V
vierailija
Vieras
Täähän se olis.K lähtenyt mökille ja jättänyt B Helsinkiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täähän se olis.K lähtenyt mökille ja jättänyt B Helsinkiin.
Siis jos arvostelee vääränlaista naiskuvaa niin on naistenvihaaja? Kyllä saa ja pitääkin arvostella näitä, joiden ulospäin näytettävä elämä on pelkkää poseerausta, asut ja pakkelit vaan vaihtuu. Botoxia tungetaan naamaan ja kuvia muokataan, että saatais peppua ja tissejä enemmän näkyviin. Niin epäterve asenne naisena olemiseen ja itsensä arvostamiseen. Toivottavasti kukaan nuori tyttö ei ota tuosta mallia.
Hän on laastari-mummo. Tussimummon huonekaveri.Sinäpä se varsinainen ennustaja taas olet.
K:n vuoro tehdä "Jokerit Thaimaassa" -showToi Jeren stoori nyt vähintään esittää, että siellä se Jere "katsoo ja jakaa", miten ne kamut nyt mökillä juhlii. Todellisuudessa se yhtään mitään puhelintaan katso![]()
Kyse on siitä, että et tunne E:tä ja sulla on ihan vääristynyt käsitys hänestä. Monet häntä pitkään seuranneet puhuvat ihan muuta.Siis jos arvostelee vääränlaista naiskuvaa niin on naistenvihaaja? Kyllä saa ja pitääkin arvostella näitä, joiden ulospäin näytettävä elämä on pelkkää poseerausta, asut ja pakkelit vaan vaihtuu. Botoxia tungetaan naamaan ja kuvia muokataan, että saatais peppua ja tissejä enemmän näkyviin. Niin epäterve asenne naisena olemiseen ja itsensä arvostamiseen. Toivottavasti kukaan nuori tyttö ei ota tuosta mallia.
Ööö. K:n pari tyttistä on ollut E:n näköistä, joten…En usko. K matki vain Bojania, koska oikeasti Bojan on se, joka kiinnostaa. Muut Jelenit ja Eelliet vain muodon vuoksi vähän kiinnostaa!
Vielä parempi, jos B ei ole edes mukana tuolaMummot halusi nuotiolla kuiskuttelua ja kylpemistä, tulikin ördäystä äijäporukalla.
Kuka se eka on?Voit kertoa myös kuka se kolmas on jos tunnistat.
Ja varmasti tuhat kertaa terapeuttisempaa Bojanille.Mummot halusi nuotiolla kuiskuttelua ja kylpemistä, tulikin ördäystä äijäporukalla.
Mä oon eri, mutta minusta tuollainen ulkonäön esittely on vahingollista, olipa ihminen sisältä päin ihan millainen tahansa. Ei muiden velvollisuus ole häneen mitenkään tutustua.Kyse on siitä, että et tunne E:tä ja sulla on ihan vääristynyt käsitys hänestä. Monet häntä pitkään seuranneet puhuvat ihan muuta.
Hän on laastari-mummo. Tussimummon huonekaveri.
Oon ikivanha mummo ja puhelin aina kädessä.Kyl ton ikäiset katsoo paljon puhelinta mut mummot ei tietty ymmärrä
Mt-ongelmaisia.Toivon että K:lla ja B:llä tulee olemaan upea loma yhdessä mutta tällaista BoJeren ylentämistä samalla kun haukutaan naisia, niin se ei ole ok. Miksi osa tämän ihanan kaksikon faneista voikin olla näin kamalia.
Ei ole myöskään oikeudenmukaista arvostella, jollei edes vaivaudu ottamaan selvää. Kertoo vain siitä, että olet ennakkoluuloinen misogynisti.Mä oon eri, mutta minusta tuollainen ulkonäön esittely on vahingollista, olipa ihminen sisältä päin ihan millainen tahansa. Ei muiden velvollisuus ole häneen mitenkään tutustua.
Flasbackit Rautalammista.K lähtenyt mökille ja jättänyt B Helsinkiin.
Totta. Mäkin katsoin, että öööh, mites ei vävyboikkeli sais parempaa yötöntä yötä.Jodelissa sanottiin että tuo on vanha video kun ulkona on jo pimeä
Joo on ne ihania, mut K niiden kaverina?Musta kumpikin on ihania podcastin perusteella. Saulin kanssa voitasiin saada bromancea.
Eivät hämää, koska shippareita on jäljellä max sata. Suurin osa ei ees yhdistä Bojania tuohon.Totta. Mäkin katsoin, että öööh, mites ei vävyboikkeli sais parempaa yötöntä yötä.
Ei hitto hämääks ne oikeasti jengiä ajattelemaan, että ne on jossain mökillä?
Öhhh…tota..
No ei varmana olis, mä katoin heti, et ei helvetti, eikö ne ookaan kaksistaan. Sit alkoi HETI epäilyttää, et miks Kerppa ei sit ylpeänä kuvais Bojania? Miksi siinä on jotain rumia pahalla äänellä huutavia äijiä, kun yhdellä onJa varmasti tuhat kertaa terapeuttisempaa Bojanille.
Riippuvainen?Miksi Aito on riippuvainen muffinsista? Eikö hän pärjää omillaan?