselle Slovakille ja te nukuitte tilaisuutenne ohi.

Voit olla varma, etteivät ole olleet Helsingin yössä. Katsoivat jalkapalloa ja viettivät yhteistä aikaa Jeren luona. Jerellä takana kohtalaisen kostea ja muutenkin rapsakka Ruissi, Bojanilla siskon häät. Eiköhän ne ole nauttineet ihan vain toistensa seurasta.

Näyttivät istuvan Jerellä illan, kuten olikin täysin arvattavissa.
Ois kyllä ottanut todella paljon pannuun, jos nämä kaksi nyt olisivat vielä menneet jonnekin faneiille tyrkylle.
Minusta on ihan ok jos ihmiset ottaa näihin kontaktia tuollaisilla Karnevaaleilla, mutta nyt ... näpit irti Bojerestä!

Luuletko, että näin tulee tapahtumaan? Kyllä siellä on varmasti päivystysrinki Hiekkaharjussa Jeren kotitalon pihapiirissä kyttäämässä jokaista liikettä. Suomalaiset fanit on niin omituisia, eikä heillä ole juurikaan kunnioitusta kohteensa yksityisyydelle.

Yhteistyössä