K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nähnyt sieltä nyt neljä biisiä eikä niissä ainakaan ole ollut. Ja kyllä, voivat olla juoneet jotain tai sitten ei, mutta aika typerää väittää, että ovat humalassa, jos siitä ei ole mitään todisteita kuin vain se oma tunne, etteivät muka selvin päin tekisi noin. Ainakin K tekisi.
No varmasti tekisivät selvinpäinkin. Ei siitä ole kyse, mutta kyllä ne molemmat oli aikamoisessa tuubassa.

No niin, tiktokissa löytyi ja biisi Kuumaan Tulipalo aivan lopussa joku sieltä takaa antaa pullon heille ja kumpikin ottaa näyttävästi yhden huikan. Siinä koko ryyppäys. Pullo näkyy sen takanaheiluvan kanssa biisin aikana useamminkin eli ei ollut edes heidän pullo. Huh mitä ryyppäystä!

Miksei voisi tulla ihan vaan lomalle ystäväänsä tapaamaan? Miksi ”ihan varmasti” työsyyt myös?
Ainakin alunperin aikoi pitää heinäkuun täysin vapaana. Ehkä nyt on päättänyt, ettei voi pysähtyä ja miettiä liikoja särkyneen sydämensä kanssa, ja kuulostaa tuo pakkaaminenkin vähän siltä ettei liiemmin ole ehtinyt suunnitella reissua vaan aika nopeasti vaan päättänyt lähteä.

No niin, tiktokissa löytyi ja biisi Kuumaan Tulipalo aivan lopussa joku sieltä takaa antaa pullon heille ja kumpikin ottaa näyttävästi yhden huikan. Siinä koko ryyppäys. Pullo näkyy sen takanaheiluvan kanssa biisin aikana useamminkin eli ei ollut edes heidän pullo. Huh mitä ryyppäystä!
Äläpä nyt vähättele K:n känniörinöitä, ottaneet varmasti jo ennen lavalle nousemista.

Kyllä ne molemmat aika humalassa oli ja aivan ihania silti. Ei tarvitse hermostua.

Kyllä ne molemmat aika humalassa oli ja aivan ihania silti. Ei tarvitse hermostua.
Okei mutta kerropa nyt vihdoin, että mistä niin päättelet. Kun en sitä noista videoista huomaa - paitsi Sanni ehkä vähän riehuu, mutta en tunne häntä, niin luulin että hän on aika rohkea esiintyjä. Jos tuo on hänelle epänormaalia, niin sitten uskon, että on humalassa. K:sta en usko tuon peruteella vieläkään. Jutut on niin normalia K:n lavahöpinää kuin olla ja voi.

Se on minun tunne tästä asiasta, ja niinku joku sanoi vois tosiaan liittyä toi moviestar kommentti vierailuun.
Se kommentti liittyi siihen videoon eli B kehuu K:n näyttelijänlahjoja. Mitään yhteistä musavideota on ihan turha kuvitella. Miksi Warner laittaisi taas rahaa sellaiseen, kun edellistäkään ei ole vielä julkaistu. Sitä paitsi tällä viikolla on aivan varmasti K ja Sanni promoja. K voi lomaillea pari päivää ja olla ystävänä tukena Bojanille.

No eihän se tuo edes asiaa esiin, vaikka hyvin vois jos nyt tosiasiassa ois joku tuore ja aito päättynyt suhde.
Ei tietenkään tuo esiin kun ei ole tuonut esiin mitään muitakaan suhteita tai suruja. Mutta tuo ympäriinsä lentely on niin tyypillistä B:lle, kun elämässä on vaikeaa. Ei halua pysähtyä miettimään ja haluaa tietysti viestiä myös tietyille tahoille miten hyvin hänellä menee. Nyt viimeistään menee Jerpallakin ryyppäykseksi, kun B varmaan haluaa ryyppykaverin.

