V
vierailija
Vieras
Mökille? Tässä säässä? Haloo nytten
Riippuu, missä olet. Mun hoodeilla on ollut ihan kelpo kesäpäivä tänään. Ei pisaraakaan vettä, lämmintä reilut 20 astetta. Ne voisivatkin ajella mun mökille
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mökille? Tässä säässä? Haloo nytten
No edelleen ottaa näitä täytteitä säännöllisesti kuitenkin että, ja muokkaa jokaista itse julkaisemaansa kuvaa.Tuo on kuitenkin kolme vuotta vanha juttu. Mielipiteet voi muuttua. Vähän aikaa sitten E sanoi Gogin ohjelmassa, että häntä harmittaa se, että häneltä halutaan haastatteluissa kysyä pelkästään ulkonäköön liittyvistä asioista.
Ei tietenkään voi, 2 päivää säilyy valmistamisen jälkeen.Mulla on 4 päivää vanhaa nakkikastiketta, voi sitä varmaan syödä.
Näin juuri.Paitsi että sillä ei ole sellaisia. Kannattaa katsoa kuva missä on meikittä lappubiksuissa niin tulee realistinen kuva
Mä oon mökillä. Sauna lämpiää, olutta on kylmässä ja sade ropisee tunnelmallisesti katolle. Espanjasta tulleet vieraat kehuu, kuinka täällä on ihanaa.Mökille? Tässä säässä? Haloo nytten
Miksei se vois tulla muuten vaan? Sillä varmaan meni lomasuunnitelmat uusiksi sen Dz takii. Mä luulen et ne viihtyy Kärpän kans yhdessä ihan ilman työkuvioitakin.Oho, yllätyin et B tuli tänne. Varmasti on jonkinlainen yhdistetty työ ja loma. Tuskin se niiden biisi on oikeasti julkaisua vaille valmis.
Kaksi päivää valmistamisen jälkeen on suositus kuten kirjoitinkin. Pakkasessa hiukan pidempään, mutta sitten kun sen annoksen sieltä ottaa se on syötävä heti.Tuoreista aineksista tehty säilyy jääkaapissa usean päivän.
Säilyy pidempään. Sinä varmaan heität kaikki heti roskiin, joka jäänyt syömättä.Kaksi päivää valmistamisen jälkeen on suositus kuten kirjoitinkin. Pakkasessa hiukan pidempään, mutta sitten kun sen annoksen sieltä ottaa se on syötävä heti.
No edelleen ottaa näitä täytteitä säännöllisesti kuitenkin että, ja muokkaa jokaista itse julkaisemaansa kuvaa.
Sivusta seuraajana pakko kommentoida, että säilyy pidempään.Kaksi päivää valmistamisen jälkeen on suositus kuten kirjoitinkin. Pakkasessa hiukan pidempään, mutta sitten kun sen annoksen sieltä ottaa se on syötävä heti.
Olen katsellutkin, että on vähän epäsymmetrinen ja liikkumaton.Erikan naama on sellainen pulla, joka on täytetty vähän liikaa.
Jos menee yli ton kahden päivän ja jäisi niin tietenkin heitän, bakteerit niissä lisääntyy ton ajankohdan jälkeen etenkin liha- ja kalatuotteet sekä riisi.Säilyy pidempään. Sinä varmaan heität kaikki heti roskiin, joka jäänyt syömättä.
Varaa Markulle pefletti.Riippuu, missä olet. Mun hoodeilla on ollut ihan kelpo kesäpäivä tänään. Ei pisaraakaan vettä, lämmintä reilut 20 astetta. Ne voisivatkin ajella mun mökille, voisin keittää kahvit ja lämmittää saunan. Jerelle on teetä.
Mikään ohjeistus ei sellaista kerro.Sivusta seuraajana pakko kommentoida, että säilyy pidempään.
Hyi.Nyt mä syön sen nakkikastikkeen spaghetin kanssa
Nyt mä syön sen nakkikastikkeen spaghetin kanssa
Peukuttele nyt hölmö, just vielä googlettelin ton oman tiedon, että neljä päivää kylläkin on jo riskirajoilla että.
Eipä hirveästi olisi mahdollista kaupallisesti sitten myydä pakastettuja ruokia, mikäli niiden säilyvyys olisi pakkasessa vain hiukan pidempään kuin kaksi päivää.Kaksi päivää valmistamisen jälkeen on suositus kuten kirjoitinkin. Pakkasessa hiukan pidempään, mutta sitten kun sen annoksen sieltä ottaa se on syötävä heti.