V
vierailija
Vieras
On sen kaikki fanit kuulleet.Eli ei missään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On sen kaikki fanit kuulleet.Eli ei missään.
Miten voit olla noin tietämätön. Tästä on puhuttu niin vauvalla kuin discordissa.Missä sitä ois voinut aiemmin kuunnella?
Tämä on alkavaa biisienjulkaisupromoa. Tuossa videossa nuori parraton Kärtsä hoilaa pätkän Sinkkumiehen melodiaa. Kyseessä on siis ikivanha video biisin tekoajalta. Edessä on sileäkasvoinen Sonny ja kolmas tyyppi on Allu. Tällä viikolla Sinkkumiehestä julkaistaan uusi versio, jossa Sanni on mukana laulamassa.
Aito se jaksaa. Itse sä täällä hukassa olet ja tyhmiä kyselet.Ootko sä tosissasi? Vai omaat todella noin olemattomat kognitiiviset taidot?
NeOotko sä tosissasi? Vai omaat todella noin olemattomat kognitiiviset taidot?
Ei ollut mä.Aito se jaksaa. Itse sä täällä hukassa olet ja tyhmiä kyselet.![]()
BoJere shipparin aivojen sisältö =Eli ei missään.
Meduusa?BoJere shipparin aivojen sisältö =![]()
Naamastaan Bojan muistuttaa KiroaNeBoitsunJeren reidet näytti aika paljonJerenBoitsun reisiltä siinä.
Mä oon kerran lapsena nähnyt mökillä meduusan. Ovat kauniita olentoja.Meduusa?
Väärää tulkitsemista.Erika Vikman hyvä esimerkki. Ja jaksaa valittaa joka haastattelussa naisvihasta.
”Rumat huutavat miehet”Tämä on alkavaa biisienjulkaisupromoa. Tuossa videossa nuori parraton Kärtsä hoilaa pätkän Sinkkumiehen melodiaa. Kyseessä on siis ikivanha video biisin tekoajalta. Edessä on sileäkasvoinen Sonny ja kolmas tyyppi on Allu. Tällä viikolla Sinkkumiehestä julkaistaan uusi versio, jossa Sanni on mukana laulamassa.
Ei ole kertonut sellaista että.Ei ole hauskaa tällainen, koska B on hetero.
Erikalla on se ongelma, että kumitissien ja muokatun naaman avulla ei lopulta saa kuuntelijoita. Vähän väärään imagoon panostanut ja kaikki ei tykkää. Turha silloin on itkeä jostain naisvihasta.Erika Vikman hyvä esimerkki. Ja jaksaa valittaa joka haastattelussa naisvihasta.
Oot kyllä kuuro tai idiootti. Selvästi on siitä kertsistä osa.No ei kyllä lauleta. Pätkään instassa kun vertaa. Jos siis siitä pitäisi yhdistää viivoja.
Ei siihen että sanaa tarkoita. Kyllä on hetero.Ei ole kertonut sellaista että.
Sinähän tässä olet aivan pihalla ja sekoilet mitä sattuu. Etkä ymmärrä edes, vaikka ihan selvästi kerrotaan asiat.Ootko sä tosissasi? Vai omaat todella noin olemattomat kognitiiviset taidot?
Toivottavasti ei mitään liian jännittävää kun vatsani ei tule kestämään sellaista.Boitsun stoori!
Erikalla on se ongelma, että kumitissien ja muokatun naaman avulla ei lopulta saa kuuntelijoita. Vähän väärään imagoon panostanut ja kaikki ei tykkää. Turha silloin on itkeä jostain naisvihasta.