V
vierailija
Vieras
Sano mua vajakiksMä oon urpo, idari ja vammanen, sulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sano mua vajakiksMä oon urpo, idari ja vammanen, sulle.
Ihana koska sekin saattoi tavallaan madaltaa jopa kynnystä lähteä sydänsuruineen tänne saakka, että pääsi just bondaamaan myös Jeren perheen kanssa vähän lisää!1Tää. Bojan on kyl ihan omittu Pöyhösten perheeseen.
Bambi ja Kärtsä viihtyvät kyl ihan nakuna.Harmi, jos B:llä ei ole tähän säähän sopivia vaatteita, niin joutuu lainaamaan K:lta![]()
Ehkä, jos asetut Bojereä poikkiteloinSano mua vajakiks![]()
Niii-in! Bojanin siskon hääkuvakuvasto, jossa Bojan astelee alttarille, Suomesta / Sloveniasta Jeren kanssa milloin!Olis niin hyvä vävypoika for real![]()
Et sä pysty näillä mauttomilla trollauksilla peittelemään sitä tosiasiaa että K seukkaa. E on kaunis nainen ja tosi mukava vaikka te p***eapinat täällä haukuttekin häntä.Ihana koska sekin saattoi tavallaan madaltaa jopa kynnystä lähteä sydänsuruineen tänne saakka, että pääsi just bondaamaan myös Jeren perheen kanssa vähän lisää!1En kestä!
Tarkistussana ISÄ![]()
No niin eli toinenkin järkevä sitten.Kuka hullu säilyttää mitään valmistettua ruokaa yli 3 päivää. En tee ruokaa kuin kahdeksi päiväksi kerralla. Riisiä en koskaan syö enää seuraavana päivänä. Riisi muuten pitää jäähdyttää todella nopeasti valmistuksen jälkeen. Joudun tästä sanomaan vanhemmille joka kerta kun näen että tekevät riisiä. Pasta sekä perunat säilyvät seuraavaan päivään. Näin kesällä kannattaa olla tarkka kalan, lihan ja maidon kuljetuksen kanssa. Kylmälauku mukaan kauppaan.
Ei nyt kaiKyseisellä herralla on jo uudet mielenkiinnonkohteet.
Sitä saat odotella koko loppuelämäs eikä siltikään tuu tapahtumaan, sori.Niii-in! Bojanin siskon hääkuvakuvasto, jossa Bojan astelee alttarille, Suomesta / Sloveniasta Jeren kanssa milloin!![]()
En tuu ikinä ymmärtämään että mitä näette tässä kaksikossa mut hulluilla on halvat huvit.Ehkä, jos asetut Bojereä poikkiteloin![]()
Eeen usko, että seukkaa. Hän on ehkä vain joku laastari. Tai joku, jota Jerppa sovittaa ylleen.Et sä pysty näillä mauttomilla trollauksilla peittelemään sitä tosiasiaa että K seukkaa. E on kaunis nainen ja tosi mukava vaikka te p***eapinat täällä haukuttekin häntä.
Kyl maar sanoi turkkulainen. Kannattaa seurata paremmin häntä.Ei nyt kai![]()
Voit uskoa noin jos se helpottaa oloasiEeen usko, että seukkaa. Hän on ehkä vain joku laastari. Tai joku, jota Jerppa sovittaa ylleen.
En ole puhunut kauppojen pakastuskäytännöistä yhtikäs mitään, vain omistani ettäNyt ei ollutkaan kyse täytetyn leivän syömisestä viimeisen käyttöpäivän jälkeen, vaan ruokien säilyvyydestä pakkasessa. Kuvittelet ilmeisesti kauppojen tyhjentävän pakastealtaitaan muutaman päivän välein ja vaihtavan kaikki tuotteet uusiin. Tiedoksesi, että kyllä ne kalapuikot pysyvät pakasteessa syömäkelpoisina huomattavan paljon pidempään kuin muutaman päivän. Onneksi et ilmeisesti ole elintarvikealalla töissä, tulisi kyllä aikamoiset tappiot sille firmalle.
Noin minäkin uskon kyllä, ja jonkun halailun tai muun lähde jodel, kaikki ne jutut vaikuttaa saman tyypin tehtailuilta muutoinkin.Voit uskoa noin jos se helpottaa oloasi
Ihana koska sekin saattoi tavallaan madaltaa jopa kynnystä lähteä sydänsuruineen tänne saakka, että pääsi just bondaamaan myös Jeren perheen kanssa vähän lisää!1En kestä!
Tarkistussana ISÄ![]()
KylläTulee mieleen, se yksi joka lipsautti seuraavansa tätä ketjua työkseen. Viestit poistuu välillä niin nopeasti, et melkein pakko olla mode.
K:n naismaku ei vastaa omaani, mut jos hän tykkää tuollaisista misukoista, niin ei oo mun tehtävä haukkua heitä. Oli vakavaa tai ei.Noin minäkin uskon kyllä, ja jonkun halailun tai muun lähde jodel, kaikki ne jutut vaikuttaa saman tyypin tehtailuilta muutoinkin.
Harmittaa aikansa totta kai, mutta nyt on hyvät mahikset Jerppaan, niin ei varmaan kauaa harmita![]()