V
vierailija
Vieras
Plaaplaa, ite oot mummo. Tai sitVihaatte K:n uutta tyttiskokelasta niin paljon et pakko yrittää peittää normi keskustelu joko BoJere saastalla tai misogynialla. Hyvin pyyhkii mummot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Plaaplaa, ite oot mummo. Tai sitVihaatte K:n uutta tyttiskokelasta niin paljon et pakko yrittää peittää normi keskustelu joko BoJere saastalla tai misogynialla. Hyvin pyyhkii mummot.
Miksi pitää se että tunkea lähes joka viestin loppuun?Olethan että
Että matkija vois keksiä jotain omaa.Olethan että
Ei ole minulta sitten.Miksi pitää se että tunkea lähes joka viestin loppuun?
Bojanilla just säkenöi Janin kanssa, joten eiköhän myös Johanneksen.Johannes on sellainen hitaalla käyvä täytetty vanunalle. Vähän Janille sukua. En usko, että paljon säkenöisi säpsäkän Bojanin kanssa
Olivatko kauniit karvat, jotka näit? Voisit ottaa vastuun vain itsestäsi ja lopettaa poliisina toimiminen. Ihmiset pärjäävät paremmin ilman sinua. Sairas tuo kirjoituksesi.Minä pidän B:n ja K:n ystävyydestä, mutta en hyväksy mitään naisten haukkumisia. Olen täällä puolutanut Em:aa useamman kerran, ja Dz:stakin yrittänyt löytää jotain hyvää, vaikka siitä jäävuoresta ei kyllä oikein mitään saanut irti. Näytti onneksi kaikille oikeat karvansa, niin ei tarvitse häntä enää täällä puolustaa.
En ota vastuuta joidenkin kypsymättömien ihmisten haukkumisista enkä koe, että minun täytyy täällä toimia jonkinlaisena poliisina ja julistaa heti oma kantani, kun joku kirjoittaa kakkaa. Totean niille, jotka pitävät Em:aa pelkkänä tyhmänä pintana, että kannattaa perehtyä vähän paremmin. Podeissaan näyttää niin sen pinnallisen puolen kuin myös sen syvemmän puolen. Hän ei ole tyhmä eikä typerä eikä ole pelkällä ulkonäöllä ansainnut uraansa.
Keksi sitten pölkkypää.Että matkija vois keksiä jotain omaa.
Johannes on sellainen hitaalla käyvä täytetty vanunalle. Vähän Janille sukua. En usko, että paljon säkenöisi säpsäkän Bojanin kanssa
Minä kirjotan mitä tahdon niin että.Että matkija vois keksiä jotain omaa.
Bojanilla just säkenöi Janin kanssa, joten eiköhän myös Johanneksen.![]()
No minähän en ole se kekä matkii.Keksi sitten pölkkypää.
Niin juuri, olet oikeassa. Kekä matkii.No minähän en ole se kekä matkii.
Ei yhtään, muutakuin sairaassa päässäs, ystäviä ovat toki.Bojanilla just säkenöi Janin kanssa, joten eiköhän myös Johanneksen.![]()
Minä olen hän, ja eipä tosiaan tartte.Niin juuri, olet oikeassa. Kekä matkii.
Fiksuja hän kirjoittaa toisin kuin sinä.Olivatko kauniit karvat, jotka näit? Voisit ottaa vastuun vain itsestäsi ja lopettaa poliisina toimiminen. Ihmiset pärjäävät paremmin ilman sinua. Sairas tuo kirjoituksesi.
Just näin.Olivatko kauniit karvat, jotka näit? Voisit ottaa vastuun vain itsestäsi ja lopettaa poliisina toimiminen. Ihmiset pärjäävät paremmin ilman sinua. Sairas tuo kirjoituksesi.
Rakkaus ystäviin on usein pysyvää, mutta älä silti vähättele naisia. Et voj tietää hänen ja Jeren suhteen tasoa, Jere voi olla rakastunut.K on tuntenut Boitsun jo vuosia ja heidän rakkaus (ovat sanoneet rakastavansa toisiaan) on aivan eri tasolla kuin suhde johonkin eilen tavattuun somemuijaan. Piste.
Just näinRakkaus ystäviin on usein pysyvää, mutta älä silti vähättele naisia. Et voj tietää hänen ja Jeren suhteen tasoa, Jere voi olla rakastunut.
Ja minä olen toi keittiöhygieniastakin pidemmät tekstit kirjoittanut.Minä olen hän, ja eipä tosiaan tartte.
Kyllä. Juurikin sairas.Olivatko kauniit karvat, jotka näit? Voisit ottaa vastuun vain itsestäsi ja lopettaa poliisina toimiminen. Ihmiset pärjäävät paremmin ilman sinua. Sairas tuo kirjoituksesi.
EvvkJa minä olen toi keittiöhygieniastakin pidemmät tekstit kirjoittanut.
Eivät he ees näe toisiaan kauhean usein, joten tyhjässä roikut. Ois tylsää elää näiden kahden ystävyydelle, kun K:n maailmassa on kymmeniä kiinnostavampia ystävyyksiä ja hotteja ihmistä.
Juuri näin × 10. Pitäisi kirjoittaa ketjun alkutekstiksiRakkaus ystäviin on usein pysyvää, mutta älä silti vähättele naisia. Et voj tietää hänen ja Jeren suhteen tasoa, Jere voi olla rakastunut.