Ei hei nyt IHAN OIKEASTI. Maailmankaikkeus vois vähän rajoittaa noita tapoja, joilla se viestii mulle Jeres & Bojanista.
Arvatkaa, mikä yks kaks lensi äsken mun keittiössä? No se eläin, miksi lesbojakin lempinimellä kutsutaan. 🦇 Lepakko. Jjep.
Eli ei maailmankaikkeus sitten tuon homompaa allegoriaa keksinyt 🤷‍♀️

Siis mun keittiössä oli lepakko. Avasin oven ulos, niin se lopulta sitten meni sieltä! Istuttuaan ensin vähän aikaa verhotangon päällä rauhoittumassa mun huudosta. Huh! Ei mulla vielä olekaan ollut kotona kuin sammakoita, hiiri (jonka kissa oli yöllä onneksi tappanut), lintu ja nyt sit, lepakko!

Ja tietenkin just tänään ja tietenkin, kun nää kaks 👨‍❤️‍👨 tapaa toisensa!!! ❤️❤️

Okei mutta kerropa nyt vihdoin, että mistä niin päättelet. Kun en sitä noista videoista huomaa - paitsi Sanni ehkä vähän riehuu, mutta en tunne häntä, niin luulin että hän on aika rohkea esiintyjä. Jos tuo on hänelle epänormaalia, niin sitten uskon, että on humalassa. K:sta en usko tuon peruteella vieläkään. Jutut on niin normalia K:n lavahöpinää kuin olla ja voi.
Mitä pahaa siinä olisi, että olisivat humalassa? Ei tämä mikään heidän keikkansa ollut. Ja jengi oli aivan innoissaan.

Ei hei nyt IHAN OIKEASTI. Maailmankaikkeus vois vähän rajoittaa noita tapoja, joilla se viestii mulle Jeres & Bojanista.
Arvatkaa, mikä yks kaks lensi äsken mun keittiössä? No se eläin, miksi lesbojakin lempinimellä kutsutaan. 🦇 Lepakko. Jjep.
Eli ei maailmankaikkeus sitten tuon homompaa allegoriaa keksinyt 🤷‍♀️

Siis mun keittiössä oli lepakko. Avasin oven ulos, niin se lopulta sitten meni sieltä! Istuttuaan ensin vähän aikaa verhotangon päällä rauhoittumassa mun huudosta. Huh! Ei mulla vielä olekaan ollut kotona kuin sammakoita, hiiri (jonka kissa oli yöllä onneksi tappanut), lintu ja nyt sit, lepakko!

Ja tietenkin just tänään ja tietenkin, kun nää kaks👨‍❤️‍👨tapaa toisensa!!! ❤️❤️
Taas joku sekopää asialla. Ei helvetti mitä soopaa. Vai onko tää trollausta?

Ei tietenkään tuo esiin kun ei ole tuonut esiin mitään muitakaan suhteita tai suruja. Mutta tuo ympäriinsä lentely on niin tyypillistä B:lle, kun elämässä on vaikeaa. Ei halua pysähtyä miettimään ja haluaa tietysti viestiä myös tietyille tahoille miten hyvin hänellä menee. Nyt viimeistään menee Jerpallakin ryyppäykseksi, kun B varmaan haluaa ryyppykaverin.
Joopa joo, jos kyse ois tälläisestä niin löytyishän niitä tukihenkilöitä lähempääkin.

Ei siinä mitään pahaa ole. En vain jaksa näitä ainaisia "kännissä kuin käki"-höpinöitä, kun ei heistä sitä mitenkään huomannut ainakaan kuuden biisin katsoneena.
Tämä. Ensinnäkin oli pelkkä extempore-juttu ja toiseksi hoitivat homman karaoke-tempaukseen sopivalla tyylillä ja viihdyttivät yleisöä. Miksi aletaan vaan jauhaa siitä kännisyydestä, varsinkin kun se ei aiheuta mitään haittaa.

Yhteistyössä