K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä pidän B:n ja K:n ystävyydestä, mutta en hyväksy mitään naisten haukkumisia. Olen täällä puolutanut Em:aa useamman kerran, ja Dz:stakin yrittänyt löytää jotain hyvää, vaikka siitä jäävuoresta ei kyllä oikein mitään saanut irti. Näytti onneksi kaikille oikeat karvansa, niin ei tarvitse häntä enää täällä puolustaa.
En ota vastuuta joidenkin kypsymättömien ihmisten haukkumisista enkä koe, että minun täytyy täällä toimia jonkinlaisena poliisina ja julistaa heti oma kantani, kun joku kirjoittaa kakkaa. Totean niille, jotka pitävät Em:aa pelkkänä tyhmänä pintana, että kannattaa perehtyä vähän paremmin. Podeissaan näyttää niin sen pinnallisen puolen kuin myös sen syvemmän puolen. Hän ei ole tyhmä eikä typerä eikä ole pelkällä ulkonäöllä ansainnut uraansa.
Ei sun tarvitse sitä E:täkään puolustaa.

Joku kaipasi tätä, niin tässä on:
Mulla on nyxästä jo lista valmiina:
Plussaa:
-elättää itsensä
-on tottunut julkisuuteen ja osaa käsitellä sitä
-on yli 30 eli on jo elettyä elämää eikä ole naiivi
-on hyvännäköinen haastatteluissa, kun ei poseeraa, ja kauniit kasvonpiirteet
-Arvostan naisellisia muotoja, vaikka en ihan ymmärräkään, miksi niitä pitää liioitella
-kertoo rehellisesti kehonsa muokkauksista
-Ihanat hiukset (lisäkkeet)
Negaa:
-tyypillinen influ, johon äkkiseltään mielletään kuvaus pinnallinen. Insta pelkkää ulkonäköä.
-Botox kolmikymppiselle tuntuu liioittelulta. Ihmisen ei kuulu näyttää kaksikymppiseltä ja kolmikymppinen ei ole vielä vanha. Toisaalta ei taida löytyä enää kolmikymppistä julkkista, joka ei botoxia käytä. Miinus silti.
-Lähes kaikki kuvat samanlaisia jäykkiä poseerauskuvia, aina sama ilme
-Huulitäytteet ehdoton EI, näyttää epäaidolta ja typerältä
-Kun on lifestyle-podcastin juontaja, niin pitäisi olla jotain aitoa kuvaa/videota omasta elämästä eikä tylsiä ja muovisia poseerauksia
Yhteistä K:n kanssa:
-nuuskan käyttö
-kynnet
-tatuoinnit
-molemmat julkkiksia
-molemmat saavat kehostaan negatiivista palautetta
-Molemmilla on räväkkä, suorapuheinen asenne (sanovat asiat suoraan)
-Sopiva pituus kummallakin
-Osaavat heittäytyä
Erot:
-K rakastaa kotona köllöilyä, E rakastaa olla esillä ja menossa (tältä siis vaikuttaa)
-K yrittää elää terveellisemmin, E:tä ei juuri kiinnosta (K taitaa pohjimmiltaan olla tätä samaa eli saattaa olla heille yhteistäkin)
-K:lle musiikki on tärkeää, E ?
-Molemmilla on aika tiivis oma porukka, mahtuuko mukaan sujuvasti ja kumman porukasta tulee heille yhteinen porukka. Ei varmaan tule oleman helppoa.

Tuntuu pahalta boitsun puolesta jos se tulee tänne väärillä toiveilla. Taas.
En usko, että tulee. Heillähän on tapana puhua asioista. Ties vaikka Jere ois nyt siksi hiljaa, ettei "pysty" jakamaan oikeasti tilanteesta mitään.
Ja toinen skenaario on se, että ei jaa, koska ei ole hänen sydänsurunsa ja tiedostaa ei-oikeutensa paljastella yhtään mitään.
Ja kolmas se, ettei ole vain ehtinyt.

Yhteistyössä