V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle on ihan se ja sama vaikka Kärtsä avioituisi Hitlerin mullan alla mädäntyneen ruumiin kanssa. Musta ne lasit eivät ole samat vaikka samanlaiset ovatkin.Paniikki vaan kasvaa![]()
Kärtsällä ja Sannilla on sama elämäntilanne. Molemmilla viime vuonna ero pidempiaikaisista suhteista ja molemmat vastikään löytäneet kunnon influencer megabeibet deittailtavaksi.
Noo nooohMulle on ihan se ja sama vaikka Kärtsä avioituisi Hitlerin mullan alla mädäntyneen ruumiin kanssa. Musta ne lasit eivät ole samat vaikka samanlaiset ovatkin.
So boringKärtsällä ja Sannilla on sama elämäntilanne. Molemmilla viime vuonna ero pidempiaikaisista suhteista ja molemmat vastikään löytäneet kunnon influencer megabeibet deittailtavaksi.
Sanni vois ottaa mut koska vaan strapin kanssa.Hot
Ootko kirjolla? Koska muuten ei selity pakkomielteesi. Jos ei edes mitenkään kiinnosta.Mulle on ihan se ja sama vaikka Kärtsä avioituisi Hitlerin mullan alla mädäntyneen ruumiin kanssa. Musta ne lasit eivät ole samat vaikka samanlaiset ovatkin.
Sanni on äärimmäisen karismaattinen.Sanni vois ottaa mut koska vaan strapin kanssa.Hot
No mitä vttua sä kuvittelit, et väännät jonkun shipparin kanssa vai, helkutin maapallonpuolikas.Noo noooh
Pakkomielle mihin? Hitlerin mädäntynyt ruumis ja Kärtsä yhdessä vai?Ootko kirjolla? Koska muuten ei selity pakkomielteesi. Jos ei edes mitenkään kiinnosta.
UuhPakkomielle mihin? Hitlerin mädäntynyt ruumis ja Kärtsä yhdessä vai?
Hei, mä olen se, joka olen vääntänyt noista laseista varmaan eniten ja tuo yllä oleva ei ole mun tekstiä. Taisi täällä joku muukin kommentoida.Mulle on ihan se ja sama vaikka Kärtsä avioituisi Hitlerin mullan alla mädäntyneen ruumiin kanssa. Musta ne lasit eivät ole samat vaikka samanlaiset ovatkin.
Mä meen tekee spagua t.Marjatta Maapallonpuolikas.No mitä vttua sä kuvittelit, et väännät jonkun shipparin kanssa vai, helkutin maapallonpuolikas.
Mä oon bi. Mut niin harva nainen kolisee, että oon käytännössä hetero.Te lesbot ootte kummallisia.Heippa!
Ei ole.Mä meen tekee spagua t.Marjatta Maapallonpuolikas.
Pst. Samag ne on.
Hehheh kun ottaa taas koville.Ei ole.
Miten olis imodium?Hehheh kun ottaa taas koville.
Saakohan sieltä edes jakaa mitään.Käärijän Instakanavalla ilmoitettiin juiri, että salakeikka 00.30.
Ruissin omissa stooreissa on katkelmiaSaakohan sieltä edes jakaa mitään.
Aarteenetsintää rannalla 00.30 oli Eurodiscon viesti Instassa.Käärijän Instakanavalla ilmoitettiin juiri, että salakeikka 00.30.
Tietenkin saa pöhelö.Saakohan sieltä edes jakaa mitään.